Zo blijkt maar weer dat vrouwen dingen af en toe te ver laten komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:49 schreef Under_Score het volgende:
ik vind het jammer dat na de 3 jaar die we samen waren, ze binnen een maand alweer een ander aan het versieren is, en dan ook nog iemand die in het verleden bijna onze relatie kapot maakte.
nou ze zoekt het maar uit.
binnenkort lekker vakantie en dan neem ik het er lekker van
ik heb de relatie toen dan ook niet kapot laten gaan, ik vind het gewoon crux dat het nu zo moet gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat vrouwen dingen af en toe te ver laten komen.
Iemand maakt je relatie niet kapot, jij laat zelf iemand je relatie kapot maken.
Nee, dat geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb de relatie toen dan ook niet kapot laten gaan, ik vind het gewoon crux dat het nu zo moet gaan.
Dacht je het toen jullie nog wat hadden dat ook al?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:34 schreef Under_Score het volgende:
mwah, we weten genoeg van elkaar. maar zo zijn we niet. wij zijn op een goede manier uit elkaar gegaan en ik hoop dat dat ook zo blijft, het is alleen de mensen waar ze nu mee omgaat waar ik zoiets heb van jammer.
soms, omdat zij haar 'vrienden' als echte boezemvrienden ziet terwijl de meeste van hun alleen maar met dr naar bed wilden, en daar heb ik haar voor moeten beschermen omdat ze nogal naïef is. nadat het uit ging tussen ons bleek dat ik gelijk had toen 2 van hun dus inderdaad vrijwel meteen allerlij dingen aan haar gingen zeggen van 'och lieverd, slaap dan bij mij' enzoquote:Op maandag 12 juli 2010 00:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dacht je het toen jullie nog wat hadden dat ook al?
Had je toen ook al het idee van 'jammer dat je met hun om gaat'?
Ik ken het.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
soms, omdat zij haar 'vrienden' als echte boezemvrienden ziet terwijl de meeste van hun alleen maar met dr naar bed wilden, en daar heb ik haar voor moeten beschermen omdat ze nogal naïef is. nadat het uit ging tussen ons bleek dat ik gelijk had toen 2 van hun dus inderdaad vrijwel meteen allerlij dingen aan haar gingen zeggen van 'och lieverd, slaap dan bij mij' enzo
maargoed, ze is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te zorgen, die last is bij mij weg nu. ik hoef niet meer met haar beperkingen te leven.
ja inderdaad, maar niet langer mijn probleem gelukkig. verder een schat van een meid, maar ik zie het somber voor haar in.quote:
Het is te hopen dat ze er ooit achter komt, wat jij haar geprobeerd hebt duidelijk te maken. En dat ze dan denkt: U_S had gelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja inderdaad, maar niet langer mijn probleem gelukkig. verder een schat van een meid, maar ik zie het somber voor haar in.
misschien, maar dat maakt voor ons niet meer uit. en persoonlijk hoop ik dat ze er achter komt voordat er schade ontstaat. en dat ze gewoon iemand vind die echt het beste met haar voor heeft en met haar beperkingen kan leven. ik heb mijn best gedaan, maar dat was niet genoeg voor haar dus tja dan houd het op. maar de kans dat ze iemand vind met zoveel geduld als ik is klein.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze er ooit achter komt, wat jij haar geprobeerd hebt duidelijk te maken. En dat ze dan denkt: U_S had gelijk.
Ik herken me nogal in je verhaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
misschien, maar dat maakt voor ons niet meer uit. en persoonlijk hoop ik dat ze er achter komt voordat er schade ontstaat. en dat ze gewoon iemand vind die echt het beste met haar voor heeft en met haar beperkingen kan leven. ik heb mijn best gedaan, maar dat was niet genoeg voor haar dus tja dan houd het op. maar de kans dat ze iemand vind met zoveel geduld als ik is klein.
ja inderdaad. toch frappant dat zij degene was die bij mij weg ging, ondanks dat ze het niet slecht had. alles wat ik deed deed ik eigenlijk voor haar. maar het was gewoon nooit genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik herken me nogal in je verhaal.
Ik heb heel veel geduld, maar zodra het randje is bereikt, is het ook klaar. Dan zeg ik precies waar het op staat en 'take it or leave it'.
En je leert er van. Je moet jezelf niet in allerlei bochten wringen voor haar als je hetzelfde niet terug krijgt.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja inderdaad. toch frappant dat zij degene was die bij mij weg ging, ondanks dat ze het niet slecht had. alles wat ik deed deed ik eigenlijk voor haar. maar het was gewoon nooit genoeg.
blij dat ik daar nu van af ben. maar ik mis haar leuke dingen wel.
ach ja, gelukkig al een paar hele leuke meisjes tegen gekomen de laatste tijd.
ik heb eigenlijk nooit echt het gevoel gehad of dat wat ik voor haar deed gewaardeerd werd, en op het laatst had ik het idee dat ze het liefst helemaal niets meer wou doen ( Ze werkte 2 uur in de week ) en vond ze dat we het huishouden maar samen moesten doen. toen ze nog langer werkte vond ik dat niet zo'n probleem omdat we allebij hard hadden gewerkt en dus allebij weinig tijd hadden voor het huishouden, dan doe je het samen en is het klaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:28 schreef mstr het volgende:
[..]
En je leert er van. Je moet jezelf niet in allerlei bochten wringen voor haar als je hetzelfde niet terug krijgt.
Laat haar er maar moeite voor doen. En het verdienen. Want anders loop je jezelf voorbij op gegeven moment en dan is het nooit goed.
Maar toch valt het vaak tegen als je iemand tegen 't lijf loopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:44 schreef Under_Score het volgende:
ik hoop het, ik ben op zich snel tevreden
ja ik heb natuurlijk wel mn principes. maar ik bedoel dat ik geen waslijst aan eisen heb waaraan een partner moet voldoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar toch valt het vaak tegen als je iemand tegen 't lijf loopt.
Aangezien je dan al snel gaat vergelijken.
Als het maar klikt en ze niet dezelfde rare trekjes heeft.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja ik heb natuurlijk wel mn principes. maar ik bedoel dat ik geen waslijst aan eisen heb waaraan een partner moet voldoen.
precies.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het maar klikt en ze niet dezelfde rare trekjes heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |