Zou je misschien kunnen uitleggen hoe je die afmetingen zo in je plattegrond hebt gekregen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Chemiu het volgende:![]()
met floorplanner. het constructie menu 3e icoontje zijn de maatlijnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:29 schreef Skypo het volgende:
[..]
Zou je misschien kunnen uitleggen hoe je die afmetingen zo in je plattegrond hebt gekregen?
Hij/zij krijgt een normaal formaat hok, maar mag als ik thuis ben los rondlopen! Ben al zooi verzamelen om alle kabels weg te werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Moet je wel een enorm hok bouwen, anders is het zielig!
De ouders zijn 2 dwergen (die heb ik ook gezien). Ze waren gister nog maar 2 weken oud, zo lief!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou zorgen dat je dan echt kleine konijntjes koopt, ik had een konijn die zich op een gegeven moment bijna niet meer kon omdraaien in zijn hok
Dankje! Ik heb net zo lang gewacht tot ik iets kon krijgen dat én een kortere reistijd opleverde (ouders wonen in Almere, van deur tot deur is dat 30 min) én waar ik alles voor mezelf zou hebben. Anders weigerde ik om te verhuizenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:15 schreef brunette82 het volgende:
En dat voor de 1e studenten kamer![]()
![]()
Mijn 1e studentenkamer was 10m4. meer niet, dat was alles..dus je mag hier heeeel blij mee zijn!
veel woon plezier
Jawel hoor, want ze hebben die wintervacht dan al en dan kunnen ze wel binnen en buiten. Als je maar genoeg warm hooi etc. in het hok gooit en het dier niet op de tocht staat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:39 schreef Chemiu het volgende:
[..]
De ouders zijn 2 dwergen (die heb ik ook gezien). Ze waren gister nog maar 2 weken oud, zo lief!Ik smolt uiteraard meteen
![]()
.
[ afbeelding ]
(ze hebben oogjes wel open enzo, liepen heel nieuwsgierig rond, maar deze vond de flits niet zo leuk)
Buiten/binnen weet ik echt nog niet. Binnen is leuker in de winter, dan kan ie ook dan gewoon uit zn hok enzo, een buitenkonijn kan je in de winter niet opeens binnen laten rondlopen. Maar buiten is handiger met vakantieadresjes en minder risico op allergie.
[..]
Dankje! Ik heb net zo lang gewacht tot ik iets kon krijgen dat én een kortere reistijd opleverde (ouders wonen in Almere, van deur tot deur is dat 30 min) én waar ik alles voor mezelf zou hebben. Anders weigerde ik om te verhuizen. Wel knap, je eerste kamer in 4 dimensies
.
Dakterras = balkon, maar floorplanner vindt het een dakterras. En nog niet nee, eerst even de spinnenwebben weghalenquote:
Officieel niet, maar toen ik vroeg of ze problemen zouden hebben met een konijn zeiden ze van niet. En er staat bij een van de andere mensen een groot konijnenhok op het balkon, dus ik neem aan dat die ook een huisdier hebben. Ze moeten alleen geen meldingen van (geluids)overlast krijgen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag je eigenlijk huisdieren hebben volgens het reglement?
Wel een erg leuk huis! Lijkt me ideaal als student, had ik ook wel gewild, alles voor mezelf
Waar je dan wel goed naar moet kijken is dat het hok niet op de tocht staat, want tocht is killing. Op balkons kan dat nog wel eens moeilijk zijn. En je moet eraan denken dat je konijntje een vriendje nodig heeft, anders is hij erg eenzaam. Konijnen zijn groepsdierenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Chemiu het volgende:
Officieel niet, maar toen ik vroeg of ze problemen zouden hebben met een konijn zeiden ze van niet. En er staat bij een van de andere mensen een groot konijnenhok op het balkon, dus ik neem aan dat die ook een huisdier hebben. Ze moeten alleen geen meldingen van (geluids)overlast krijgen.
feli! ben benieuwd naar de updates en je knijn!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:14 schreef Chemiu het volgende:
Ik ben verhuisd!Al mijn spullen liggen nu hier, pc is aangesloten op internet en verder is het vooral een ongelooflijke rotzooi. Vannacht matras op de grond gelegd en daar geslapen, zometeen het bed monteren en dan zijn alle belangrijke meubels in elkaar. En meteen de eerste avond al bezoek van studiegenootje dat ook in dit complex woont, voel me hier helemaal niet eenzaam ofzo. En dat is fijn
.
Later een foto-update, van verhuizing en resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |