Verschillende redenen.quote:Op zondag 5 september 2010 10:30 schreef boarn het volgende:
Waarom doe je niet je bureau naar de keuken en je bank bij je bed? Als je vrienden over de vloer hebt, ga je echt niet in de keuken wat relaxed liggen hangen. Evt. zet je in de keuken een grote tafel neer om aan te eten en als bureau. En dan zet je de bank neer in het slaapgedeelte, in het verlengde van je hoofdeinde. Dan kan je iig altijd nog relaxed tv kijken als je visite over de vloer hebt.
Ik ga zo even opruimenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:26 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ik ga zo even opruimenen dan kan er wel een update komen ja. Het is eigenlijk al zo goed als af
. Gister is mijn vader langsgeweest om ook klokken enzo op te hangen, dus zelfs dat is geregeld. Zit hier echt prima op mijn plek
.
Dat was dus 6 uur geledenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:26 schreef Chemiu het volgende:Ik ga zo even opruimenen dan kan er wel een update komen ja................
Ik moest opeens koken en sporten (in andere stad, trein had vertraging dus uiteindelijk alsnog niet gesport) en en en ... nou ik ben dus net thuis en heb er vooral een ergere rommel van gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat was dus 6 uur geledenVolgens mij is ze van de keukentrap gevallen
Meegedaan aan een taekwondo sparring wedstrijd en tweede geworden van mijn poule. Van de 2 mensenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ziet er leuk uit, zo te zien heb je het efficiënt ingericht. Lekker licht ook!
Wat is dat trouwens voor beker op de kast?
Klein maar fijnquote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef Chemiu het volgende:
Nou alvast een kleine update. Dat opruimen gaat er niet meer van komen, maar heb wel vast foto's gemaakt van de ruimte achterin. Voor staat nog een ongemonteerd kastje + mega afwas + boodschappen + etc. Dat komt later nog wel een keer.
Als je vanaf het gangetje richting de kamer kijkt. Bureau ligt vol spullen die nog wachten op een vaste locatie.
[ afbeelding ]
Beetje naar rechts.
[ afbeelding ]
Alle kasten staan (incl rommel bovenop), best te zien als je op bed gaat staan. En er hangt al een spiegel boven het niet (zelf gemonteerde) ladenkastje. De kledingkast heeft planken, dat hoort niet maar we mn vader heeft er zelf gaten in geboord en planken voor laten maken.
[ afbeelding ]
Nu ook de pootjes op de foto. Best handig, ik zou dit zowaar als passpiegel kunnen gaan gebruiken zie ik nu.
[ afbeelding ]
De ruimte tussen bed en kastje lijkt klein, maar dat valt best mee (als je de vuilniszakken en plastic tasjes opruimt).
[ afbeelding ]
En iemand wilde mijn balkon zien. Taadaa.
[ afbeelding ]
Daar komt, als het aan mij ligt, een lekkere nepgrasmat overheenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:05 schreef loecje het volgende:
mooi, ruimte lijkt zo veel groter dan ik in eerste instantie dacht vanaf de plattegrond. ben benieuwd naar de voorkant.
je balkon is precies groot genoeg voor 1persoon;), alleen die roosters... dat snap ik echt niet. vriendin heeft dat ook maar je kan er niet eens normaal een stoel neerzetten want de poten zakken erdoor.
ik had ze eerst van de blokker of xenos ofzo geloof ik..quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Daar komt, als het aan mij ligt, een lekkere nepgrasmat overheen![]()
. Roosters snap ik ook niet, tenzij je de onderburen een modderdouche wil geven. Jongens zagen er wel mogelijkheden in, meisjes met korte rokjes als bovenburen enzo
.
Iemand enig idee waar je van die gewichtjes voor aan een tafelkleed kan kopen? Mijn douchegordijn komt tot leven als ik aan het douchen ben, waait naar mij toe waardoor ik 10 cm overhou om te staan en daarna mn douchebak uit kan gaan dweilen. Niet zo'n zin in om dat na elke douchebeurt te moeten doen.
Als er iets meer lucht onder je douchegordijn kan komen, heb je daar minder last van.quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef Chemiu het volgende:
Iemand enig idee waar je van die gewichtjes voor aan een tafelkleed kan kopen? Mijn douchegordijn komt tot leven als ik aan het douchen ben, waait naar mij toe waardoor ik 10 cm overhou om te staan en daarna mn douchebak uit kan gaan dweilen. Niet zo'n zin in om dat na elke douchebeurt te moeten doen.
jamaar, ik heb expres een douchegordijn dat binnen mn douchebak hangt zodat er geen water uit kan lopenquote:Op maandag 13 september 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Als er iets meer lucht onder je douchegordijn kan komen, heb je daar minder last van.
Gamma (en vast ook andere zaken) verkoopt douchegordijnen met loden veter er in om dit te voorkomen...quote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Daar komt, als het aan mij ligt, een lekkere nepgrasmat overheen![]()
. Roosters snap ik ook niet, tenzij je de onderburen een modderdouche wil geven. Jongens zagen er wel mogelijkheden in, meisjes met korte rokjes als bovenburen enzo
.
En toch helpt dat niet genoeg. Bij de Xenos hebben ze wel van die dingen, en bij de Blokker. Je moet alleen even oppassen als je ijzeren koopt, dat je ze dan aan de buitenkant van je douchegordijn hangt (niet helemaal onderaan, maar ietsje hoger), anders gaan ze roesten als een gek en dan is straks je hele vloer bruin.quote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Gamma (en vast ook andere zaken) verkoopt douchegordijnen met loden veter er in om dit te voorkomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |