quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Lookin' shiny and happy!
Hoe gaat het met het kuitenbijten?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
PrimaZe weet dat het niet mag dus: bijten>> zitten>> liggen
voor in de kong wel. Verder staat hij op Hills j/d voor zijn gewrichtenquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is ze een ster inVerder is ze lui in de ochtend en klaar wakker tegen de avond
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Mergpijpje?? Ik zie alleen maar stukjes kip geloof ik
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
Het is nog niet zo eenvoudig om haar op de foto te krijgen als ze het toestel "hoort"spuit ze weg.
Ze speelt hier met een bot, mooiste speelgoed wat er is, volgens haarin de ideale hondentuin waar ze ( nog) mag graven.
Werk in uitvoering
[ afbeelding ]
En de kont van Banja
Wie haar gezien hebben hè, volgens ons is ze gegroeid
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:06 schreef Misstique het volgende:
Ze is aan het uitdijen. Ik kan niet goed zien of haar schofthoogte anders is..
Iets er in proppen dat ze er minder makkelijk uit krijgt. Ik stopte in de kong altijd 2 bruine boterhammen (zonder korstjes) met iets van smeerworst ofzo. Zachtere dingen was ze altijd met een paar minuten klaar. Als je met brood flink doorduwt zit 't muurvast en zijn ze echt wel even bezig. Zeker als 't 't besmeerde brood eerst in stukken scheurt en er dan in propt, anders trekt ze er zo een hele boterham uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef yvonne het volgende:
Nou, met die kong was ze in 10 minuten klaar, en nu?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[BB] Kutkip! [/BB]
Het lijkt zo logisch vanuit de hond berekend he, je hebt het aan haar gegeven, dus is het van haar, dus mag ze het slopen
Ben jij dan ook weer zo dat je het ergens ook wel weer zielig voor haar vindt dat dat ding kapot is nu? Dat zou ik dan weer wel hebben, slechttttt![]()
En dan die onschuldige blik in die laatste foto. Geweldigquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:26 schreef yvonne het volgende:
Godgodgodverdikkeme!
Koop ik net zo'n piepkip, oh wat is ze er leuk mee.
Oh, wat is het toch rustig.. even kijken:
[ afbeelding ]
BANJA< FOEI! ( het maakt ook echt indruk)
[ afbeelding ]
Gut, mocht dat niet?
Iets erin trappen wat blijft plakken? Carnibest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:00 schreef yvonne het volgende:
Nou, met die kong was ze in 10 minuten klaar, en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |