WOW!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nouja vrijdag avond was gewoon zo'n gemiddelde avond op het Damrak, beetje drukte, veel toeristen enzo. Mensen die door rood lopen.. Ik had toen nooit gedacht dat er de volgende dag dus op datzelfde Damrak een bom melding zou plaats vinden. Als ik dat toen wel wist, hoe zou ik dan die avond hebben beleefd, wetende dat er de volgende avond een bom melding zou zijn.
Ik moet het nog even laten bezinken allemaal, ik typ nu met een licht heroïsch gevoel, ik bedoel.. Ik was daar gewoon.
Tja ik heb nu vooral een gevoel van, ik heb het echt net gemist. Maar wat als het etentje een dag later was, wat als de bommelding een dag eerder was. Hoe gestrest had ik hier dan gezeten? Zat ik hier dan nog. Het leven gaat ineens zo snel allemaalquote:
Ach, nu zit ik inmiddels toch in een fase van relativeren naast dat ik natuurlijk anders in het leven sta. Zo'n bommelding laat voor mij ook gewoon zien dat je niet alles onder controle hebt!. Dit soort dingen zorgen ervoor dat je weer in een nieuwe fase in he leven komt.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:59 schreef slashdotter3 het volgende:
DAMN! JIJ MAAKT NOG EENS WAT MEE ZEG!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |