Ik had bij mijn ex altijd het gevoel dat ik haar niet kon vertrouwen. Ze heeft een bijna ziekelijke drang voor het krijgen van aandacht en dan het liefst van mannen. Echte vrienden/vriendinnen heeft ze bijna niet. Zij is echt een type meisje die vanwege haar enorme onzekerheid altijd moet horen dat ze nog leuk, knap, grappig en aantrekkelijk is en dan maakt het geen moer uit van wie. Zo'n type die zich (online) voordoet als een zelfverzekerde jonge vrouw, maar in het echt een schuchter, bang en heel erg onzeker meisje is.
Tijdens onze relatie had ze altijd een zwerm mannen (waarvan de helft exen die nog verliefd waren op haar) om zich heen hangen, waarvan er zelfs een paar hebben geprobeerd te stoken in onze relatie door bv mijn internethistorie uit te pluizen of zelf in elkaar geflanste msn chats naar haar door te sturen, waarin zij mij zogenaamd hadden benaderd en waarin ik dan slecht over haar zou praten. Dat heeft ook aardig wat olie op het vuur gegooid.
En het meest maffe van dit alles is, is dat ik het steeds als we ruzie hadden naar mijn hoofd kreeg gesmeten en dat ik nu als de boeman en leugenaar wordt gezien, terwijl die trut zelf al die maffe exen en gozers om zich heen had draaien... Maar nee, zij konden er niks aan doen. En wat ik echt heel erg vond is dat ze onze privédingen dan deelde met zo'n online stakker met gladde praatjes, die uiteraard fungeerde als een soort van 'shoulder-to-cry-on' en die dan 'advies' gaf. Maar oh wee als ik dan eens wat deelde met mijn vrienden/vriendinnen, die ik al jaren ken en niet slechts een paar weken/maanden.
Aan de ene kant hoop ik dat ze een leuke vent zal vinden en daar gelukkig mee zal worden, maar aan de andere kant hoop ik dat ze weer met zo'n stakker zal aanpappen en wanneer hij haar bedriegt ze zal denken: 'Die goofy_goober was zo slecht nog niet voor me.' En aan haar ligt het niet, want 'zo ben ik nu eenmaal'. Ach ja, dat is nu verleden tijd, maar ik kan me er nog steeds druk om maken.
Voor haar lijkt het zo makkelijk om haar gevoel uit te schakelen en naar de volgende te gaan, zo makkelijk dat ze me uit haar leven bant. De volgende keer neem ik geen meisje met bagage meer. Komt uiteindelijk alleen maar ellende van. Bah, het ging zo goed met me de laatste paar weken.
[ Bericht 9% gewijzigd door goofy_goober op 12-07-2010 15:13:17 ]