Ik zou iemand huren. VVV heeft genoeg aanzien om ook echt goede spitsen die bij hun eigen club (ook in het buitenland, bv. Engeland) niet in de basis staan te huren. Soms moet je daar iets voor betalen maar dat is meestal niet zo veel. Probeer Cristaldo eens te huren, kun je misschien zelfs een optie tot koop bedingen, voor als je volgend seizoen een transferbudget hebt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:40 schreef Jmsls het volgende:
Iemand een goede veelscorende spits voor VVV Venlo? (budget 100k/200k)
De oude wel, de jonge (wilde ik ook kopen, maar te duur) niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:08 schreef Bow het volgende:
enyeama en van bronckhorst in iedergeval
heb ook jorgensen, maar ik weet niet of die ook in de deense selectie zat.
Ik heb Emad Motaeb gehaald van Al-Ahly wat een held, 20 wedstrijden 23 goals.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik zou iemand huren. VVV heeft genoeg aanzien om ook echt goede spitsen die bij hun eigen club (ook in het buitenland, bv. Engeland) niet in de basis staan te huren. Soms moet je daar iets voor betalen maar dat is meestal niet zo veel. Probeer Cristaldo eens te huren, kun je misschien zelfs een optie tot koop bedingen, voor als je volgend seizoen een transferbudget hebt.
Zo niet, kijk dan even in Roemenië, bijvoorbeeld naar Florin Bratu. Die legt er bij mij in het 3e seizoen nog altijd veel in.
Ik heb Tshabalala van Zuid-Afrika gehaald. (VVV Venlo)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef Pinterman het volgende:
Welke spelers van het huidige WK hebben jullie trouwens in jullie teams? Met FC Den Bosch in de Eredivisie heb ik:
Juraj Kucka (Slowakije; middenvelder)
Vincent Enyeama (Nigeria; doelman)
Vladimir Stojkovic (Servië; doelman, maar bij mij reserve)
Mauricio Isla (Chili; verdediger)
Had ze allemaal al gekocht vóór het WK begon. Leuk om ze in het echt te zien spelen/falen
Ik zou het iets aanvallender maken qua opstelling, maar verdedigend qua mentaliteit, een soort tussenvorm voor de 4-3-3 en 4-5-1. Bij dit soort tactieken merk ik altijd problemen bij het middenveld, omdat spelers niet kunnen jagen zonder gaten te laten vallen of dat er weinig mandekking is. Daarom speel ik liever met drie middenvelders die verdedigend staan ingesteld.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:20 schreef Happel het volgende:
Iemand al eens een 4-5-1 aan de praat gekregen. Heb er wat moeite mee. Tips?
Opstelling is nu als volgt:
[ afbeelding ]
Als je Europees voetbal haalt/Kampioen wordt krijg je natuurlijk meer. Bovendien is 3.000.000 budget nog niet eens zo heel weinig. Als je nog wat wissels erbij verkoopt, kun je heerlijk inkopen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef KoenMonster het volgende:
Ik zit er aan te denken om bij psv aan de slag te gaan, maar bij psv is er maar weing budget. Blijft dit altijd zo laag, of krijg je later meer?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou het iets aanvallender maken qua opstelling, maar verdedigend qua mentaliteit, een soort tussenvorm voor de 4-3-3 en 4-5-1. Bij dit soort tactieken merk ik altijd problemen bij het middenveld, omdat spelers niet kunnen jagen zonder gaten te laten vallen of dat er weinig mandekking is. Daarom speel ik liever met drie middenvelders die verdedigend staan ingesteld.
Bij deze opstelling niet, omdat mijn middenvelders nu niet verdedigend staan ingesteld (2 spelen mee in de aanval (wel minder aggressief dan de flanken en aanvaller), eentje blijft altijd achter) en beide zeer baltechnisch en mentaal sterk zijn, dus ik speel in dit geval de bal liever kort en laat de spelers meer de aanval zelf bepalen (kort, maar of het over links, rechts of centraal komt is hun keuze). Dit is wel conditioneel uitputtend, dus je moet er wel de spelers voor hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat je zegt over het middenveld klopt inderdaad. Zijn ook altijd uitgeput na 3/4 van de wedstrijd. Zal het eens aanpassen naar jouw opstelling. Misschien dat het uitmaakt.
Is je spits een target man?
Dat heb ik ook met Tottenham Hotspur. Volgens mij is er weinig aan te doen, omdat het voor mijn gevoel vooral mentaal een probleem is (overschatting). Wel wil het soms helpen om een aantal nieuwe spelers erin te gooien, die zijn vaak een tikje meer gemotiveerd (halen hogere cijfers dan mijn basis in dat soort wedstrijden) denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:29 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb problemen met het winnen van wedstrijden tegen clubs die een stuk slechter zijn dan ik.
Europees voetbal gaat van een lijen dakje. Olympiakos uit met 3-0 opzij gezet, vervolgens ook Dynamo B. met 4-1. Wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, en PSV win ik meestal ook met verbazingwekkend weinig moeite.
Maar dan: Ijsselmeervogels in de beker. Met moeite 1-0 gewonnen. Vervolgens tegen een nieuwe promovendus in de eredivisie, FC Omniworld, thuis met 2-0 verloren. Roda JC: thuis met 1-0 verloren. Het team speelt ook echt dramatisch tegen dit soort clubs.
Dus, weet iemand hoe ik deze wedstrijden onder controle krijg? Dit is al 3 seizoenen lang een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |