abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2010 @ 00:22:14 #276
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_84299473
Ik ben nu 10 maand verder en voel me verder op zich in balans.
Vanavond wat gegeten bij de vader van mijn ex (heel apart verhaal zie deeltje #ergens).
Blijft toch vreemd, ook omdat ik een korte periode (hmmmmm 5 maand) daar in huis gewoon heb (groot huis).
Kon bij de afwas ook alles zo opruimen.
Blijft allemaal vreemd, maar toch vertrouwd.
Gelukkig ben ik wel over mijn ex heen, al blijft ook dat vertrouwd.
Kijk weer langzaam vooruit naar de dingen die komen gaan.

Ik hoop dat dat voor de meesten hier ook snel komt!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:09:39 #277
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84300517
Net terug van de zomerfeesten en vuurwerk was fantastisch.
Alleen wat had ik het graag met iemand anders gevierd.. er blijft toch wat zuurs achter ..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:10:49 #278
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_84300539
ja, het verdergaan blijft lastig. had zaterdag nog zo['n situatie waarbij ik dacht van kut, waarom reageer ik nou zo. had het heel gezellig kunnen hebben maar ik ketste het af omdat ik niet lekker in mn vel zat omdat ik die avond met mijn ex had gepraat.

hopelijk krijg ik volgende zaterdag nog een kans, dat zou fijn zijn.
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:51:03 #279
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84301179
Niet met je ex praten dus.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 21 juli 2010 @ 02:24:40 #280
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_84301540
inderdaad, schluß nu.

tijd om het er eens lekker van te nemen en in te halen wat ik te kort kwam in onze relatie
pi_84340196
Hoi. Terug van vakantie gekomen vanmiddag. Was heerlijk, maar stiekem miste ik af en toe dat ik die leuke dingen niet met mijn ex deed maar met een groepje vrienden.

Misschien herinneren jullie je nog dat mijn ex me voor mijn vakantie vrij duidelijk had gemaakt dat hij geen toekomst meer zag tussen ons, behalve vriendschap. Dat deed best wel pijn, maar was goed om te horen. Ik wilde de vakantie gebruiken om wat afstand te creëren.

Tijdens de vakantie wel enkele smsjes gehad, maar alleen oppervlakkige vragen over hoe het ging op vakantie. Toen ik thuis was smste ik of hij zin had om komend weekend iets af te spreken (zoals we zo vaak doen), en omdat ik hem dus twee weken niet had gezien. Helaas kwam het niet uit omdat we beide plannen hadden op tijden dat de ander wel kon, toen stelde hij voor dat ik vanavond wel langs kon komen.

Dus ik ben naar hem toe gegaan. Het was heel gezellig. Beetje mijn vakantiefoto's laten zien en van commentaar voorzien, toen beetje gewoon gekletst en daarna televisie gekeken tot laat in elkaars armen. Ik weet haast zeker dat dat zijn manier was om mij te laten zien dat hij me (net zoals ik hem) wel gemist had de afgelopen weken. Ik wilde op gegeven moment naar huis gaan, maar hij vroeg toen of ik nog een kwartiertje bleef, omdat hij dan na het einde van dat programma ook zou gaan slapen. Toen ben ik met een vrolijk maar dubbel gevoel naar huis gegaan...

Ik ga er niet over beginnen, ik weet hoe hij over alles denkt. Maar zijn daden en woorden zijn altijd tegenstrijdig.
  donderdag 22 juli 2010 @ 03:43:50 #282
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_84343509
Tja ik meld me hier ook maar.

Mn vriend (kan ik het zo nog noemen?) en ik zijn nu even op een break van een maand.
We zijn nu een week verder en ik mis hem ontzettend.
We hebben weinig tot geen contact en ik hoop dat dat ons weer bij elkaar brengt. 3 augustus gaat zn zusje trouwen en ik ga niet mee, 11 augustus is hij jarig, en ik mag geen kadootje brengen. 13 aug zouden we een weekend weg gaan, tot nu toe gaat het nog door, maar wie weet wat er in de tussentijd gebeurd.

De simpele dingen mis ik nog het meest. Gewoon even bellen of smsen dat soort dingen.
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:47:40 #283
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84345960
Een break in een relatie is meestal geen goed teken. En ik vind het nogal vreemd dat je hem niet eens mag feliciteren en op zijn verjaardag mag komen, maar dat jullie dan wel twee dagen later vrolijk een weekend weg gaan. Ik zou niet al te veel hoop koesteren dat dit nog gaat gebeuren.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:20:11 #284
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84346878
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:47 schreef goofy_goober het volgende:
Een break in een relatie is meestal geen goed teken.
Dit dus, mijn ex stelde ook voor om een break te houden. Had ik dus geen zin in, het is alles of niets (werd dus niets ). Maar de break die jij hebt is wel heel vreemd. Je mag niet eens op zijn verjaardag komen of op de bruiloft van zijn zusje, dat zegt toch al genoeg .....
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:05:24 #285
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84348173
Wat is de reden van de break eigenlijk?

Een andere dame in het spel? Geen gevoelens meer? Hij wil meer vrijheid?

Meestal als iemand zo snel nauwelijks tot geen contact wil heeft diegene een andere chick/dude gehosseld, maar goed, we weten de reden nog niet waarom je uberhaupt een break hebt.
pi_84349049
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:59 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Terug van vakantie gekomen vanmiddag. Was heerlijk, maar stiekem miste ik af en toe dat ik die leuke dingen niet met mijn ex deed maar met een groepje vrienden.

Misschien herinneren jullie je nog dat mijn ex me voor mijn vakantie vrij duidelijk had gemaakt dat hij geen toekomst meer zag tussen ons, behalve vriendschap. Dat deed best wel pijn, maar was goed om te horen. Ik wilde de vakantie gebruiken om wat afstand te creëren.

Tijdens de vakantie wel enkele smsjes gehad, maar alleen oppervlakkige vragen over hoe het ging op vakantie. Toen ik thuis was smste ik of hij zin had om komend weekend iets af te spreken (zoals we zo vaak doen), en omdat ik hem dus twee weken niet had gezien. Helaas kwam het niet uit omdat we beide plannen hadden op tijden dat de ander wel kon, toen stelde hij voor dat ik vanavond wel langs kon komen.

Dus ik ben naar hem toe gegaan. Het was heel gezellig. Beetje mijn vakantiefoto's laten zien en van commentaar voorzien, toen beetje gewoon gekletst en daarna televisie gekeken tot laat in elkaars armen. Ik weet haast zeker dat dat zijn manier was om mij te laten zien dat hij me (net zoals ik hem) wel gemist had de afgelopen weken. Ik wilde op gegeven moment naar huis gaan, maar hij vroeg toen of ik nog een kwartiertje bleef, omdat hij dan na het einde van dat programma ook zou gaan slapen. Toen ben ik met een vrolijk maar dubbel gevoel naar huis gegaan...

Ik ga er niet over beginnen, ik weet hoe hij over alles denkt. Maar zijn daden en woorden zijn altijd tegenstrijdig.
Tegan , ik snap je niet helemaal, door steeds het contact aan te houden, maak je het alleen maar erger.
Leer eens dingen voor jezelf te doen en gewoon je eigen dingen te doen in plaats van met hem af te spreken.
Hij wil niet meer , en houd je zo aan het lijntje. Kies een keer voor jezelf en ga verder.
Bij het uitgaan , hoor een leven te creeren zonder elkaar , en nieuwe mensen te ontmoeten, en niet steeds naar je ex te gaan.
Straks heb hij een nieuw liefje en zit je dit nog steeds te doen, hou de eer eens aan jezelf en leer de moeilijke momenten eens alleen te doen , want hier schiet je echt niets mee op.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:14:45 #287
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84350673
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tegan , ik snap je niet helemaal, door steeds het contact aan te houden, maak je het alleen maar erger.
Leer eens dingen voor jezelf te doen en gewoon je eigen dingen te doen in plaats van met hem af te spreken.
Hij wil niet meer , en houd je zo aan het lijntje. Kies een keer voor jezelf en ga verder.
Bij het uitgaan , hoor een leven te creeren zonder elkaar , en nieuwe mensen te ontmoeten, en niet steeds naar je ex te gaan.
Straks heb hij een nieuw liefje en zit je dit nog steeds te doen, hou de eer eens aan jezelf en leer de moeilijke momenten eens alleen te doen , want hier schiet je echt niets mee op.
Inderdaad, hoe minder je bezig bent met die ex van je hoe sneller je hem bent vergeten. Nou ja, vergeten... Dat je niks meer voelt voor hem. Je put nu hoop uit reacties van hem die waarschijnlijk niet eens zo zijn bedoeld. Je blijft echt in een cirkeltje hangen meid.

Overigens is er niks mis met je ex missen, maar bij jou lijkt het wel een hopeloze zaak. Ga verder met je leven. Of was die reality check van een week of wat terug niet reality genoeg voor je?
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:23:45 #288
311200 aardbei.x
ik ben lief
pi_84351016
De kunst is 0 contact met hem, bij voorkeur heb je een hekel aan hem.

Ik heb die van mij een ultimatum gesteld, geen contact en hij verhuist naar het buitenland voor een paar jaar of ik geef hem aan bij de politie.
Fair deal

Niet in alle gevallen mogelijk trouwens
Hoeloeloeloeloeloeloe
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:25:01 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84351069
LOL, wut? Aangeven bij de politie? Gevalletje stalker?
pi_84351116
Zeg je het nu expres zo vaag om reacties uit te lokken .
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:26:52 #291
311200 aardbei.x
ik ben lief
pi_84351155
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, wut? Aangeven bij de politie? Gevalletje stalker?
Onder andere ja, hij is gewoon een hele erge *vies woord*
Hoeloeloeloeloeloeloe
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:20:03 #292
151344 Queen_Minny
pi_84353221
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef goofy_goober het volgende:
Wat is de reden van de break eigenlijk?

Een andere dame in het spel? Geen gevoelens meer? Hij wil meer vrijheid?

Meestal als iemand zo snel nauwelijks tot geen contact wil heeft diegene een andere chick/dude gehosseld, maar goed, we weten de reden nog niet waarom je uberhaupt een break hebt.
Nee er is geen ander. Er is in 3 maanden tijd heel veel gebeurd. Zn stiefvader heeft kanker en is opgegeven. Dat nieuws kreeg hij 2 dagen nadat stiefpap en zn moeder waren getrouwd. Daar hebben we het allebei heel moeilijk mee. Mijn opa is heel erg ziek geworden, beiden baan kwijt geraakt en daarbij de nodige financiële problemen gekregen en zo nog wat kleinere dingetjes die het tot een heel groot geheel maken.

Op het moment weten we al niet wat we met onszelf aanmoeten, laat staan dat we weten hoe we elkaar moeten opvangen. Daarbij komt dat hij een ongelooflijke binnenvetter is waardoor ik zijn emoties op het moment niet kan lezen. Als hij met rust gelaten wil worden wil ik een knuffel en andersom.

Ook ligt het aan mij. Ik word kwaad om de kleinste dingen en die reageer ik af op hem. Zo ben ik niet altijd maar dit is gewoon een reactie op alles wat er aan de hand is. En dat trekt hij natuurlijk ook niet eeuwig.
We hebben dus een break ingelast als laatste redpoging van onze relatie. De liefde is er wel, maar de energie ontbreekt nu even bij beiden.

Al vind ik het verschrikkelijk hem juist nu te moeten missen, en mis ik de simpele dingen zoals even smsen nog het meest is het even het beste. Als we doorgaan zoals het de laatste paar weken ging zouden we er allebei aan kapot gaan. Ik geef het een 50/50 kans dat het goed komt.
Hij zei dat ie nog van me houd, en ik geloof dat als er nog liefde is van beide kanten dat er nog een kansje is.
pi_84356006
Tip : Kijk naar 500 days of Summer. Die gaat over luddevuhduh
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:53:29 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84356964
Lijkt me niet echt passend voor de situatie van Queen_Minny.

Voor iedereen die zijn/haar ex probeert te vergeten wel.
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:09:39 #295
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_84359937
Bwah, opzich gaat t met mij wel redelijk nu. Ik zit niet steeds meer huilend in een hoekje ofzo. Maar ik mis hem toch. Ik ben net terug van vakantie en hij laat gewoon niks van zich horen. Geen veel plezier op vakantie, niet hoe m'n vlucht was (hij weet dat ik doodsbang ben voor vliegen) niks. En ik maar janken 's ochtends dat hij er niet zou zijn als ik in Nederland aankwam. Terwijl hij de gene was die zei ik hoop dat we vrienden kunnen blijven. Raar doet hij tegen z'n vrienden dan, ik krijg nu het idee dat hij echt een hekel aan me heeft. Hij kan ook niet normaal tegen me praten ofzo, ik moest nog 1 keer met hem werken, nu gelukkig niet meer en dan doet hij zo raar, alsof hij boos op mij is. Terwijl het volgens mij niet mijn schuld is allemaal, ik wilde er nog aan werken. Prima dat hij dat niet meer wil, dat is zijn keuze, maar doe dan niet zo vreemd.

En daar boven op, was ik laatst bij zijn beste vriend (ook een vriend van mij), gewoon gezellig, deed ik vaker, maar dan met m'n ex er bij nog. Heeft die malloot het in z'n hoofd gehaald dat hij nu wel wat bij mij kon proberen, nou het uit is met m'n ex. Jemig. Echt, gewoon niet! Ten eerste, het is net uit en ik zat dus een dag eerder nog dat ik m'n ex zo miste (ook tegen hem). Ten tweede, het is zijn fucking beste vriend! En sowieso gaat dat gewoon nooit gebeuren. Want. Bah. Nee, zo zie ik hem gewoon helemaal niet. (Heb ik m ook vriendelijk verteld, was de drol nog reuze verbaasd ook).

Dan wil ik weer graag weten wat mijn ex hier van zou vinden als hij het wist. Sowieso hoe het met hem gaat, waar hij nu mee bezig is, alles. We konden het vroeger overal over hebben en dat mis ik nu gewoon. Als ik me verveelde stuurde ik hem een sms wat hij aan het doen was. Dat gaat nu niet meer.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_84380605
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:09 schreef Bloempje. het volgende:
Bwah, opzich gaat t met mij wel redelijk nu. Ik zit niet steeds meer huilend in een hoekje ofzo. Maar ik mis hem toch. Ik ben net terug van vakantie en hij laat gewoon niks van zich horen. Geen veel plezier op vakantie, niet hoe m'n vlucht was (hij weet dat ik doodsbang ben voor vliegen) niks. En ik maar janken 's ochtends dat hij er niet zou zijn als ik in Nederland aankwam. Terwijl hij de gene was die zei ik hoop dat we vrienden kunnen blijven. Raar doet hij tegen z'n vrienden dan, ik krijg nu het idee dat hij echt een hekel aan me heeft. Hij kan ook niet normaal tegen me praten ofzo, ik moest nog 1 keer met hem werken, nu gelukkig niet meer en dan doet hij zo raar, alsof hij boos op mij is. Terwijl het volgens mij niet mijn schuld is allemaal, ik wilde er nog aan werken. Prima dat hij dat niet meer wil, dat is zijn keuze, maar doe dan niet zo vreemd.

En daar boven op, was ik laatst bij zijn beste vriend (ook een vriend van mij), gewoon gezellig, deed ik vaker, maar dan met m'n ex er bij nog. Heeft die malloot het in z'n hoofd gehaald dat hij nu wel wat bij mij kon proberen, nou het uit is met m'n ex. Jemig. Echt, gewoon niet! Ten eerste, het is net uit en ik zat dus een dag eerder nog dat ik m'n ex zo miste (ook tegen hem). Ten tweede, het is zijn fucking beste vriend! En sowieso gaat dat gewoon nooit gebeuren. Want. Bah. Nee, zo zie ik hem gewoon helemaal niet. (Heb ik m ook vriendelijk verteld, was de drol nog reuze verbaasd ook).

Dan wil ik weer graag weten wat mijn ex hier van zou vinden als hij het wist. Sowieso hoe het met hem gaat, waar hij nu mee bezig is, alles. We konden het vroeger overal over hebben en dat mis ik nu gewoon. Als ik me verveelde stuurde ik hem een sms wat hij aan het doen was. Dat gaat nu niet meer.
Dat van 'vrienden blijven' ken ik wel. Volgensmij heb je de lastigste tijd al gehad, nu is het puur een kwestie van doorzetten. Ik hoop dat je die beste vriend hebt afgewezen met als reden dat jij hem niet moet hebben, en niet vanwege je ex. Dat eerste komt heel sterk over want dat toont aan dat je niet meer onder de indruk van je ex bent. Hoe emotielozer je tegen je ex bent en over hem denkt, hoe beter.

Voor smsen en gezelligheid heb ik de laatste paar weken min of meer een vaste scharrel. Mijn ex is de komende weken op vakantie en ik heb haar al langer dan een maand niet gesproken. Het helpt bij mij heel erg om iemand te hebben waar je je gevoelens kwijt bij kan. Met dat meisje is het eigenlijk altijd wel gezellig en soms wel meer, hoewel ik niet echt helemaal verliefd op haar ben vergeet ik mijn ex altijd als we samen zijn. In de wetenschap dat ik mijn ex pas weer begin september zie voel ik me nu eigenlijk mentaal heel goed, die momentjes dat ik haar mis kan ik gewoon 'uitzetten'
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:50:27 #297
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_84382637
Bah, ik mis 'm...
Ben nu sinds dinsdag in Nijmegen voor de zomerfeesten Dinsdag en woensdag met m'n tante, oom en nichtje in de stad geweest. Dacht natuurlijk wel aan 'm omdat ik weet dat hij ook ergens loopt maar omdat m'n familie hier woont had ik 't prima naar m'n zin.
Vandaag was ik met vrienden in de stad die hier niet vandaan komen en dat was toch wel heel moeilijk. Ik heb 't prima naar m'n zin gehad maar mis heb zo. Ik wilde verdomme m'n maatje bij me hebben, degene waar ik het liefste feesten mee beleef.
Het is nu 3 weken uit en ik begin wel momenten te krijgen dat ik denk dat er misschien wel ooit een andere vent komt, één die misschien wel beter bij me past dan hij. Maar toch, net als nu mis ik echt hem, niet zomaar iemand om me heen maar hij die er voor me is... Einde van de avond ook echt om me heen lopen kijken of ik 'm niet ergens zag. Nu weer alleen naar bed terwijl ik zo graag met hem na zou praten en tegen 'm aan wil kruipen.
Ellende dit!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:10:08 #298
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_84397391
Ik moet dit ff kwijt, dit is de juiste plek denk ik.. Ik zal het kort houden.

Mijn relatie van 8 jaar is over..

We zijn al 8 jaar samen en wonen 2,5 jaar samen. We hadden nooit echt grote ruzies en we pasten bij elkaar dat het gewoon eng was. We deden alles samen, we praatte over alles en voelden elkaar altijd perfect aan. We waren niet alleen geliefden, maar ook beste vrienden, collega's, familie van elkaar. En ik dacht altijd dat de klap van de meeste lange relaties bij 5 jaar komt, maar die kwam niet. Tot...

Afgelopen jaar ging het fout. We wisten dat dit een moeilijk jaar zou worden. Zij had een nieuwe, maar zware baan. Ik studeer nog en kreeg te horen dat mijn bijbaan niet doorging. De auto ging ook stuk en ik moest bij mijn ouders aankloppen. Ik moest ook afstuderen en dat ging ook met tegenslagen. Het ging dus allemaal niet gemakkelijk en door die stress en problemen wilde ik dat zelf verwerken en we gingen minder praten. Totdat we op de automatische piloot verder leefde naast elkaar, langselkaar heen. We sloten elkaar af van elkaar. We deden geen leuke dingen meer, praatte minder met elkaar. En we werden er allebei ongelukkig van, maar we deden er niks aan op een of andere manier.

Op begeven moment was het zover dat zij zei dat het gevoel weg was en ze is een tijdje bij haar zus geweest om tot rust te komen. Toen kwam ze terug en na 2 weken zei ze dat ze niet meer verder wilde. Ik heb tegen haar gezegd dat ze goed moet nadenken over haar besluit, want ze is nogal verward en ze weet niet echt wat ze wil. En ik wil wel dat ze 100% erachter staat. We zijn nu nog samen en doen normaal tegen elkaar.

Ik zie dat het te repareren is en dat we het een kans moeten geven, maar zij niet. Het enige wat ik denk dat we moeten doen is elkaar rust en ruimte gunnen en het weer moeten proberen. Want als je kijkt is het alleen dat we niet meer communiceerde, wat wel essentieel is in een relatie.

Ik weet niet meer wat ik moet doen...ik voel niks meer. Ik leef en daar is het mee gezegd.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:06:42 #299
151344 Queen_Minny
pi_84404436
Ik heb hem vandaag even gesproken. Hij werd al boos omdat dat ik belde gewoon omdat ik hem mis en wilde weten hoe het met hem is. Ik kreeg het idee dat ik een misdaad had begaan ofzo door het lef te hebben eventjes te bellen. Dus dat werd natuurlijk janken, waardoor hij nog kwader werd.

Als hij al boos word omdat ik gewoon even wil praten en horen hoe t gaat met zal het wel over zijn.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:46:51 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84405926
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:10 schreef Killaht het volgende:
Ik moet dit ff kwijt, dit is de juiste plek denk ik.. Ik zal het kort houden.

Mijn relatie van 8 jaar is over..

We zijn al 8 jaar samen en wonen 2,5 jaar samen. We hadden nooit echt grote ruzies en we pasten bij elkaar dat het gewoon eng was. We deden alles samen, we praatte over alles en voelden elkaar altijd perfect aan. We waren niet alleen geliefden, maar ook beste vrienden, collega's, familie van elkaar. En ik dacht altijd dat de klap van de meeste lange relaties bij 5 jaar komt, maar die kwam niet. Tot...

Afgelopen jaar ging het fout. We wisten dat dit een moeilijk jaar zou worden. Zij had een nieuwe, maar zware baan. Ik studeer nog en kreeg te horen dat mijn bijbaan niet doorging. De auto ging ook stuk en ik moest bij mijn ouders aankloppen. Ik moest ook afstuderen en dat ging ook met tegenslagen. Het ging dus allemaal niet gemakkelijk en door die stress en problemen wilde ik dat zelf verwerken en we gingen minder praten. Totdat we op de automatische piloot verder leefde naast elkaar, langselkaar heen. We sloten elkaar af van elkaar. We deden geen leuke dingen meer, praatte minder met elkaar. En we werden er allebei ongelukkig van, maar we deden er niks aan op een of andere manier.

Op begeven moment was het zover dat zij zei dat het gevoel weg was en ze is een tijdje bij haar zus geweest om tot rust te komen. Toen kwam ze terug en na 2 weken zei ze dat ze niet meer verder wilde. Ik heb tegen haar gezegd dat ze goed moet nadenken over haar besluit, want ze is nogal verward en ze weet niet echt wat ze wil. En ik wil wel dat ze 100% erachter staat. We zijn nu nog samen en doen normaal tegen elkaar.

Ik zie dat het te repareren is en dat we het een kans moeten geven, maar zij niet. Het enige wat ik denk dat we moeten doen is elkaar rust en ruimte gunnen en het weer moeten proberen. Want als je kijkt is het alleen dat we niet meer communiceerde, wat wel essentieel is in een relatie.

Ik weet niet meer wat ik moet doen...ik voel niks meer. Ik leef en daar is het mee gezegd.
Misschien een goed idee om er nu eens 'lekker' over te babbelen. Niet met ons dus, maar met je vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')