abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:45:50 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_83814700
Aah oke. Mijn ex wil mij tijdelijk gedoseerd spreken, omdat ze mij tijd en rust ter verwerking wil geven en zichzelf ook. Op MSN praat ik ook niet tegen haar, maar gisteravond belde ze opeens even. Nou goed, ik vind het allemaal wel prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_83814796
Op zich is dat verwijderen wel goed, dan vergeet je alles veel sneller. Toch heb ik haar al die tijd nog op hyves en msn gehouden. Aan de ene kant is het leuk om op de hoogte te blijven, maar soms is het ook vervelend om steeds met je ex geconfronteerd te worden.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:50:26 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_83814858
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb mijn ex ook verwijderd van msn en hyves. Dit omdat hij steeds bleef zeggen dat hij van me hield en me miste. Wij konden niet 'normaal' vriendschappelijk contact hebben.
Ja goed, zo ben ik niet. Het is haar keuze en ik moet het accepteren, als zij er van overtuigd is heeft het voor mij geen zin om zulke dingen te roepen he.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:04:22 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83815248
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:48 schreef IceCreamm het volgende:
Op zich is dat verwijderen wel goed, dan vergeet je alles veel sneller. Toch heb ik haar al die tijd nog op hyves en msn gehouden. Aan de ene kant is het leuk om op de hoogte te blijven, maar soms is het ook vervelend om steeds met je ex geconfronteerd te worden.
Klopt. Toch vind ik het jammer, want voordat we een relatie kregen hadden we al enorm goed contact waar we alles met elkaar deelden. Het is misschien onzin, maar ik heb nu het gevoel dat veel meiden dit niet kunnen of willen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83816751
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja goed, zo ben ik niet. Het is haar keuze en ik moet het accepteren, als zij er van overtuigd is heeft het voor mij geen zin om zulke dingen te roepen he.
Nee zeker niet. Maar dat bedoel ik, elke situatie is anders.
pi_83816870
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Klopt. Toch vind ik het jammer, want voordat we een relatie kregen hadden we al enorm goed contact waar we alles met elkaar deelden. Het is misschien onzin, maar ik heb nu het gevoel dat veel meiden dit niet kunnen of willen.
Dat is toch logisch. Het is uit en je wil weer verder en daarbij komt ook openstaan voor eventuele nieuwe liefdes , een ex maakt dat verder gaan maakt het moeilijker.
Het hoeft niet meteen weer dikke vrienden te zijn , maar je moet ook wennen aan een leven zonder degene. Dat kan niet als degene steeds contact zoek, zo krijg je namelijk geen kans er overheen te komen.
pi_83831807
Zo, deze week kwam ik terug van weekendje weg, en maandag ga ik tien dagen op vakantie.

Kreeg net een smsje van mijn ex dat hij morgen ook een weekendje weggaat. Vond het best wel echt kut dat ik hem nu dus echt drie weken niet zie. Had hem toen maar opgebeld net. We hebben een goed gesprek gehad over onze toekomsten. Goed, maar wel klote om te horen .
pi_83831857
Nu ben ik helemaal niet meer blij dat ik wegga met vakantie , wat ben ik toch stom.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:47:39 #134
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83832536
En wat is daar uitgekomen dan? Iets wat je liever wilde vermijden, maar waarvan je toch wist dat het er vroeg of laat aan zat te komen?

Misschien een goeie reality check om je wat minder aan je ex vast te klampen... Vriendjes blijven werkt niet als de één nog gevoelens heeft.
pi_83832706
Het was idd een hele goede reality check. Maar het doet me echt heel veel pijn. Ben niet boos op hem of iets. Maar ik voel me er wel gewoon klote over. Maar dan zit ik vanaf nu wel met een andere insteek in onze omgang, en dat is een goed iets. Dat heb ik hem ook net gesmst. Nu slapen, en hopelijk voel ik me morgen niet meer klote.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:54:24 #136
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83832751
Ik zou toch het contact voorlopig maar minimaal houden.
pi_83832775
Ik heb aan mijn psycholoog vorige week gevraagd wat te doen met Hyves, Msn etc. Het beste was volgens haar het contact te verbreken. Dus verwijderen op hyves en MSN. Toch ben ik soms geneigd om te kijken op Hyves en msn. Dan voeg ik haar weer ff toe, laat der wel geblockt staan om te kijken. Zal na tijdje wel weggaan. Toch blijft ze me nog smsen met digen als iewlll heb je je ex weer toegevoegd op hyves. ga er niet op in, geen aandacht aan schenken was het advies. Toch is ze er nog wel mee bezig dan? Dacht dat ze zo gelukkig was met der nieuwe vlam... zo zie je maar.
pi_83832794
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:54 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou toch het contact voorlopig maar minimaal houden.
Mja, ik heb geen keuze, maar anders had ik het ook bewust gedaan idd.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:52:57 #139
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83834035
Haha, mijn ex sms'te me net.

Of ik al spijt had. Dus ik sms terug: Spijt waarvan? Dat ik het heb uitgemaakt. Heb haar teruggestuurd dat dat niet het geval is. Toen moest ze me even laten weten dat er weer een aantal jongens interesse hadden in haar. Heb terug ge-sms't: Veel plezier ermee! Welterusten!

Hopelijk is die boodschap duidelijk. Denkt dat ik ga zitten afwachten als een hoopje ellende totdat zij me weer terug neemt. Dacht het niet dame! Ik blijf bij mijn keuze!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:58 #140
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83840819
Verdomme, had vandaag wat dingen op de planning staan en dat gaat allemaal niet door. Eerste dag helemaal geen afleiding (in de zin van andere personen), dat is wel even zwaar kut!!
M'n ex (ieuw ik haat dat woord) heb ik deze week wel gesproken, moest even over iets zakelijks maar uiteindelijk een half uur gebeld en wel een fijn gesprek. We gaan allebei gewoon verder en proberen dingen weer op te pakken. Maandag komt ie hierheen om wat spullen te halen, zal niet makkelijk zijn.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_83840919
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef Lips het volgende:
Verdomme, had vandaag wat dingen op de planning staan en dat gaat allemaal niet door. Eerste dag helemaal geen afleiding (in de zin van andere personen), dat is wel even zwaar kut!!
M'n ex (ieuw ik haat dat woord) heb ik deze week wel gesproken, moest even over iets zakelijks maar uiteindelijk een half uur gebeld en wel een fijn gesprek. We gaan allebei gewoon verder en proberen dingen weer op te pakken. Maandag komt ie hierheen om wat spullen te halen, zal niet makkelijk zijn.
Ken het ja, ben nu ook weer een poos single, maar zoek zo veel mogelijk afleiding, en dat lukt niet altijd en dan heb ik gelijk weer een pushback als een modderfokker ..

maar goed, gewoon je zelf bezig houden, help goed.. athans bij mij
pi_83841034
smsje gehad met ; Thinking about you... Still wondering where it went wrong xx lig er wakker van.

Ze zit er dus toch nog wel mee, mooi.. want ik ben nu op het goede pad en wil dat graag zo houden!
pi_83850218
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:52 schreef goofy_goober het volgende:
Haha, mijn ex sms'te me net.

Of ik al spijt had. Dus ik sms terug: Spijt waarvan? Dat ik het heb uitgemaakt. Heb haar teruggestuurd dat dat niet het geval is. Toen moest ze me even laten weten dat er weer een aantal jongens interesse hadden in haar. Heb terug ge-sms't: Veel plezier ermee! Welterusten!

Hopelijk is die boodschap duidelijk. Denkt dat ik ga zitten afwachten als een hoopje ellende totdat zij me weer terug neemt. Dacht het niet dame! Ik blijf bij mijn keuze!
Goed gedaan! Kinderachtig dat ze je jaloers probeert te maken en het geeft aan dat ze nog steeds veel aan je denkt. Op een gegeven moment krijgt zij misschien nog wel spijt.

Ik ga me trouwens wat minder melden vanaf nu, sinds enkele weken heb ik een nieuwe vlam en dat begint iets moois te worden. Me ex zie ik eind augustus pas weer dus dat maakt het alleen maar beter. Als de frustraties en irritaties dan weg zijn kijk ik wel verder, maar voorlopig richt ik me daar niet op. Sinds ik die nieuwe vlam heb denk ik er vrijwel nooit meer aan, alsof de pijn in één keer is
pi_83850298
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef Boxbal het volgende:
smsje gehad met ; Thinking about you... Still wondering where it went wrong xx lig er wakker van.

Ze zit er dus toch nog wel mee, mooi.. want ik ben nu op het goede pad en wil dat graag zo houden!
Niet meteen happen, gewoon rustig kijken wat ze wilt. Zo lang mogelijk onverschillig blijven en haar laten nadenken over haar eigen fouten.
pi_83851867
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Niet meteen happen, gewoon rustig kijken wat ze wilt. Zo lang mogelijk onverschillig blijven en haar laten nadenken over haar eigen fouten.
Ik heb haar een tijd geleden aangegevne dat ik gewoon rust nodig heb. als ik op 1 sms ga happen dan zit ik eraan vast. ik probeer het zo dood te laten bloeden en kijk wel wat er komt. laat haar maar mooi zweten
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:10:47 #146
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83854273
Ze wil ws alleen de bevestiging dat jij nog met haar bezig bent. Lekker negeren dus!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:49:39 #147
308451 FreelanceMessias
Christus tijdens kantooruren
pi_83855855
Hm, mijn ex houd me helemaal niet meer bezig, besefte ik gisteren.
Maarja, heb ook wel doorgekregen dat ze alleen maar zorgt voor negatieve gevoelens en twijfels, en dat dat juist haar doel is. Fijn om dat te ervaren .
Voormalig ChocolateGiddyUp
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:57:16 #148
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_83870870
moest vandaag veel aan dr denken, niet op een positieve manier.

moet even wat om handen hebben om het te vergeten. dit weekend maar een paar dagen weg ofzo
  zondag 11 juli 2010 @ 01:14:53 #149
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83904389
Ik merk dat ik, sinds haar sms, weer vaker aan mijn ex denk. Misschien omdat ik verder, behalve werken en sporten, geen fuck te doen heb.

Ik probeerde haar gisteravond te sms'en over het feit dat ze nogal lullig doet tegen een vriendin van me (die zij altijd als een dreiging heeft gezien) maar ik kreeg tot 3x toe een 'message not delivered' melding. Zou het kunnen dat ze mijn nummer heeft geblokkeerd, of is zoiets niet mogelijk? Mijn e-mails worden ook al geblokkeerd.

Ergens steekt me dat wel... Ik heb alles gegeven in de relatie. Geprobeerd om haar zo gelukkig mogelijk te maken en nu moet ik koste wat kost uit haar leven? Ik begrijp dat ze boos is op me omdat ik degene ben geweest die het heeft uitgemaakt, maar een boeman ben ik totaal niet, zoals zij nu doet voorkomen.

Maar ik realiseer me nu (jammer genoeg) wel dat ik nu ook tot de exen behoor waar zij nooit een goed woord voor over had. Tijdens onze relatie had ze het soms over al die vervelende exen van haar... Ergens doet het pijn om te weten dat ze waarschijnlijk ook zo gemeen over mij zal praten met iemand anders. Terwijl ik haar wilde bewijzen dat ik anders was.

Mja, het probleem ligt bij haar en niet mij, moet ik maar denken. Exen

[ Bericht 30% gewijzigd door goofy_goober op 11-07-2010 01:35:18 ]
pi_83917829
Blijven denken, dingen beredeneren die in het verleden gebeurt zijn heeft geen enkele zin. Zij heeft er al een punt achter gezet en is al verder gegaan met haar leven. Geen enkele reden voor jou om dat niet te doen. Blijven denken wat beter kon, als, als, heeft geen enkele zin. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Zit zelf ook met een ex die nu al 2 weken een nieuwe vlam heeft. Negeer smsjes. Ga haar niet e-mailen of smsen want dan val je weer in het oude terug. Ga verder met je leven, zoek vrienden op en ga wat doen, doet zij ook. Als je elkaar na een paar maanden tegenkomt dan gaat het wel wat beter uiteindelijk en kan je elkaar te woord staan of een praatje maken. Maak je niet te druk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')