Je pleurt het zelf allemaal op internet vriend.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef Barrieej het volgende:
Wie zegt datk beroemd hier wil worden. k wil gwn rust hiervan. :S
jeweettoghquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef Barrieej het volgende:
Wie ben jij dan????????????quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef Barrieej het volgende:
Gast post over een knap meisje met een spraakgebrek waar hij een date mee hadquote:
Hey chickie, hoe is het met mister Poeder dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Barrieej het volgende:
K ben barbara en k heb zelf niks erop gepleurd.. :S
OOOOH WTF SCHATJE NU ZIE IK PAS DAT JE DAT MEISKE BENTquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Wie ben jij dan????????????
Bradley ofzo?Dat was toch een andere user?
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Het escaleert nu wel een beetje . Persoonsgegevens worden wel heel erg grof geschonden FOK!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef Barrieej het volgende:
Oh jij bent Barbaraquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Barrieej het volgende:
K ben barbara en k heb zelf niks erop gepleurd.. :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kijkt de heer remlof met zijn banknop mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Het escaleert nu wel een beetje . Persoonsgegevens worden wel heel erg grof geschonden FOK!
Denk dat Yvonne morgen iets minder blij is als ze deze onzin leestquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:39 schreef Thomass het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt de heer remlof met zijn banknop mee.
Dat vroeg ik me ook al af, maar inderdaad. Bradley is gewoon een vetklep!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:29 schreef Pritt het volgende:
Ik zat me al af te vragen waarom bradley zichzelf bradleyvatso noemde, maar die foto verklaart een hoop!
Lol wutquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:40 schreef TheTemperTrap het volgende:
Bradley speelt ook graag in zijn onderbroek piano
Namen , foto's , volledige Hyves profielen , krabbels .... etcquote:
Beetje rare piano wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:40 schreef TheTemperTrap het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:40 schreef TheTemperTrap het volgende:
Die zijn al openbaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Namen , foto's , volledige Hyves profielen , krabbels .... etc
Niks wat niet al te vinden was dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Namen , foto's , volledige Hyves profielen , krabbels .... etc
Ja maar dan zien jullie niet dat ik mee leesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:29 schreef Thomass het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zunne knop "Volg topic"
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:
Dit gaat echt te ver. Smullen van een geluidstechnicus, oke. Maar dit?
de fuck.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]maar met zo'n austistische fag foto vraagt ie er toch om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |