Neem zelf ook wel drank mee hoor. Je kunt niet over de camping strompelen zonder drank in je handquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vorig jaar Alfa en whiskey. En een tree Golden Power.
De vrijdag kan niet anders dan slecht zijn. Zeker in de 1 petfles of 6 blikjes tijd. Nu heb ik zoveel bij me dat het rustiger gaat op donderdagquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef deadly_kiss het volgende:
![]()
een vriendin had 4 jaar geleden strohrum in een lege fles dubro gedaan.
we hebben samen die fles leeggemaakt op de eerste avond![]()
gelukkig af en toe nog gemixt met cola maar allejezus.. mn eerste festivaldag was slecht
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik had een fles cola mee (Super DeBoer eigen merk) en zo'n zelfde fles gevuld met Sonnema. Toen mocht je nog maar 1 petfles pp mee, dus ik moest er 1 laten staan en ze zette de Sonnema weg. Ik zeg: nou, dat dacht ik dus even niet, die draaien we even om. Ze kijkt me raar aan, zo van 'is toch allebei cola'.
Ha, stond 1 x op 5. Saaie bedoeling daaro.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:44 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap niet wat er minder gezellig is aan 1 en 4 dan aan 2 en 3. Ik vind ze allemaal heel gezellig, mij maakt het dan ook niet veel uit of ik wel of geen plaatsje heb op 3. Ik slaap zelf liever op 4 ivm 24uurstent. De meesten die keihard '3' roepen zijn volgens mij nooit op een ander geweest..
Dit jaar hetzelfdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef RoaRRR het volgende:
Camping 4 is het snelste te bereiken voor mij dus puur uit luiheid naar camping 4
Volgens mij vergis je je met camping 5.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik het terrein op loop is Camping 4 nog niet open.
nee, 6, die is recht tegenover de kaartcontrole (toch?) en pas als laatste open. Wij staan altijd op de ouwelullen en saaie campingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je met camping 5.
neen, camping vier gaat pas open als 1, 2 en 3 redelijk gevuld zijn. Je kunt wel via 3 er komen. 5 en 6 zijn wel gelijk open. 7 pas als 1 t/m 4 ramvol zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je met camping 5.
Was vorig jaar als 1 van de eerste voor lowlands en op het terrein en 4 was gelijk open... (die eerste na de brug links?)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
neen, camping vier gaat pas open als 1, 2 en 3 redelijk gevuld zijn. Je kunt wel via 3 er komen. 5 en 6 zijn wel gelijk open. 7 pas als 1 t/m 4 ramvol zijn.
Yep, vaak genoeg gezien dat de hekken er nog voor zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:17 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was vorig jaar als 1 van de eerste voor lowlands en op het terrein en 4 was gelijk open... (die eerste na de brug links?)
In 2008 was ik heel laat, 2009 en 2010 super vroeg en niks gezien. Maar 4 > de rest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yep, vaak genoeg gezien dat de hekken er nog voor zitten.
Ze laten inderdaad eerst 1,2,3 vol lopen 4 gaat iets later open als ik me niet vergis en 5 pas rond een uurtje of 12 in de nacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:16 schreef Schaapstoeter het volgende:
Camping 2 ergens vooraan. Oh wacht, nu 30+ misschien tijd voor 4 - 5.. nehh..
Vlg mij is 5 ook niet altijd open als de poorten opengaan. Vroeguhh lieten ze eerst 1-2-3 vollopen vlg mij laatste jaren heb ik er niet meer zo op gelet.
5 ook eerder. Wij waren er afgelopen jaar rond 11 uur en 5 stond al heel ver vol toen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ze laten inderdaad eerst 1,2,3 vol lopen 4 gaat iets later open als ik me niet vergis en 5 pas rond een uurtje of 12 in de nacht.
Standaard locatie is camping 2 rechts achterin ter hoogte van de bocht.
Camping 2 de gekste!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Standaard locatie is camping 2 rechts achterin ter hoogte van de bocht.
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat ik minder moet zuipen op donderdag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Lips het volgende:
[..]
5 ook eerder. Wij waren er afgelopen jaar rond 11 uur en 5 stond al heel ver vol toen.
Lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat ik minder moet zuipen op donderdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |