Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs toffe mensen moeten soms slapen.
Slaap lekker mopquote:
truste Gomiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:29 schreef gomi het volgende:
ik sluit ook gelijk
trusten voor nu en
hf allemaal morgen
Jij ook slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:29 schreef gomi het volgende:
ik sluit ook gelijk
trusten voor nu en
hf allemaal morgen
Truste Kally girlquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten, slaap lekker voor nu/straks![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten, slaap lekker voor nu/straks![]()
![]()
ZEKER?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Kally het volgende:
Zondag ga ik op het strand geloof ik![]()
O ja ik was weg
Ik vermoedelijk ook trouwensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Kally het volgende:
Zondag ga ik op het strand geloof ik![]()
O ja ik was weg
Ja mijn bed roeptquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik gemerkt
ik drijf mijn nest uit! Dat is ook de reden dat ik zo vroeg wakker ben
Dat is fijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje hoofdpijn maar
en dat komt niet door de drank
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom heet het hier [SEX SC]? Is er een meet geweest waar ik niks van weet?
Ze blijft tot morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben weer bijgelezen. Is Benny ondertussen al gesignaleerd?
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Was het nou wel of geen roddelen als je terug kon lezen?
ooh dus het gaat niet alleen maar over sex?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de gelegenheid even omgedoopt tot SEX SC, maar daar moet je maar niet teveel aandacht aan schenken
Ligt eraan of Ll wel al dan niet aanwezig is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh dus het gaat niet alleen maar over sex?
ah ok... nou ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ll wel al dan niet aanwezig is.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ll wel al dan niet aanwezig is.
Nee hoor iedereen is welkomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Flena het volgende:
maarreuhm jullie zijn allemaal diehards die elkaar al goed kennen enzo? want dan vinden jullie het misschien niet tof dat ik als nieuwe in dit topic dan me erbij voeg?
Blijf erbij joh. Vers vlees is beter dan die uitgedroogde taaie lappen die er al lang liggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Flena het volgende:
maarreuhm jullie zijn allemaal diehards die elkaar al goed kennen enzo? want dan vinden jullie het misschien niet tof dat ik als nieuwe in dit topic dan me erbij voeg?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blijf erbij joh. Vers vlees is beter dan die uitgedroogde taaie lappen die er al lang liggen.
nieuwe mensen zijn juist van harte welkomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef Flena het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blijf erbij joh. Vers vlees is beter dan die uitgedroogde taaie lappen die er al lang liggen.
oh gelukkig... wil me ook niet ergens tussen voegen waar niemand op zit te wachten namelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuwe mensen zijn juist van harte welkom
Dit is de oude XFA SC vandaar dat iedereen elkaar goed kent, maar nieuwe mensne worden naadloos ingevoegd hoor
Erikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef Flena het volgende:
[..]
oh gelukkig... wil me ook niet ergens tussen voegen waar niemand op zit te wachten namelijkMaar tof dan
Ben benieuwd wat voor gekken hier allemaal zijn dan
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wat minderenthousiast, ik heb knallende koppijn...
Ja, maar jij hebt last van beestjesquote:
ik heb ook 6 beestjes..... maar zulke beestjes had jij het zeker niet over?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt last van beestjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |