Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #116quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is wel een klein verhaaltje waard...post het strax of morgen wel ff als ik tijd heb
Erg huh die verslavingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:25 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik vind het echt jammer dat ik mijn ex niet ga zien dit weekend of heb gezien gisteravond, omdat ik zo'n druk weekend heb met werken en vrienden. Beetje raar wel. Dat is toch echt een van de dingen die ik moet loslaten.
Hehe toch is het raar niet. Eerst zou je stad en land afgaan voor iemand en dan gebeurt er iets ( of juist niets ) en ben je in staat iemand dood te knuppelenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:52 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, mijn ex negeert me ook volledig. Misschien maar beter ook, want ik heb geen zin in oud zeer dat weer naar boven komt. Ze zoekt het maar het uit, die fucking no-life.
M'n verhaal wordt steeds langer :s en ik denk niet dat ik er echt beter van word. Vanavond nog even een bezoek aan iemand en hoop daarna even een punt te kunnen zetten...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:03 schreef goofy_goober het volgende:
Hier verder.
[..]
Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #116
Oh, ik heb hem toch nog gezienquote:Op zondag 27 juni 2010 03:32 schreef Cappy het volgende:
[..]
Erg huh die verslaving, want dat is het gewoon.
Ben zelf al bezig mijn soon to be ex ( waarschijnlijk ) los te laten. 3 weken op vakantie paar mailtjes nog en nu al een week stil en vliegt morgen naar huis, maar geen woord naar moi. Zie de bui al hangen..
Duss.. RP profiel maar weer eens up to date gemaaktJe moet ergens beginnen
die klap kan straks echt hard aankomen als er een nieuwe vriendin in het spel is.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:18 schreef goofy_goober het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt; altijd maar met die gedachte zitten dat het ooit misschien wel weer goed komt. En de klap komt straks extra hard aan wanneer hij een nieuwe vlam heeft.
Sorry ik was te vroeg met mijn oordeel over mijn eigen relatie ( oeh hoezo onzekerheid) , vandaag net een heel lief en roerend berichtje gekregenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:32 schreef Cappy het volgende:
[..]
Erg huh die verslaving, want dat is het gewoon.
Ben zelf al bezig mijn soon to be ex ( waarschijnlijk ) los te laten. 3 weken op vakantie paar mailtjes nog en nu al een week stil en vliegt morgen naar huis, maar geen woord naar moi. Zie de bui al hangen..
Duss.. RP profiel maar weer eens up to date gemaaktJe moet ergens beginnen
Geloof je gelijk, maar liefde en iemand kennen geeft zoveel mogelijke scenario's ( net zoals die van mijzelf ) dat het zo lang kan duren of heel kort ( relatief ). Het zoeken na mijn vorige relatie ( 4 jaar en daarna een jaar single ) heeft mij meer drama gebracht dan een manier om over de ex heen te komen, omdat ik echt ging zoeken ( WHY !! dunno ) . One Nights, halve relaties, vergelijkingen met de ex en het "wat niet is kan nog komen" gebeuren.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef IceCreamm het volgende:
Die klap kun je verzachten door zelf ook op zoek te gaan naar een nieuwe vlam, ipv steeds aan je ex blijven denken. Bij mij is het nu een paar maanden over en al sinds een week of 6 stil, op een paar momenten na wanneer ik haar tegenkwam.
Sinds ik op de bovengenoemde manier ging denken heb ik nergens meer last van
herkenbaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
Ik gun het haar zeker niet en hoop echt dat ze bedrogen uitkomt. Ik weet niet of het een relatie is inmiddels maargoed...Ze loopt lijkt het wel met oogkleppen op en ziet niet dat ze mensen pijn doet en dat zij anders is dan ze zich nu voordoet. Wellicht krijgt ze die klap nog is en komt dan tot de ontdekking dat...en vraagt zich dan mischien af wat ze allemaal gedaan heeft. Ze gebruikt mensen lijkt het wel...
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef goofy_goober het volgende:
Neuh, die zijn allemaal terug bij hun ex.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef goofy_goober het volgende:
Neuh, die zijn allemaal terug bij hun ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |