Kan eigenlijk wel kloppen, heb geen idee ben er nog nooit geweest alleen op 1,2,3 en 4quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens mij kun je op camping 5 ook gewoon eten en drinken kopen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens mij kun je op camping 5 ook gewoon eten en drinken kopen.
Als hij gewoon backstage-toegang heeft (en dus ook het festivalterrein op kan) dan is het geen probleem. Er is geen controle bij de campings zelf. Dit hangt een beetje af van het bedrijf waar je voor werkt: veel cateringmedewerkers mogen volgens mij het terrein zelf niet op, en dan wordt het lastigerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef LeNou het volgende:
Hallo!! kan iemand mij misschien ertellen of je van medewerkerscamping naar gewone camping kan of anersom? want mijn vriend staat op de medewerkerscamping, en ik op de gewone, maar ik zou t best leuk vinden als ie in mijn tentje kon slapen!! alvast bedankt!
Amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:22 schreef SicSicSics het volgende:
God's Sweet Home staat op Camping 3 en daar kun je gratis bijbels krijgen en liedjes zingen!
Daarom camping 3!
hij kan inderdaad wel het festivalterrein op, dus dat kan dan dus? wil t wel zeker weten, anders sta ik daar straks in mn eentjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:19 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als hij gewoon backstage-toegang heeft (en dus ook het festivalterrein op kan) dan is het geen probleem. Er is geen controle bij de campings zelf. Dit hangt een beetje af van het bedrijf waar je voor werkt: veel cateringmedewerkers mogen volgens mij het terrein zelf niet op, en dan wordt het lastiger
Hey , vergeet de plakjes cake niet ! Lekker droog enzo , maar het komt vanuit een goed hartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:22 schreef SicSicSics het volgende:
God's Sweet Home staat op Camping 3 en daar kun je gratis bijbels krijgen en liedjes zingen!
Daarom camping 3!
Cake inderdaad! En de koffie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef smoeske het volgende:
Hey , vergeet de plakjes cake niet ! Lekker droog enzo , maar het komt vanuit een goed hart
Werd te duurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cake inderdaad! En de koffie!
Sorry!
Vroeger bakten ze tenminste eitjes!
Glad to be of service !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ooooooh cake!! Wat een goed idee!! Dat is echt supergoed katervoer!!!
Elke medewerker op Lowlands heeft een polsbandje verdeeld in verschillende gradaties. Catering krijgt volgens mij een "Service" bandje. Hiermee kunnen ze overal komen, (dus ook gewoon op het festivalterrein en de campings) behalve in de backstage Area's die achter de podia liggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:19 schreef zebaz het volgende:
[..]
Als hij gewoon backstage-toegang heeft (en dus ook het festivalterrein op kan) dan is het geen probleem. Er is geen controle bij de campings zelf. Dit hangt een beetje af van het bedrijf waar je voor werkt: veel cateringmedewerkers mogen volgens mij het terrein zelf niet op, en dan wordt het lastiger
Hmm, 12 jaar geleden heette alles 'backstage', hoewel je idd wel gradaties hebt. Maar ik kan me ook verhalen herinneren van La Place-medewerkers die gewoon het terrein niet op mogen (en dan wellicht ook geen backstage-bandje hebben?). Maar dat is van-horen-zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Kinz het volgende:
[..]
Elke medewerker op Lowlands heeft een polsbandje verdeeld in verschillende gradaties. Catering krijgt volgens mij een "Service" bandje. Hiermee kunnen ze overal komen, (dus ook gewoon op het festivalterrein en de campings) behalve in de backstage Area's die achter de podia liggen.
En dit jaar mag je vast ook met kleine jongetjes naar achteren!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:22 schreef SicSicSics het volgende:
Daarom camping 3!
Ja, de dijk gaat pas open zodra de eerste pendelbus aankomt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je met de eerste pendelbus (rond 14.00u) vanuit 't Harde vertrekt, is er dan nog plek op 1 t/m 4 als je daar bent?
Nog een reden om voor camping 3 te kiezen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef rubbereend het volgende:
En dit jaar mag je vast ook met kleine jongetjes naar achteren!
Camping 5. Dichterbij de uitgang op maandag, 'grote' suopermarkt, 24-uurs douches, etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben bang dat het camping 5 of 7 word dit jaar, omdat we pas op vrijdag (vroeg) kunnen komen. Welke daarvan is het leukst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |