Ik denk het wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef SCE4 het volgende:
Ik kom donderdag pas om 22 uur ongeveer aan. Zullen de campings 1 t/m 4 dan al vol zijn?
Hangt er ook een beetje vanaf of je met een grote groep wil staan of met één/twee tentjes. Laatste kun je meestal nog wel ergens kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef SCE4 het volgende:
Ik kom donderdag pas om 22 uur ongeveer aan. Zullen de campings 1 t/m 4 dan al vol zijn?
Eerlijk gezegd nog nooit een voet op camping 4 gezet. Ken wel mensen die er altijd staan en er bij zweren. Zal vast ook wel tof zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
Vorig jaar op camping 3 aan het pad gestaan met een maatje en met wat dames uit texel toch een mooi open stuk het hele weekend gehad waar je kon zitten dus plek lijkt mij er altijd wel te zijn.
Zijn 3 en 4 vergelijkbaar of is 3 veel vetter?
Ligt eraan, vorig jaar ging alles echt vroeg open, net als met regen/onweer oid. Ik dacht tegenwoordig rond 13.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:34 schreef Vido het volgende:
Ik ben in 2006 t/m 2009 geweest, toen ging als ik het me goed herinner (en de kans dat ik me dat soort details goed herinner is niet heel groot...) het terrein en campings 1 t/m 3/4 rond 16.00-17.00u open. Hoe is dat de afgelopen jaren geweest, hoe laat gaat het gebeuren tegenwoordig ongeveer open?
ja, de file op de dijk was zo lang dat ze moesten, oftewel het gaat ieder jaar eerder openquote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, vorig jaar ging alles echt vroeg open, net als met regen/onweer oid. Ik dacht tegenwoordig rond 13.
Maar het gaat volgens lowlands.nl pas om 18:00 uur open.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.
Ben ik eerlijk in. Toen ik op 3 stond vorig jaar was het om 14u al vol. Jaar daarvoor ook.
Afgelopen 5 jaar is de camping al rond 2 uur of zelfs eerder open gegaan. Iedere keer komen mensen met nieuwe redenen. Dijk vol, onweersbui, warm weer... noem het maar. Als je om 18.00 komt dan sta je voor de ticketcontrole anderhalf tot 2 uur te wachten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:19 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar het gaat volgens lowlands.nl pas om 18:00 uur open.
Hoe laat zijn de campings voorgaande jaren open gegaan?
Nee, afstanden zijn een lachertje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:37 schreef Zocalo het volgende:
Hoelang is het lopen vanaf de verschillende campings naar de ingang? Is het verschil zo groot? Ook tussen 3 en 4 bijvoorbeeld?
Ja dat staat er al jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:19 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar het gaat volgens lowlands.nl pas om 18:00 uur open.
Hoe laat zijn de campings voorgaande jaren open gegaan?
Geen, het grasveld nog voor de ingang is dan nog vrijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:00 schreef mr-green het volgende:
Als je donderdag avond (zeg rond 21/22 uur) met 4 man aankomt welke campings kan je dan nog op?
Yes, daar stond ik vorig jaar ook maar wel helemaal achteraan (kwamen vrijdag pas aan).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dit komt uit Eric & Lowlove:
Hoe laat gaat camping 7 open?
Alvast bedankt voor uw reactie:)
-ca,2200u
Niets mis met camping 7, daar heb je lekker de ruimte.
Camping 5 is als je de ingang door komt gelijk links, en loopt eigenlijk weer terug (in de rij voor de ingang sta je eigenlijk naast C5. Deze gaat ~19/20 open. Recht tegenover de ingang ligt Camping 7, deze gaat rond 22.00 open als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef -Dries- het volgende:
Dit jaar ben ik alleen met mijn vriendin naar Lowlands. Wij hebben één zware tas en willen hiermee niet dat bruggetje over bij de ingang. Camping 1, 2, 3 en 4 willen we dus niet. We hebben nog geen ervaring met andere campings. We hebben nu onze zinnen gezet op die camping meteen recht tegenover de ingang als je je polsbandje krijgt. Is dat camping 5? En hoe laat gaat die open? We hopen later aan te kunnen komen en zo de grote menigte te ontwijken.
Vorig jaar was 7 een uurtje of acht al open geloof ik. Daar ga ik nu stiekem ook maar van uit..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Camping 5 is als je de ingang door komt gelijk links, en loopt eigenlijk weer terug (in de rij voor de ingang sta je eigenlijk naast C5. Deze gaat ~19/20 open. Recht tegenover de ingang ligt Camping 7, deze gaat rond 22.00 open als ik het goed heb.
Same herequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef BlaBlub het volgende:
Camping 3, links van de toiletBeste camping die er is
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef friekin_ het volgende:
Nu heb ik neiging om eerder te willen gaan
Stond er toen ook op de site dat de campings om 6 uur open zouden gaan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:24 schreef portie het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar is de camping al rond 2 uur of zelfs eerder open gegaan. Iedere keer komen mensen met nieuwe redenen. Dijk vol, onweersbui, warm weer... noem het maar. Als je om 18.00 komt dan sta je voor de ticketcontrole anderhalf tot 2 uur te wachten.
Al jarenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef rob_erwt93 het volgende:
[..]
Stond er toen ook op de site dat de campings om 6 uur open zouden gaan?
Officieel zeggen ze om 18:00 en dat het dus absoluut geen zin heeft om eerder te komen. Dat staat er al in voor zolang ik weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef -Dries- het volgende:
Nu kan je helemaal niks meer vinden hierover op de site. Ja, dat de FAQ half juli wordt geupdate en dat er dan veel meer info ismaar wat zijn nou de officiele openingstijden van alle campings?
Speciaal voor jou pas om 22.00 morgen avond.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef -Dries- het volgende:
Nu kan je helemaal niks meer vinden hierover op de site. Ja, dat de FAQ half juli wordt geupdate en dat er dan veel meer info ismaar wat zijn nou de officiele openingstijden van alle campings?
Maar geldt dat voor alle campings of alleen 1 t/m 4?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef portie het volgende:
[..]
Officieel zeggen ze om 18:00 en dat het dus absoluut geen zin heeft om eerder te komen. Dat staat er al in voor zolang ik weet.
Camping 7 is vanaf de ingang juist het kortst lopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Camping 7 niet ver lopen?
Ik ga gewoon voor 3
toch niet naar het festival terrein?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Camping 7 is vanaf de ingang juist het kortst lopen.
7 ligt net over de brug, bij de kaartcontrole. Vanaf begin camping 7 loop je even ver als op camping 1 naar de festivalentree.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
toch niet naar het festival terrein?
Ik zie het nu, haalde 7 met 6 door de war (waar de caravans staan). Heb 2011 helemaal vooraan gestaan op camping 5 en was opzich goed te doen idd. De brug is een stuk minder eng zonder spullenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef Peter het volgende:
[..]
7 ligt net over de brug, bij de kaartcontrole. Vanaf begin camping 7 loop je even ver als op camping 1 naar de festivalentree.
Heel erg dronken de brug op en af kan ook problematisch zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
De brug is een stuk minder eng zonder spullen
Standaard gaan de campings eerder open. De 4x dat ik ben geweest stonden we elke keer voor 15:00 uur op de camping (tent opgezet en alles klaar). Gewoon voor 12:00 uur op de dijk staan en je zit goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef BlindeMeloen het volgende:
Even een 'nieuwkomersvraag': hoe laat komen jullie op donderdag aan bij het terrein? Aangezien de campings om 18:00 open gaan, begreep ik van de site. Hoe lang van tevoren moet je er ongeveer zijn om een leuk plekje te hebben?
maar vanaf 1 geen brugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef Peter het volgende:
[..]
7 ligt net over de brug, bij de kaartcontrole. Vanaf begin camping 7 loop je even ver als op camping 1 naar de festivalentree.
volgens mij kan je op 12.00 uur al niet meer op de dijk staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Standaard gaan de campings eerder open. De 4x dat ik ben geweest stonden we elke keer voor 15:00 uur op de camping (tent opgezet en alles klaar). Gewoon voor 12:00 uur op de dijk staan en je zit goed.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Standaard gaan de campings eerder open. De 4x dat ik ben geweest stonden we elke keer voor 15:00 uur op de camping (tent opgezet en alles klaar). Gewoon voor 12:00 uur op de dijk staan en je zit goed.
Wat ik wel weer tof vind, is dat we in 2007 op een (bijna) lege camping 2 aankwamen. Er stonden misschien 2 of 3 tentjes en er waren 2 jongens aan het voetballenWe konden dus ook mooi genieten van al het volk dat hun tent nog moest opzetten in de zon.
In 2011 met de auto aangekomen rond 12:00 uur. We stonden pas stil voor de laatste bocht voor het rechts stuk voor de ingang. Dus wil prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij kan je op 12.00 uur al niet meer op de dijk staanja als de file gaat rijden
het wordt alleen ieder jaar vroeger drukkerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Albert86 het volgende:
[..]
In 2011 met de auto aangekomen rond 12:00 uur. We stonden pas stil voor de laatste bocht voor het rechts stuk voor de ingang. Dus wil prima.
Ja dat klopt dan wel weer. Nog ff en je moet op woensdagavond al heen om nog een fatsoenlijke plek te krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt alleen ieder jaar vroeger drukker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |