Ja goed, zo ben ik niet. Het is haar keuze en ik moet het accepteren, als zij er van overtuigd is heeft het voor mij geen zin om zulke dingen te roepen he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb mijn ex ook verwijderd van msn en hyves. Dit omdat hij steeds bleef zeggen dat hij van me hield en me miste. Wij konden niet 'normaal' vriendschappelijk contact hebben.
Klopt. Toch vind ik het jammer, want voordat we een relatie kregen hadden we al enorm goed contact waar we alles met elkaar deelden. Het is misschien onzin, maar ik heb nu het gevoel dat veel meiden dit niet kunnen of willen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:48 schreef IceCreamm het volgende:
Op zich is dat verwijderen wel goed, dan vergeet je alles veel sneller. Toch heb ik haar al die tijd nog op hyves en msn gehouden. Aan de ene kant is het leuk om op de hoogte te blijven, maar soms is het ook vervelend om steeds met je ex geconfronteerd te worden.
Nee zeker niet. Maar dat bedoel ik, elke situatie is anders.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja goed, zo ben ik niet. Het is haar keuze en ik moet het accepteren, als zij er van overtuigd is heeft het voor mij geen zin om zulke dingen te roepen he.
Dat is toch logisch. Het is uit en je wil weer verder en daarbij komt ook openstaan voor eventuele nieuwe liefdes , een ex maakt dat verder gaan maakt het moeilijker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klopt. Toch vind ik het jammer, want voordat we een relatie kregen hadden we al enorm goed contact waar we alles met elkaar deelden. Het is misschien onzin, maar ik heb nu het gevoel dat veel meiden dit niet kunnen of willen.
Mja, ik heb geen keuze, maar anders had ik het ook bewust gedaan idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:54 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou toch het contact voorlopig maar minimaal houden.
Ken het ja, ben nu ook weer een poos single, maar zoek zo veel mogelijk afleiding, en dat lukt niet altijd en dan heb ik gelijk weer een pushback als een modderfokkerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef Lips het volgende:
Verdomme, had vandaag wat dingen op de planning staan en dat gaat allemaal niet door. Eerste dag helemaal geen afleiding (in de zin van andere personen), dat is wel even zwaar kut!!
M'n ex (ieuw ik haat dat woord) heb ik deze week wel gesproken, moest even over iets zakelijks maar uiteindelijk een half uur gebeld en wel een fijn gesprek. We gaan allebei gewoon verder en proberen dingen weer op te pakken. Maandag komt ie hierheen om wat spullen te halen, zal niet makkelijk zijn.
Goed gedaan! Kinderachtig dat ze je jaloers probeert te maken en het geeft aan dat ze nog steeds veel aan je denkt. Op een gegeven moment krijgt zij misschien nog wel spijt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:52 schreef goofy_goober het volgende:
Haha, mijn ex sms'te me net.
Of ik al spijt had. Dus ik sms terug: Spijt waarvan? Dat ik het heb uitgemaakt. Heb haar teruggestuurd dat dat niet het geval is. Toen moest ze me even laten weten dat er weer een aantal jongens interesse hadden in haar. Heb terug ge-sms't: Veel plezier ermee! Welterusten!
Hopelijk is die boodschap duidelijk. Denkt dat ik ga zitten afwachten als een hoopje ellende totdat zij me weer terug neemt. Dacht het niet dame! Ik blijf bij mijn keuze!
Niet meteen happen, gewoon rustig kijken wat ze wilt. Zo lang mogelijk onverschillig blijven en haar laten nadenken over haar eigen fouten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:59 schreef Boxbal het volgende:
smsje gehad met ; Thinking about you... Still wondering where it went wrong xx lig er wakker van.
Ze zit er dus toch nog wel mee, mooi.. want ik ben nu op het goede pad en wil dat graag zo houden!
Ik heb haar een tijd geleden aangegevne dat ik gewoon rust nodig heb. als ik op 1 sms ga happen dan zit ik eraan vast. ik probeer het zo dood te laten bloeden en kijk wel wat er komt. laat haar maar mooi zwetenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Niet meteen happen, gewoon rustig kijken wat ze wilt. Zo lang mogelijk onverschillig blijven en haar laten nadenken over haar eigen fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |