abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 02:41:16 #176
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83943133
Ik had bij mijn ex altijd het gevoel dat ik haar niet kon vertrouwen. Ze heeft een bijna ziekelijke drang voor het krijgen van aandacht en dan het liefst van mannen. Echte vrienden/vriendinnen heeft ze bijna niet. Zij is echt een type meisje die vanwege haar enorme onzekerheid altijd moet horen dat ze nog leuk, knap, grappig en aantrekkelijk is en dan maakt het geen moer uit van wie. Zo'n type die zich (online) voordoet als een zelfverzekerde jonge vrouw, maar in het echt een schuchter, bang en heel erg onzeker meisje is.

Tijdens onze relatie had ze altijd een zwerm mannen (waarvan de helft exen die nog verliefd waren op haar) om zich heen hangen, waarvan er zelfs een paar hebben geprobeerd te stoken in onze relatie door bv mijn internethistorie uit te pluizen of zelf in elkaar geflanste msn chats naar haar door te sturen, waarin zij mij zogenaamd hadden benaderd en waarin ik dan slecht over haar zou praten. Dat heeft ook aardig wat olie op het vuur gegooid.

En het meest maffe van dit alles is, is dat ik het steeds als we ruzie hadden naar mijn hoofd kreeg gesmeten en dat ik nu als de boeman en leugenaar wordt gezien, terwijl die trut zelf al die maffe exen en gozers om zich heen had draaien... Maar nee, zij konden er niks aan doen. En wat ik echt heel erg vond is dat ze onze privédingen dan deelde met zo'n online stakker met gladde praatjes, die uiteraard fungeerde als een soort van 'shoulder-to-cry-on' en die dan 'advies' gaf. Maar oh wee als ik dan eens wat deelde met mijn vrienden/vriendinnen, die ik al jaren ken en niet slechts een paar weken/maanden.

Aan de ene kant hoop ik dat ze een leuke vent zal vinden en daar gelukkig mee zal worden, maar aan de andere kant hoop ik dat ze weer met zo'n stakker zal aanpappen en wanneer hij haar bedriegt ze zal denken: 'Die goofy_goober was zo slecht nog niet voor me.' En aan haar ligt het niet, want 'zo ben ik nu eenmaal'. Ach ja, dat is nu verleden tijd, maar ik kan me er nog steeds druk om maken.

Voor haar lijkt het zo makkelijk om haar gevoel uit te schakelen en naar de volgende te gaan, zo makkelijk dat ze me uit haar leven bant. De volgende keer neem ik geen meisje met bagage meer. Komt uiteindelijk alleen maar ellende van. Bah, het ging zo goed met me de laatste paar weken.

[ Bericht 9% gewijzigd door goofy_goober op 12-07-2010 15:13:17 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 12 juli 2010 @ 02:53:20 #177
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_83943279
ja inderdaad zoiets steekt ongeloofelijk.

vooral omdat je je best voor dr doet, maar dan nog moet ze per sé aandacht van andere mannen hebben.
ik was er altijd bang voor dat het mis zou gaan, maar vor zover ik weet is er nooit iets gebeurt ( Op een incident na, en dat bedoelde ik ook een paar posts terug, had die kerel bijna het ziekenhuis in geslagen als ik de kans had gekregen. ) maar het feit dat ze zoveel mannelijke vrienden heeft heeft bij mij altijd dwars gezeten.

maar bij jou is het dus een stuk ernstiger dan bij ons destijds. maar goed dat je daar van af bent, al die onzekerheid de hele tijd.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:10:04 #178
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83943459
Altijd als we ruzie hadden (we hadden een LAT-relatie) kreeg ik van haar zo'n msn gesprekje opgestuurd die ze met zo'n gast had over ons. En dat moest dan iets bewijzen... 'Ja kijk, hij zegt het ook dus dan moet het wel waar zijn!' Dat zegt ie alleen maar omdat ie je wil neuken, stomme trut dat je er bent.

Eigenlijk moet ik blij zijn dat ik van d'r af ben, maar ik voel me toch behoorlijk genaaid.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:12:10 #179
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_83943479
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:10 schreef goofy_goober het volgende:
Altijd als we ruzie hadden (we hadden een LAT-relatie) kreeg ik van haar zo'n msn gesprekje opgestuurd die ze met zo'n gast had over ons. En dat moest dan iets bewijzen... 'Ja kijk, hij zegt het ook dus dan moet het wel waar zijn!' Dat zegt ie alleen maar omdat ie je wil neuken, stomme trut dat je er bent.

Eigenlijk moet ik blij zijn dat ik van d'r af ben, maar ik voel me toch behoorlijk genaaid.
exact, maar dat ziet zij niet.. 'want hij is zo lief en gevoelig' ja tot ie je heeft liggen batsen ja.
  maandag 12 juli 2010 @ 03:37:06 #180
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83943698
Het is meer van: ik heb iemand die mijn problemen wil aanhoren en die zegt wat ik wil horen. Toch vreemd dat ze nooit met mij kon praten over dat soort dingen dan, maar wel met knakkers die ze net een paar weken kende.

En het erge is dat ik mezelf ook heb voorgelogen door te geloven dat het wellicht ooit beter zou worden. Dat ze me wellicht ooit wel zou vertrouwen, terwijl zij hier degene was met de issues; niet ik. Ik ben ontzettend boos op haar en teleurgesteld in mezelf.

Ze heeft me echt emotioneel leeg gezogen.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:04:57 #181
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_83950860
Ik snap er niks van. Voelde me wel goed bij hoe het nu ging, maar sinds ik haar zaterdag toevallig gezien heb weet ik het niet meer, voel dringend de behoefte haar te bellen/zien/spreken ed.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 12 juli 2010 @ 12:13:18 #182
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83951180
Hij is over een uur hier om z'n spullen te halen.... Ik zie er zo tegenop
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:15:44 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83953602
Hmm, ik moet niet meer op FOK! komen als ik heb gezopen en emo ben. Sowieso als je dronken bent flap je al je frustraties er makkelijker uit.
pi_83953820
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:15 schreef goofy_goober het volgende:
Hmm, ik moet niet meer op FOK! komen als ik heb gezopen en emo ben. Sowieso als je dronken bent flap je al je frustraties er makkelijker uit.
Hehe tja maar vind je wat je hebt geschreven niet volledig correct? Of is het toch wel de oprechtheid die hierin spreekt? Het is ook wel eens goed om de frustraties kans te geven te ontsnappen omdat het anders ook alleen maar opkropt.

Trouwens sterkte aan ieder die binnenkort hun exen weer onder ogen komen.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:33:46 #185
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83954465
Nee, het klopt wel wat er staat, maar als ik nuchter was geweest had ik het ws wat genuanceerder verpakt.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:53:14 #186
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_83955475
af en toe ongenuanceerd ventileren hoort erbij, beter dan alles opkroppen of verbloemen
  maandag 12 juli 2010 @ 14:04:42 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83956025
Dat die trut waarschijnlijk meeleest doet me dan wel weer goed.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:42:25 #188
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_83957810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 @ 12:13 schreef Lips het volgende:
Hij is over een uur hier om z'n spullen te halen.... Ik zie er zo tegenop
Komt goed, je hebt nog poezebeesten.

Hoe is het gegaan?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:10:15 #189
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83959077
Misschien is ie er nog wel..?
  maandag 12 juli 2010 @ 15:15:58 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83959333
Zitten hier trouwens mensen waarvan de ex wel eens zou kunnen meelezen op FOK! ?
pi_83963668
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef goofy_goober het volgende:
Zitten hier trouwens mensen waarvan de ex wel eens zou kunnen meelezen op FOK! ?
Nee hier niet, kleine kans, en dan nog weet ze niet dat dit mijn username is. Zou erg toevallig zijn als ze er achter komt en dan nog... wens ik d'r veel leesplezier
  maandag 12 juli 2010 @ 17:34:22 #192
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83965586
tvp
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 12 juli 2010 @ 17:59:20 #193
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83966566
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien is ie er nog wel..?
Hij was inderdaad nog hier, is nu een half uur weg. Was heel vreemd, alles lijkt nog wel zoals het was alleen het is uit en er is geen lichamelijk contact meer. De gesprekken zijn gewoon fijn, we voelen elkaar nog steeds goed aan en willen steeds hetzelfde zeggen Maar wel allebei heel bewust van dat een aai of een zoen niet meer de bedoeling is... En dat is lastig.
Aan de ene kant vind ik het super fijn dat het contact nog zo goed is en dat alles zo netjes geregeld wordt, aan de andere kant was het misschien makkelijker als het niet zo was.
Nu krijg ik alleen maar meer het gevoel dat we bij elkaar horen maar dat dat even tijd nodig heeft...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:03:56 #194
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83968697
quote:
Nee, niet zover ik weet.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:17:56 #195
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_83971729
quote:
Zij weet wel dat ik op FOK zit maar komt er volgens mij zelf nooit...anders had ik vast wel is iets te horen gekregen.

Ik wil m'n poezebeest ook terug
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_83973415
Denk niet dat mijn ex op FOK zit maar dat zou hij ook van mij denken.
Ik heb vandaag weer een ontzettende baaldag. Ik snap gewoon niet hoe hij me zo voor de gek heeft kunnen houden. Ik dacht dat hij had geleerd van zijn fouten maar blijkbaar niet. En hij blijft steeds contact zoeken.
Elke week kan ik wel weer een sms of email verwachten waarin hij vertelt hoe zielig hij is.
Dus gisteren alweer gezegd dat ik geen contact meer wil en zal hem voortaan ook negeren als hij weer contact zoekt.

Ik begrijp gewoon niet hoe hij me zo kon belazeren,elke keer weer. Hij praatte het altijd weer op een of andere manier goed en zei dat hij zo onzeker was en gaf zijn verleden de schuld. Hij verzekerde dat hij me nooit meer zou kwetsen. Telkens werd mijn hoop gewoon weer zo hard de grond in gestampt.
Van mijn zelfvertrouwen is weinig meer over en ik vind mezelf ook een naïeve trut.
Dus, zoals ik al zei, ik heb een baaldag. Bah
  maandag 12 juli 2010 @ 21:17:23 #197
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83974714
Jouw ex-vriend lijkt wel wat op mijn ex-vriendin, qua handelen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:21:00 #198
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83998103
Verdomme, nu is hij gisteren hier geweest en denk ik weer constant aan 'm en wil ik 'm bellen enzo...
Miauw
pi_83998945
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef Lips het volgende:
Verdomme, nu is hij gisteren hier geweest en denk ik weer constant aan 'm en wil ik 'm bellen enzo...
Euh... doe dat toch maar niet serieus... niet bellen..
De tijd van sterk overkomen is aangebroken, laat je niet kennen en gooi jezelf niet in zijn schoot dat hij alle kanten met je op kan wat hij maar wil. Je moet zelf de controle houden tussen het contact omdat er anders gebruik gemaakt gaat worden van de ruimte die jij anders gaat geven.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:51:59 #200
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83999446
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef Lallend het volgende:

[..]

Euh... doe dat toch maar niet serieus... niet bellen..
De tijd van sterk overkomen is aangebroken, laat je niet kennen en gooi jezelf niet in zijn schoot dat hij alle kanten met je op kan wat hij maar wil. Je moet zelf de controle houden tussen het contact omdat er anders gebruik gemaakt gaat worden van de ruimte die jij anders gaat geven.
Haha, ja ik weet dat ik het niet moet doen en ga het ook niet doen. Het is alleen wel verdomde moeilijk... We hebben afgesproken dat ik hem donderdag even bel, ik heb dan een solliicitatiegesprek voor een functie waar ik al mee bezig was toen we samen waren, hij wil toch wel graag weten hoe dat is gegaan. En daarna even geen contact, de week daarna komen we elkaar toch wel tegen op de zomerfeesten in Nijmegen en dan doen we wel een biertje.
Damn waarom is het zo moeilijk, was het maar een klootzak, dat was vast makkelijker
Miauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')