Dit dus, mijn ex stelde ook voor om een break te houden. Had ik dus geen zin in, het is alles of niets (werd dus nietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:47 schreef goofy_goober het volgende:
Een break in een relatie is meestal geen goed teken.
Tegan , ik snap je niet helemaal, door steeds het contact aan te houden, maak je het alleen maar erger.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:59 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Terug van vakantie gekomen vanmiddag. Was heerlijk, maar stiekem miste ik af en toe dat ik die leuke dingen niet met mijn ex deed maar met een groepje vrienden.
Misschien herinneren jullie je nog dat mijn ex me voor mijn vakantie vrij duidelijk had gemaakt dat hij geen toekomst meer zag tussen ons, behalve vriendschap. Dat deed best wel pijn, maar was goed om te horen. Ik wilde de vakantie gebruiken om wat afstand te creëren.
Tijdens de vakantie wel enkele smsjes gehad, maar alleen oppervlakkige vragen over hoe het ging op vakantie. Toen ik thuis was smste ik of hij zin had om komend weekend iets af te spreken (zoals we zo vaak doen), en omdat ik hem dus twee weken niet had gezien. Helaas kwam het niet uit omdat we beide plannen hadden op tijden dat de ander wel kon, toen stelde hij voor dat ik vanavond wel langs kon komen.
Dus ik ben naar hem toe gegaan. Het was heel gezellig. Beetje mijn vakantiefoto's laten zien en van commentaar voorzien, toen beetje gewoon gekletst en daarna televisie gekeken tot laat in elkaars armen. Ik weet haast zeker dat dat zijn manier was om mij te laten zien dat hij me (net zoals ik hem) wel gemist had de afgelopen weken. Ik wilde op gegeven moment naar huis gaan, maar hij vroeg toen of ik nog een kwartiertje bleef, omdat hij dan na het einde van dat programma ook zou gaan slapen. Toen ben ik met een vrolijk maar dubbel gevoel naar huis gegaan...
Ik ga er niet over beginnen, ik weet hoe hij over alles denkt. Maar zijn daden en woorden zijn altijd tegenstrijdig.
Inderdaad, hoe minder je bezig bent met die ex van je hoe sneller je hem bent vergeten. Nou ja, vergeten... Dat je niks meer voelt voor hem. Je put nu hoop uit reacties van hem die waarschijnlijk niet eens zo zijn bedoeld. Je blijft echt in een cirkeltje hangen meid.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tegan , ik snap je niet helemaal, door steeds het contact aan te houden, maak je het alleen maar erger.
Leer eens dingen voor jezelf te doen en gewoon je eigen dingen te doen in plaats van met hem af te spreken.
Hij wil niet meer , en houd je zo aan het lijntje. Kies een keer voor jezelf en ga verder.
Bij het uitgaan , hoor een leven te creeren zonder elkaar , en nieuwe mensen te ontmoeten, en niet steeds naar je ex te gaan.
Straks heb hij een nieuw liefje en zit je dit nog steeds te doen, hou de eer eens aan jezelf en leer de moeilijke momenten eens alleen te doen , want hier schiet je echt niets mee op.
Onder andere ja, hij is gewoon een hele erge *vies woord*quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, wut? Aangeven bij de politie?Gevalletje stalker?
Nee er is geen ander. Er is in 3 maanden tijd heel veel gebeurd. Zn stiefvader heeft kanker en is opgegeven. Dat nieuws kreeg hij 2 dagen nadat stiefpap en zn moeder waren getrouwd. Daar hebben we het allebei heel moeilijk mee. Mijn opa is heel erg ziek geworden, beiden baan kwijt geraakt en daarbij de nodige financiële problemen gekregen en zo nog wat kleinere dingetjes die het tot een heel groot geheel maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef goofy_goober het volgende:
Wat is de reden van de break eigenlijk?
Een andere dame in het spel? Geen gevoelens meer? Hij wil meer vrijheid?
Meestal als iemand zo snel nauwelijks tot geen contact wil heeft diegene een andere chick/dude gehosseld, maar goed, we weten de reden nog niet waarom je uberhaupt een break hebt.
Dat van 'vrienden blijven' ken ik wel. Volgensmij heb je de lastigste tijd al gehad, nu is het puur een kwestie van doorzetten. Ik hoop dat je die beste vriend hebt afgewezen met als reden dat jij hem niet moet hebben, en niet vanwege je ex. Dat eerste komt heel sterk over want dat toont aan dat je niet meer onder de indruk van je ex bent. Hoe emotielozer je tegen je ex bent en over hem denkt, hoe beter.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:09 schreef Bloempje. het volgende:
Bwah, opzich gaat t met mij wel redelijk nu. Ik zit niet steeds meer huilend in een hoekje ofzo. Maar ik mis hem toch. Ik ben net terug van vakantie en hij laat gewoon niks van zich horen. Geen veel plezier op vakantie, niet hoe m'n vlucht was (hij weet dat ik doodsbang ben voor vliegen) niks. En ik maar janken 's ochtends dat hij er niet zou zijn als ik in Nederland aankwam. Terwijl hij de gene was die zei ik hoop dat we vrienden kunnen blijven. Raar doet hij tegen z'n vrienden dan, ik krijg nu het idee dat hij echt een hekel aan me heeft. Hij kan ook niet normaal tegen me praten ofzo, ik moest nog 1 keer met hem werken, nu gelukkig niet meer en dan doet hij zo raar, alsof hij boos op mij is. Terwijl het volgens mij niet mijn schuld is allemaal, ik wilde er nog aan werken. Prima dat hij dat niet meer wil, dat is zijn keuze, maar doe dan niet zo vreemd.
En daar boven op, was ik laatst bij zijn beste vriend (ook een vriend van mij), gewoon gezellig, deed ik vaker, maar dan met m'n ex er bij nog. Heeft die malloot het in z'n hoofd gehaald dat hij nu wel wat bij mij kon proberen, nou het uit is met m'n ex. Jemig. Echt, gewoon niet! Ten eerste, het is net uit en ik zat dus een dag eerder nog dat ik m'n ex zo miste (ook tegen hem). Ten tweede, het is zijn fucking beste vriend! En sowieso gaat dat gewoon nooit gebeuren. Want. Bah. Nee, zo zie ik hem gewoon helemaal niet. (Heb ik m ook vriendelijk verteld, was de drol nog reuze verbaasd ook).
Dan wil ik weer graag weten wat mijn ex hier van zou vinden als hij het wist. Sowieso hoe het met hem gaat, waar hij nu mee bezig is, alles. We konden het vroeger overal over hebben en dat mis ik nu gewoon. Als ik me verveelde stuurde ik hem een sms wat hij aan het doen was. Dat gaat nu niet meer.
Misschien een goed idee om er nu eens 'lekker' over te babbelen. Niet met ons dus, maar met je vriendin.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:10 schreef Killaht het volgende:
Ik moet dit ff kwijt, dit is de juiste plek denk ik.. Ik zal het kort houden.
Mijn relatie van 8 jaar is over..
We zijn al 8 jaar samen en wonen 2,5 jaar samen. We hadden nooit echt grote ruzies en we pasten bij elkaar dat het gewoon eng was. We deden alles samen, we praatte over alles en voelden elkaar altijd perfect aan. We waren niet alleen geliefden, maar ook beste vrienden, collega's, familie van elkaar. En ik dacht altijd dat de klap van de meeste lange relaties bij 5 jaar komt, maar die kwam niet. Tot...
Afgelopen jaar ging het fout. We wisten dat dit een moeilijk jaar zou worden. Zij had een nieuwe, maar zware baan. Ik studeer nog en kreeg te horen dat mijn bijbaan niet doorging. De auto ging ook stuk en ik moest bij mijn ouders aankloppen. Ik moest ook afstuderen en dat ging ook met tegenslagen. Het ging dus allemaal niet gemakkelijk en door die stress en problemen wilde ik dat zelf verwerken en we gingen minder praten. Totdat we op de automatische piloot verder leefde naast elkaar, langselkaar heen. We sloten elkaar af van elkaar. We deden geen leuke dingen meer, praatte minder met elkaar. En we werden er allebei ongelukkig van, maar we deden er niks aan op een of andere manier.
Op begeven moment was het zover dat zij zei dat het gevoel weg was en ze is een tijdje bij haar zus geweest om tot rust te komen. Toen kwam ze terug en na 2 weken zei ze dat ze niet meer verder wilde. Ik heb tegen haar gezegd dat ze goed moet nadenken over haar besluit, want ze is nogal verward en ze weet niet echt wat ze wil. En ik wil wel dat ze 100% erachter staat. We zijn nu nog samen en doen normaal tegen elkaar.
Ik zie dat het te repareren is en dat we het een kans moeten geven, maar zij niet. Het enige wat ik denk dat we moeten doen is elkaar rust en ruimte gunnen en het weer moeten proberen. Want als je kijkt is het alleen dat we niet meer communiceerde, wat wel essentieel is in een relatie.
Ik weet niet meer wat ik moet doen...ik voel niks meer. Ik leef en daar is het mee gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |