abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:03:59 #1
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83327750
Hier verder.
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:35 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dat is wel een klein verhaaltje waard...post het strax of morgen wel ff als ik tijd heb
Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #116
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83331869
Hoi. Ik vind het echt jammer dat ik mijn ex niet ga zien dit weekend of heb gezien gisteravond, omdat ik zo'n druk weekend heb met werken en vrienden. Beetje raar wel. Dat is toch echt een van de dingen die ik moet loslaten .
  zondag 27 juni 2010 @ 03:32:25 #3
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_83348261
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:25 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik vind het echt jammer dat ik mijn ex niet ga zien dit weekend of heb gezien gisteravond, omdat ik zo'n druk weekend heb met werken en vrienden. Beetje raar wel. Dat is toch echt een van de dingen die ik moet loslaten .
Erg huh die verslaving , want dat is het gewoon.

Ben zelf al bezig mijn soon to be ex ( waarschijnlijk ) los te laten. 3 weken op vakantie paar mailtjes nog en nu al een week stil en vliegt morgen naar huis, maar geen woord naar moi. Zie de bui al hangen..

Duss.. RP profiel maar weer eens up to date gemaakt Je moet ergens beginnen
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  zondag 27 juni 2010 @ 03:52:07 #4
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83348324
Ach, mijn ex negeert me ook volledig. Misschien maar beter ook, want ik heb geen zin in oud zeer dat weer naar boven komt. Ze zoekt het maar het uit, die fucking no-life.
  zondag 27 juni 2010 @ 04:01:40 #5
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_83348352
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:52 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, mijn ex negeert me ook volledig. Misschien maar beter ook, want ik heb geen zin in oud zeer dat weer naar boven komt. Ze zoekt het maar het uit, die fucking no-life.
Hehe toch is het raar niet. Eerst zou je stad en land afgaan voor iemand en dan gebeurt er iets ( of juist niets ) en ben je in staat iemand dood te knuppelen
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:51:09 #6
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_83356009
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:03 schreef goofy_goober het volgende:
Hier verder.
[..]

Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #116
M'n verhaal wordt steeds langer :s en ik denk niet dat ik er echt beter van word. Vanavond nog even een bezoek aan iemand en hoop daarna even een punt te kunnen zetten...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 27 juni 2010 @ 16:45:09 #7
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83362677
We zijn erg nieuwsgierig.
pi_83372929
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:32 schreef Cappy het volgende:

[..]

Ben zelf al bezig mijn soon to be ex ( waarschijnlijk ) los te laten. 3 weken op vakantie paar mailtjes nog en nu al een week stil en vliegt morgen naar huis, maar geen woord naar moi. Zie de bui al hangen..

Oh, ik heb hem toch nog gezien . Ik ben daarvoor wel eerder weggegaan van een andere afspraak met vrienden. Ben ik nu stom bezig, of ruil ik gewoon de ene goede vriend in voor een andere goede vriend. Ach, ik doe het ook allemaal zelf, en ik vind het fijn om hem te zien. Maar iets in me vind het dan vreemd dat ik nog zoveel kan laten voor hem terwijl ik geen relatie meer hem met hem.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:48:29 #9
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83375233
Omdat je nog steeds onverhoopt hoopt op een goeie afloop tussen jou en je ex, waarschijnlijk.
pi_83375737
Misschien is dat waar, maar ik weet niet of dat de reden is. Hij wordt toch nooit een normale vriend. Het is altijd een vriend met wie ik ooit iets heel intiems had. Als ik dan denk, zou ik ook zulke beslissingen maken over andere goede vrienden, nee denk ik, of iig niet in zoverre mate. Maar is het echt fout als ik er wel gelukkig van wordt. Als hij het niet was was ik met andere vrienden op die momenten.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:18:47 #11
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83382414
Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt; altijd maar met die gedachte zitten dat het ooit misschien wel weer goed komt. En de klap komt straks extra hard aan wanneer hij een nieuwe vlam heeft.
pi_83383772
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:18 schreef goofy_goober het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt; altijd maar met die gedachte zitten dat het ooit misschien wel weer goed komt. En de klap komt straks extra hard aan wanneer hij een nieuwe vlam heeft.
die klap kan straks echt hard aankomen als er een nieuwe vriendin in het spel is.
ik merk dat nu mijn ex een nieuwe vriend heeft (3 weken nadat het uit is gegaan...)
pi_83397213
Het is hier al zes maanden uit oid. En we hebben allebei nog geen ander.
pi_83400386
Die klap kun je verzachten door zelf ook op zoek te gaan naar een nieuwe vlam, ipv steeds aan je ex blijven denken. Bij mij is het nu een paar maanden over en al sinds een week of 6 stil, op een paar momenten na wanneer ik haar tegenkwam.

Sinds ik op de bovengenoemde manier ging denken heb ik nergens meer last van
  maandag 28 juni 2010 @ 18:24:59 #15
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_83409806
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:32 schreef Cappy het volgende:

[..]

Sorry ik was te vroeg met mijn oordeel over mijn eigen relatie ( oeh hoezo onzekerheid) , vandaag net een heel lief en roerend berichtje gekregen .
Net als Nederland gaan we door naar de volgende ronde
  maandag 28 juni 2010 @ 18:37:17 #16
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_83410226
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef IceCreamm het volgende:
Die klap kun je verzachten door zelf ook op zoek te gaan naar een nieuwe vlam, ipv steeds aan je ex blijven denken. Bij mij is het nu een paar maanden over en al sinds een week of 6 stil, op een paar momenten na wanneer ik haar tegenkwam.

Sinds ik op de bovengenoemde manier ging denken heb ik nergens meer last van
Geloof je gelijk, maar liefde en iemand kennen geeft zoveel mogelijke scenario's ( net zoals die van mijzelf ) dat het zo lang kan duren of heel kort ( relatief ). Het zoeken na mijn vorige relatie ( 4 jaar en daarna een jaar single ) heeft mij meer drama gebracht dan een manier om over de ex heen te komen, omdat ik echt ging zoeken ( WHY !! dunno ) . One Nights, halve relaties, vergelijkingen met de ex en het "wat niet is kan nog komen" gebeuren.

De halve aankondiging ( hierboven) van ik ben weer single werd eigenlijk getemperd door mijn ex "maak je niet druk, jij met je doom scenario's ". Ja ze blijft de ideale gesprekspartner, maar dat heeft niets met gevoelens te maken over en weer.

Uiteindelijk blijkt alles gewoon.... tijd, naast hoe je zelf met je gevoelens om kunt gaan ( of niet zoals ik vaak ). Zodra je in de spiegel kijkt en een moment van helderheid hebt weet je of je obsessief bezig bent met je vorige relatie of niet en op dat moment maak je pas een besluit. Dat iemand anders vaak het besluit al voor je genomen heeft .. ja helaas heb je daar vaak zelf niet bewust een reactie op anders dan jezelf pijnigen.

zo preekstoel moment over .. na 3 weken een onderbuik gevoel ben ik weer vrolijk ... ( zoals een goed pessimist betaamd ...nu kijken hoe het eerste serieus gesprek verloopt )
  maandag 28 juni 2010 @ 19:20:51 #17
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_83411661
Zo, mijn weekend zat ook vol gesprekken, emoties, gezelligheid en vele tegenstellingen..

Even in het kort gezegd is het sinds ongeveer half maart uit. Vervolgens weinig tot geen contact gehad en een enkele keer gezien. Begin juni is afgesproken wat resulteerde in wat vaker contact die week en een 2e afspraak. Bij de eerste afspraak had ik wel verteld dat het bij mij nog met ups en donws gaat. Die week ging het prima zowel het zien als het contact hebben en we waren elke keer met z'n 2-en. De afspraken waren op zondag en donderdag. Vervolgens heb ik haar op zaterdagnacht weer gezien en dat ging minder goed van mij uit. Sindsdien is het contact zo goed als weg en hebben we elkaar niet gezien.

Nu was het onvermijdelijk dat ik haar afgelopen vrijdag zou zien. Ik had een bruiloft en was zelfs getuige van een goede vriend. Hele dag aanwezig dus...zij zou eerst ook daggast zijn maar werd dus avondgast. Kreeg wel even een rilling toen zij s'avonds arriveerde en verder dan even gedag zeggen deden we ook niet. Mijn ouders waren er ook en die kregen geen woord of blik van haar...ik weet niet wat haar bezielde die avond en later bleek dit weekend en nog later bleek de afgelopen maand. Die avond was ze nogal veel in gesprek, werd veel achterna gelopen en andersom door 2 jongens.

Ik ken ze allebei en zie ze als vriend c.q goede kennis waarvan ik de 1 wat vaker zie dan de ander maar heel vaak is dat nou ook weer niet. De 1 wist dat het mijn ex. was maar heeft nu nog steeds oogkleppen op en de ander wist het niet maar later die avond wel. Die persoon kwam netjes naar mij toe om te vragen hoe en wat en hoe ik erin sta. Hij vond haar interessant. Ik heb verteld dat ik het nog wel is moeilijk heb/had en liever niet iets zie gebeuren door bekenden. Prima, hij wou niet achter mijn rug om zoiets doen en zou het de tijd geven als nodig. Respect..Het was overigens wel net alsof ik het wel allemaal moest zien.

De ander niet gezien of gesproken. Vervolgens werden de daggasten naar huis gebracht en zij reed met iemand anders mee. Zij werd thuis afgezet en ze was nauwelijks de auto uit of die andere knakker stond er al is mij verteld. Vervolgens gingen zij de stad in en uiteraard werd er gezoend waar velen bij stonden. Opzich nu niet meer mijn pakkie an maar een beetje respectloos van beiden vind ik het wel.

Ik sprak s'avonds na de bruiloft met een goede vriend en zijn vriendin bij mij thuis want ik wou geen anti-climax na een gezellige bruiloft in een sufe tent in de stad belanden. Die vriendin spreekt haar nog wel is en bestempelde haar gedrag een beetje als pubergedrag. Ze is 25...mischien even een klein stukje terug maar op het moment dat wij wat kregen was zij vrij onzeker en werd vroeger met regelmaat gepest en heeft het in onze tijd soms best moeilijk gehad. De psycholoog werd net niet bezocht..Ik heb haar best veel gesteund en dat werd wel gewaardeerd. In onze tijd is zij erg veranderd en dat is nu duidelijk te merken.

Goed, de volgende dag kwam ik nog het 1 en ander te weten maar het meeste werd me gister toch wel vertelt. De persoon die haar naar huis bracht is van mij een goede vriend en heeft ook wel het 1 en ander meegemaakt maar dat terzijde. Die heeft haar ook een tijdje met regelmaat gesproken en hebben ze ook is afgesproken. Ten tijde van dat is er dus het 1 en ander gebeurt wat verder ging dan zoenen. Dat was 3 weken geleden ( de week na de zaterdag dat ik een minder momentje had ) Hij zat daar al 2 weken mee in z'n maag en liet de tranen hier de loop. Hij moest van haar z'n mond houden. Ik wist even niet wat ik moest denken maar toch weet ik dat hij niet zo is en dacht er bij haar al helemaal anders over. Het deed me zeker wel wat en ik moest toch wel even slikken. Ik neem het um niet in dank af maar ben niet boos, wel op haar op de 1 of andere manier.

Hij ging verder dat er ook met iemand anders in die 3 maand ook wel het 1 en ander is geberut had zij vertelt en ik weet dat zij ook nog wel een keer elders is geweest waar volgens mij ook niet alleen gedanst is. Maar dat is het enige vermoeden. Van die 2 en van afgelopen weekend is het wel zeker dus staat haar teller inmiddels op 3 in zeg maar 2 maand. Veel vrienden weten het overigens aalleen van die persoon van afgelopen weekend. Vinden het vreemd, vroeg en vragen zich af waarom?!

Ten tijde dat het uitging wou zij niet dat ik zou gaan schrijven dus deed dat eerst maar niet. De afgelopen weken had ik het dus erg moeilijk en wou teveel kwijt dat ik dat wel wou gaan doen. Na afgelopen weekend weet ik het helemaal niet meer. Ik vraag me echt af waarom ze dit doet en waarom ze zich zo gedraagd?! Het past helemaal niet bij haar en je zou het haast bestempelen als "slettengedrag"! Wil ze mij wat duidelijk maken, aandacht tekort, rebounds, een statement maken naar mij, mij vergeten of bannen of is het gewoon iets anders?

Ik gun het haar zeker niet en hoop echt dat ze bedrogen uitkomt. Ik weet niet of het een relatie is inmiddels maargoed...Ze loopt lijkt het wel met oogkleppen op en ziet niet dat ze mensen pijn doet en dat zij anders is dan ze zich nu voordoet. Wellicht krijgt ze die klap nog is en komt dan tot de ontdekking dat...en vraagt zich dan mischien af wat ze allemaal gedaan heeft. Ze gebruikt mensen lijkt het wel...

Weet ook wat en of ik wat moet doen?! Mischien is het juist wel goed om te weten allemaal en helpt het mij de goede kant op en kan ik denken dat ik wel beter verdien.Ze zou er eigenlijk op gewezen moeten worden via via en is moet nadenken..maar aan de andere kant moet ik me er ook niet bemoeien.

Ok, ik laat het hier maar even bij want dit is toch een beste lap text volgensmij...:P voor wie het leest iig bedankt. Er zullen ongetwijfeld wel enkele fouten inzitten...

[ Bericht 0% gewijzigd door INViCTuS op 28-06-2010 20:08:34 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 28 juni 2010 @ 19:25:33 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83411803
Rebound gedrag. Easy as one, two, three.
En misschien wil ze jou wel pijn doen door met die vriend van je aan te pappen.
pi_83427957
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:20 schreef INViCTuS het volgende:

Ik gun het haar zeker niet en hoop echt dat ze bedrogen uitkomt. Ik weet niet of het een relatie is inmiddels maargoed...Ze loopt lijkt het wel met oogkleppen op en ziet niet dat ze mensen pijn doet en dat zij anders is dan ze zich nu voordoet. Wellicht krijgt ze die klap nog is en komt dan tot de ontdekking dat...en vraagt zich dan mischien af wat ze allemaal gedaan heeft. Ze gebruikt mensen lijkt het wel...
herkenbaar.
ze doet je pijn en weet dat dondersgoed! erg laag en puberaal vind ik.

ik gun mijn ex een gelukkig leven, maar ik hoop wel dat ze nog eens flink onderuit gaat en daarvan zal leren. neem aan dat jij er ook zo over denkt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 01:57:58 #20
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83428472
Vandaag mijn ex via sms gesproken, haar ook een gelukkig leven toegewenst, maar het enige wat ik terugkreeg waren verwijten. Tja, sommige mensen zijn niet zo vergevingsgezind lijkt het wel. Nou, dan niet he! Moet er wel bij zeggen dat het me echt geen moer deed wat ze allemaal zei, dus dat is een teken dat ik er wel zo'n beetje overheen ben. Kennelijk heeft zij meer tijd nodig.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:17:55 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83434417
Weinig bekenden hier in het topic van toen ik hier een (half) jaar geleden hier liep, blijkbaar een goed teken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:47:12 #22
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83443557
Neuh, die zijn allemaal terug bij hun ex.
pi_83443588
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef goofy_goober het volgende:
Idd .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:48:42 #24
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83443617
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef goofy_goober het volgende:
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:53:11 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83443797
Er zijn wel een paar users die een paar maanden geleden er weer voor hebben gekozen om het nog een keer te proberen met hun ex. Ik ben benieuwd hoe het met hun vergaat. Jammer dat die mensen nooit een update geven hoe de relatie nu gaat, of dat ze alweer uit elkaar zijn en wat er is veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')