O dat ja. Wanhopig op je kat zitten wachten. Ieder geluidje definieren als het kleppende luikje in de achterdeur....... Mijn kat is met heel warm weer ook weleens 1 of 2 dagen weggeweest. Vreselijk, maar hem daarentegen altijd maar binnen houden om dit te voorkomen is voor sommige katten geen optie. Hopelijk laat'ie snel van zich horenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:53 schreef lies1947 het volgende:
een van onze katten gaat ook regelmatig op stap, hij is al een paar keer een dag of tien weggeweest, meestal 2 of 3 dagen.
tot nu toe is hij steeds teruggekomen, maar ik vrees telkens weer het ergste.
hij schijnt dan een kilometer verderop zich uitstekend te vermaken in de natuur en voedt zich dan met vogeltjes, kikkers en zo, drinkt water uit de sloot. hij doet dat alleen in het voorjaar. ik probeer het te accepteren, moeilijk hoor. mensen die daar in de buurt wonen weten dat hij van ons is, bovendien heeft hij een adres aan zijn bandje zitten.
we hebben hem pas een maand binnengehouden omdat iemand dat zo zielig voor de jonge vogeltjes vond, daar werd hij doodongelukkig van, dus mocht hij toch maar weer naar buiten. hij is nu alweer 4 dagen weg.
iedere keer als ik het kattenluikje hoor, hoop ik dat hij dat is, maar dan is het zijn broertje, die wel altijd om het huis blijft.
houd moed!
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Briefjes in de brievenbussen gedropt - een paar huizen verder hadden ze 'm dood teruggevonden een uur of drie nadat wij 'm nog gezien hadden. Uiterlijk geen verwondingen zeiden ze, maargoed, 't effect is 'tzelfde natuurlijk...
Lezen schatquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Kijken op Amivedi en daar zelf ook een oproep plaatsen!
er schijnt al 4 weken een rood ex-katertje rond te struinen bij een camping hier anderhalve km. vandaan,quote:de onze is nog steeds niet terug, ben al wel heel vaak wezen zoeken op de plek waar hij dan meestal rondstruint, maar volgens mij heeft hij overdag een lekker slaapplaatsje.
als hij zich maar gewoon even zou laten zien. ik gun hem zijn pleziertje wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |