SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Het blijft lastig, een film bekijken naar een boek dat je intensief hebt gelezen. Ik bleef tenminste steeds denken: oh, hier slaat de film dat over en dat komt niet aan bod, etc.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef p-etr-a het volgende:
Het is vooral een heel mooie film qua plaatjes, sfeer. Het verhaal vind ik minder goed overkomen dan in het boek. Maar de regisseur heeft het knap gedaan, om wel een Murakami-gevoel over te brengen naar film. Ik ben nu benieuwd of het ook zou lukken met zijn wat meer absurde verhalen.
Koel bedankt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Kickje, om Murakami fans er alvast op te wijzen dat zondagavond Het uur van de Wolf over hem gaat
Hee bedankt!! Dat wil ik ook zeker zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef Cheater_07 het volgende:
Aankomende week kunnen we 1Q84 deel 3 kopen he? Can't wait!
25 oktober alle drie delen in een boek....quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik verheug me er ook al echt op, op zondagavond![]()
En de Engelse 1Q84 ook, wanneer kwam die nog es?
Kijk, dat is nog eens prettig. Zo hoeven we tenminste maar één keer (lang) te wachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef Tahiti het volgende:
[..]
25 oktober alle drie delen in een boek....
psiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens prettig. Zo hoeven we tenminste maar één keer (lang) te wachten.
Dat was zeker de moeite waard. Erg mooie en interessante reportage.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Kickje, om Murakami fans er alvast op te wijzen dat zondagavond Het uur van de Wolf over hem gaat
A Wild Sheep Chase, Dance Dance Dance of Hard-Boiled Wonderland and the End of the World. Al is de laatste wel de minst toegankelijke. Dance Dance Dance is een soort vervolg op A Wild Sheep Chase dus het leukst is het om ze in de juiste volgorde te lezen. Maar je kan ze ook prima los van elkaar lezen. Had zelf ook eerst Dance Dance Dance gelezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik krijg toch best weer zin een boek van hem te lezen (hoewel de laatste "ten zuiden van de grens" erg tegenviel). Welke zouden jullie me aanraden? Ik vond de wind-up bird chronicles de beste tot nu toe en ik heb ook al Kafka aan het strand, norwegian wood, de olifant verdwijnt en after dark (die vond ik ook matig) gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |