Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs toffe mensen moeten soms slapen.
Slaap lekker mopquote:
truste Gomiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:29 schreef gomi het volgende:
ik sluit ook gelijk
trusten voor nu en
hf allemaal morgen
Jij ook slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:29 schreef gomi het volgende:
ik sluit ook gelijk
trusten voor nu en
hf allemaal morgen
Truste Kally girlquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten, slaap lekker voor nu/straks![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten, slaap lekker voor nu/straks![]()
![]()
ZEKER?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Kally het volgende:
Zondag ga ik op het strand geloof ik![]()
O ja ik was weg
Ik vermoedelijk ook trouwensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Kally het volgende:
Zondag ga ik op het strand geloof ik![]()
O ja ik was weg
Ja mijn bed roeptquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik gemerkt
ik drijf mijn nest uit! Dat is ook de reden dat ik zo vroeg wakker ben
Dat is fijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje hoofdpijn maar
en dat komt niet door de drank
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom heet het hier [SEX SC]? Is er een meet geweest waar ik niks van weet?
Ze blijft tot morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben weer bijgelezen. Is Benny ondertussen al gesignaleerd?
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Was het nou wel of geen roddelen als je terug kon lezen?
ooh dus het gaat niet alleen maar over sex?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de gelegenheid even omgedoopt tot SEX SC, maar daar moet je maar niet teveel aandacht aan schenken
Ligt eraan of Ll wel al dan niet aanwezig is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh dus het gaat niet alleen maar over sex?
ah ok... nou ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ll wel al dan niet aanwezig is.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ll wel al dan niet aanwezig is.
Nee hoor iedereen is welkomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Flena het volgende:
maarreuhm jullie zijn allemaal diehards die elkaar al goed kennen enzo? want dan vinden jullie het misschien niet tof dat ik als nieuwe in dit topic dan me erbij voeg?
Blijf erbij joh. Vers vlees is beter dan die uitgedroogde taaie lappen die er al lang liggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Flena het volgende:
maarreuhm jullie zijn allemaal diehards die elkaar al goed kennen enzo? want dan vinden jullie het misschien niet tof dat ik als nieuwe in dit topic dan me erbij voeg?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blijf erbij joh. Vers vlees is beter dan die uitgedroogde taaie lappen die er al lang liggen.
nieuwe mensen zijn juist van harte welkomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Flena het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blijf erbij joh. Vers vlees is beter dan die uitgedroogde taaie lappen die er al lang liggen.
oh gelukkig... wil me ook niet ergens tussen voegen waar niemand op zit te wachten namelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuwe mensen zijn juist van harte welkom
Dit is de oude XFA SC vandaar dat iedereen elkaar goed kent, maar nieuwe mensne worden naadloos ingevoegd hoor
Erikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef Flena het volgende:
[..]
oh gelukkig... wil me ook niet ergens tussen voegen waar niemand op zit te wachten namelijkMaar tof dan
Ben benieuwd wat voor gekken hier allemaal zijn dan
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wat minderenthousiast, ik heb knallende koppijn...
Ja, maar jij hebt last van beestjesquote:
ik heb ook 6 beestjes..... maar zulke beestjes had jij het zeker niet over?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt last van beestjes!
En je bent er weerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef Bellatrix het volgende:
God wat een lekker topic! Je zou er spontaan van klaar komen!
whehehehequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef Bellatrix het volgende:
God wat een lekker topic! Je zou er spontaan van klaar komen!
En jij ook weer.quote:
Grote beessiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt last van beestjes!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:03 schreef Symphonic het volgende:
ik ga er vandoor, het is weer horse time
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:03 schreef Symphonic het volgende:
doeiiiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:03 schreef Symphonic het volgende:
Ja, het weer is te mooi iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:04 schreef Flena het volgende:
[..]
doeiii
Ik ben er ook vandoor... moet maar eens wat nuttigs doen en dan naar buiten met de kinderen veels te warm om binnen te zitten![]()
Bennyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef Flena het volgende:
[..]
oh gelukkig... wil me ook niet ergens tussen voegen waar niemand op zit te wachten namelijkMaar tof dan
Ben benieuwd wat voor gekken hier allemaal zijn dan
*noteert benny bij Erik in het lijstje gekken*quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
die heeft altijd emmers op zijn hoofd
Emmers?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
die heeft altijd emmers op zijn hoofd
Lekker.quote:
Ja, wijn, picknickmand, wijn, kleedje, wijn, anti-mug, wijn, zonnebrandbakolie, wijn, vrienden en wijn.quote:
Ja wij hebben 2 gekke modsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:07 schreef Flena het volgende:
[..]
*noteert benny bij Erik in het lijstje gekken*
doegggg
Heerlijk. Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, wijn, picknickmand, wijn, kleedje, wijn, anti-mug, wijn, zonnebrandbakolie, wijn, vrienden en wijn.
En dan uitgebreid en ongeneerd mensen kijken
I wish.quote:
Vadushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Hmm ja. Woonruimte is duur en goedekope woonruimte is echt moeilijk te vinden. Aanpappen met huisbazen of genoegen nemen met een kleine kamerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
I wish.Echt mijn favoriete stad, maar zo fokking duur.
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ja. Woonruimte is duur en goedekope woonruimte is echt moeilijk te vinden. Aanpappen met huisbazen of genoegen nemen met een kleine kamerBen je op zoek?
Ook nog eens zo sluw als een..naja laat maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen kruising.Alleen goede eigenschappen kopiëren.
Okquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm als ik iets hoor...hoor zelden iets maar áls..dan...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt goed van mezelf dat ik een sloot water gedronken heb na alle drank, nu totaal geen kater.
Oja, ik moet ook water halen straks!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt goed van mezelf dat ik een sloot water gedronken heb na alle drank, nu totaal geen kater.
Die grote heb ik nog niet gezien, maar die kleine vind ik misbaksels. Toen ik klein was leek het spaarspul nog ergens op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet dat ik geen tien meer ben maar die gouden gogo's zijn wel dik.
Ja die kleine zijn dus super lelijk maar die goude.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die grote heb ik nog niet gezien, maar die kleine vind ik misbaksels. Toen ik klein was leek het spaarspul nog ergens op.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben ook net een kraai, alles wat glinstert moet ik hebben.
eksterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die kleine zijn dus super lelijk maar die goude.![]()
Ik ben ook net een kraai, alles wat glinstert moet ik hebben.
Eksters? Ik zat nog te twijfelen tussen ekster, kraai en raaf.quote:
Dat laatste doet toch echt vermoeden dat je een gouden hartje hebt!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
Heb vannacht trouwens gedroomd dat mensen deden veranderen in rare monsters en dat ik geband was.
het zijn wel allemaal diefachtigenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eksters? Ik zat nog te twijfelen tussen ekster, kraai en raaf.
Nou.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat laatste doet toch echt vermoeden dat je een gouden hartje hebt!
Wel hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel veel plezier! Dit lees je niet meer, maar het helpt wel.
Ik heb vage dromen gehad over jullie allemaalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
Heb vannacht trouwens gedroomd dat mensen deden veranderen in rare monsters en dat ik geband was.
Hoe zag ik eruit dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vage dromen gehad over jullie allemaal![]()
Het leek 1 grote orgie.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het leek 1 grote orgie.
Edit: ow jij
Owquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Jij leek op de letter D.
ik zag bij bella en jou je UI
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
hmmm, monsters, orgies en dan bella bannenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vage dromen gehad over jullie allemaalen emmers en Duitsers, het leek op 1 grote orgie
zin? zin is een groot. woord. ik moet nog ff stofzuigen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vage dromen gehad over jullie allemaalen emmers en Duitsers, het leek op 1 grote orgie
Jij wilt liever naakt gaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
Gadver moet ik me straks nog enigzins decent aankleden ook, nou ja moeten niet maar beetje toonbaar
Nee gewoon thuis op de bank blijven zittenquote:
voor mannen toch makkelijker denk ik. ik doe niet aan opdoffenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis op de bank blijven zitten![]()
Maar opgedoft met dit weer
Gewoon bikini aan en dan leuk rokje erboven. Doe ik altijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis op de bank blijven zitten![]()
Maar opgedoft met dit weer
Ik moet vanavond naar een verjaardagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
Gadver moet ik me straks nog enigzins decent aankleden ook, nou ja moeten niet maar beetje toonbaar
erboven? Dan zie je niks meer van die bikiniquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon bikini aan en dan leuk rokje erboven. Doe ik altijd.
ja ik bedoel dus rokje boven bikinibroekje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
erboven? Dan zie je niks meer van die bikini
nah, geeft de kans nog om t rokje uit te doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
erboven? Dan zie je niks meer van die bikini
Jij kent mijn buurman?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar een verjaardag
ik ook zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe wel jurkje aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon bikini aan en dan leuk rokje erboven. Doe ik altijd.
Ik ga naar de filmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ze geen voetbal aan hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook zo.
maar een relaxte verjaardag. bbq en voetbal aan op de achtergrond
Ja zat ik ook aan te denken, een linnen broekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezellig, welke?
Dan kan je wel een broek aan, heb het altijd zo koud in de bios
formeler gedoe allemaal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat ze geen voetbal aan hebben
Leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken, een linnen broek
Ik ga naar Sex and the City
Ja ik moet er altijd om lachen vooral Samantha dus dat komt wel goed, en lekker naar leuke jurken en schoenen kijken in de filmquote:
ah, ff doorbijten dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee mensen die niet van voetbal houden
op pad met de kids?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Koen66 het volgende:
K zit ff te relaxen op een bankje in een speeltuin
succes bij t kiezenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik een jurkje of broek aantrek, have fun allemaal en tot laters
T was weer kort maar hevigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik een jurkje of broek aantrek, have fun allemaal en tot laters
Oudste had een verjaardagsfeestje, bij afhalen zijn jongste en ik naar binnen gegaan om hem te halen.quote:
We horen nog wel wat het geworden isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
Urugayquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, ff doorbijten dan.
een geluk voor je Uruguay speelt de 1e wedstrijd
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
lol, t is ook wel lekker weer natuurlijk hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oudste had een verjaardagsfeestje, bij afhalen zijn jongste en ik naar binnen gegaan om hem te halen.
We zitten er nog steeds, alhoewel feestje voorbij.
die eerste ga ik zeker niet kijken, en vanavond zie ik wel...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Urugayga ik siewosie niet kijken, maar USA v Ghana wil ik eigenlijk wel zien
daarom, komt dan mooi uit dat uruguay zo is hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Urugayga ik siewosie niet kijken, maar USA v Ghana wil ik eigenlijk wel zien
Een witte linnen broek, zwart hempje en zwarte open hakschoenenquote:
Hmmmmmmm (visualizing....).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Een witte linnen broek, zwart hempje en zwarte open hakschoenen
ik hoop toch wel Amerika.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:57 schreef gomi het volgende:
[..]
daarom, komt dan mooi uit dat uruguay zo is he
usa-ghana kan een mooie partij worden denk ik.
heb geen flauw idee wie daar zal winnen
O en rood gelakte teennagels natuurlijk om het af te makenquote:
ghana speelt puur aanvallend hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop toch wel Amerika.
Ik ben wel een beetje klaar met het Afrikaanse (anti)voetbal
Grappig, liep hier net een blonde dame met een witte broek en een zwart hemdje voorbij....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
O en rood gelakte teennagels natuurlijk om het af te maken
douchen en ander shirt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:19 schreef Koen66 het volgende:
Damn, heb me een partijtje jeuk....
Vanochtend naar kapper geweest en vergeten een ander shirt aan te trennen
Nope ben nog thuis en je weet hoe ik eruit ziequote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grappig, liep hier net een blonde dame met een witte broek en een zwart hemdje voorbij....
Je loopt hier toch niet toevallig in Zoetermeer he
Onee geen rood gelakte nagels
lekker naar buiten!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
van achter de pc zitten word je een beetje brak
O haartjes, mijn kinderen willen ook meteen douchen na het knippenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:19 schreef Koen66 het volgende:
Damn, heb me een partijtje jeuk....
Vanochtend naar kapper geweest en vergeten een ander shirt aan te trennen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
ik ga er weer vandoor...
Weer even kind ophalen en dan aan de pannenkoeken...
hiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope ben nog thuis en je weet hoe ik eruit zie![]()
En Hoi Miauw![]()
hiquote:
doeiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
ik ga er weer vandoor...
Weer even kind ophalen en dan aan de pannenkoeken...
Gaat wat lastig in een speeltuin....quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat wat lastig in een speeltuin....
Maar blijf hier niet al te lang meer....
Waarom niet stappen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
Ik ga er ook vantussen, lekker alvast het terras op, ga iig niet stappen vannacht dus kom nog wel buurten na de film![]()
Have fun Kallyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
Ik ga er ook vantussen, lekker alvast het terras op, ga iig niet stappen vannacht dus kom nog wel buurten na de film![]()
Mijn sextopic, Firefly heeft hem gemaakt.quote:
Veel plezier op terras dan maar en tot latersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
Oepsie, you're right.....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn sextopic, Firefly heeft hem gemaakt.
Vannacht was het weer het favo onderwerp, totdat dit topic startte, toen bloedde het direct doorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
daar heb ik geen topic voor nodig hoor
Het is toch altijd het favoriete onderwerp hierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vannacht was het weer het favo onderwerp, totdat dit topic startte, toen bloedde het direct door
Omdat vriendinlief niet kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom niet stappen?
Zou er best zin in hebben als ik de kans had
Bahaaiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat vriendinlief niet kan![]()
Nu echt weg
Hahaha succes!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:32 schreef Koen66 het volgende:
Ga zo de kids eens zoeken...
Tussen die paarhonderd andere kids
Haha met je laptop?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zo heb me zelf verplaatst naar de loungeset
Zag er al 1 lopen, helemaal onder het zand......quote:
meen je nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdamme vogelflats op mijn schouder
ook kussen loungeset vies
Echt???quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
meen je niet![]()
ehm ze zeggen dat het geluk brengt...
Dat zeggen zequote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt???
Ergste is, zijn witte kussens, ik heb niet alles eraf gekregen
kutboom van de buren
Ja je kan de hoes eraf halenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zeggen ze![]()
Balen, kun je die kussens wel makkelijk in de was gooien?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:41 schreef Koen66 het volgende:
Gvd, is er eentje z'n schoenen kwijt geraakt.....
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:41 schreef Koen66 het volgende:
Gvd, is er eentje z'n schoenen kwijt geraakt.....
Ik ook! Mijn moeder deed vroeger altijd strikken en linten in mijn haarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]sorry moet gelijk weer aan vroeger denken
have fun!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:43 schreef gomi het volgende:
zo, ben ook helemaal klaar om zo op pad te gaan
Mijn moeder deed heul vroegah zo'n palmboompje in mijn haar, bij de tijd dat ik op school was, was ie eruit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn moeder deed vroeger altijd strikken en linten in mijn haarik was er altijd wel weer eentje kwijt
haha palmboompje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn moeder deed heul vroegah zo'n palmboompje in mijn haar, bij de tijd dat ik op school was, was ie eruit.
Waarom zou je zoiets willenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Eeeww probeer net tarwekiemolie weg te slikken maar eeewww
Omdat het zo'n beetje goed is voor alles: huid, haar spieren, energie, stofwisseling, vruchtbaarheid en ga zo maar doorquote:
Aha, op die fiets.....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat het zo'n beetje goed is voor alles: huid, haar spieren, energie, stofwisseling, vruchtbaarheid en ga zo maar door
dat klinkt goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook weer. Even ergens hapje eten, filmpje pakken, en dan nog even wat drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |