Anne. Of SD. Of beide.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
IK GA TOCH GODVERDOMME GEEN TOPIC OPENEN MET EEN CORVETTE IN DE TT, WELKE IDIOOT HEEFT DAT BEDACHT?
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
IK GA TOCH GODVERDOMME GEEN TOPIC OPENEN MET EEN CORVETTE IN DE TT, WELKE IDIOOT HEEFT DAT BEDACHT?
Jep !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Doe eens lief tegen ons PTA-schatjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Optyfen, alleen leuke mensen hier
Ik was er gisterenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wait, whut???? Peu, jij was met eengroep vrienden in de efteling vorig weekend toch?Was jij bij de bdsm meeting aldaar?
De vraagprijs uit die van de OP is ¤ 17.950quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef ook_gek het volgende:
Hoi
Oh en omdat ik niet alleen hij mag zeggen van Anne doe ik maar meteen een vraag!
Kost zo een corvette C5 eigelijk
En? Hoe ging het?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef invine het volgende:
Morgen.. ofja theoretisch gezien vandaag, rijtest voor privé chauffeur
Valt best nog mee. Maar zou het nooit van me leven willen hebben!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:05 schreef Anne het volgende:
[..]
De vraagprijs uit die van de OP is ¤ 17.950
Maar het is en blijft een oude supraquote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
350pk gebankt met de supra, en een on-ge-looflijke 594NM koppel!
Andere supras en een skyline haalden ver over de 400 pk maar hadden niet zoveel koppel als ik heb.
* Tjabbo] was de NM king van de dag zaterdag [14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |