Het is net alsof ik soms nog wat nieuwe situaties krijg en daar baal ik wel van. Iedereen heeft gebreken..zij accepteerde ze bij mij ook niet allemaal bleek wel. Ik werkte er wel aan maar dat mocht dus niet baten. Het doet me vooral veel omdat ik die conjo dus ken en daar kan ik me wel kwaad om maken..quote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef Under_Score het volgende:
ja het blijft kloten om te weten dat je ex al weer verder is en een nieuwe relatie aan het aanknopen is
hoe graag ik zou zeggen dat het me niks doet, weet ik dat ik alleen maar tegen mezelf zou liegen.
ondanks haar gebreken hield ik wel van dr en was bereid om die gebreken te accepteren. helaas kon zij dat niet bij mij.
sterkte iedereen met die moeilijke situaties, ik heb de meesten gelukkig al gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:16 schreef Lips het volgende:
Gisteren heerlijk bij een vriendinnetje Sex and the City the Movie zitten kijken en daar zit wel iets in wat heel veel kracht geeft. Samantha maakt het uit met haar vriend met de woorden:
I love you but I love me more
Ik heb 'm op een post-it hier op de spiegel gehangen!!
Ik heb gisteren trouwens een hele rare omslag gehad. Heb me tijden niet zo goed gevoeld als gisteren. Voel weer kracht en ik ga het gewoon doen!! We bellen maandag, o.a. om eventueel af te spreken voor de zomerfeesten in Nijmegen de week daarna. Ik heb besloten dat we niet af gaan spreken. Ik ga er wel heen, met vrienden, maar ik ga hem niet opzoeken ofzo. Misschien kom ik hem tegen, so be it! Verder gisteren telefoon gehad dat ik op gesprek mag komen voor een functie die ik al een tijdje heel graag wil. Dit is een baan volledig vanuit huis (ideaal met het oog op huisje-boompje-beestje) en de afgelopen dagen heb ik wel getwijfeld of ik dat nog moet doen. Maar ik ga er gewoon voor! Ik wilde die baan hebben en dat hij weg is verandert daar niks aan!!
Het gaat echt even super goed, zo lekker weer Florence and the Machine kei hard aan en lekker in huis rommelenKlinkt goed, met die instelling kom je heel verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je toch echt jezelf aan. Jij bepaalt je eigen geluk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef melanie_x het volgende:
Toen ik het net uit had gemaakt met mijn ex voelde ik me natuurlijk klote maar wist ik dat het wel goed zou komen. Maar nu, maanden later, heb ik er geen vertrouwen in. Ik voel me gewoon elke dag klote. Maakt niet uit of ik gezellig weg ben met vrienden, ik heb altijd zo'n 'gevoel' in mijn buik. Ik ben elke dag moe, hoelang ik ook heb geslapen.Ik heb niet het idee dat dit nog door liefdesverdriet komt..
Hopelijk gaat dit snel weg want ik heb geen zin om de hele zomer zo rond te lopen.
Klopt helemaal. Ik weet dat mijn geluk van mijzelf afhangt. Ik doe veel leuke dingen met vrienden en ik werk. Maar genieten van leuke dingen lukt me op de een of andere manier niet meer. Dit heb ik nu sinds ongeveer 6 maanden en met betere en mindere periodes. Ik probeer echt om mijzelf weer beter te laten voelen maar elke dag voel ik me gewoon zo klote. Ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst blij voelde.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt jezelf aan. Jij bepaalt je eigen geluk.
Ja, maar dan nog. Ik had mijzelf voorgenomen om het eventueel uit te maken met mijn ex, maar omdat zij het definitieve woord gezegd heeft is het voor mij moeilijk. Aan haar met een andere jongen denken maakt mij misselijk en moe, terwijl ik voor mezelf voorgenomen had dat het zonder haar misschien beter zou gaan. Nu zij het uitgemaakt heeft voel ik mij alleen maar schuldig dat ik niet heb kunnen zijn wat zij in een jongen zocht/zoekt, ook al hebben we bijna een jaar gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:48 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt jezelf aan. Jij bepaalt je eigen geluk.
Zo kom je niet over.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:02 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik ga ook niet bij de pakken neer zitten, en ik ga door met waar ik mee bezig ben, maar dat neemt niet weg dat mijn gedachtes (na een week nu) vaker afdwalen naar haar dan ik zou willen.
Nee, maar aan de andere kant ook niet zo verwonderlijk, hoewel ik het wel probeer te voorkomen.quote:
ja zo'n soort situatie had ik ook, alleen dan zonder het professionele hulp gedeelte, dat gelukkig nog niet nodig gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef Boxbal het volgende:
Veel leuke dingen doen met vrienden is mij geadviseerd. Werkt goed. Dat ze maar mag stikken met der nieuwe lover haha. Ze wil der eigen problemen niet inzien en verhelpen dus veel zal het niet worden. Dat zijn mijn problemen nu niet meer. Ik merk dat er een hele last van me schouders valt want ik heb altijd de 'therapeut' voor haar gespeelt, vaak geholpen, veel ellende opgevangen en nu zit ik er zelf in. Ikben nu dmv psycholoog weer aan het werken aan m'n eigen leven en zal mijn eigen leven nooit meer vervangen door een geliefd meisje. Leerproces is weer gedaan.
Omdat zij mij niet meer wil spreken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:30 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom heb je elkaar dan verwijderd van dat soort dingen? Ik heb mijn ex nog op msn, hyves en in mijn telefoon staan, net zoals mijn ex van daarvoor. Wat heeft het voor nut dat te verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |