quote:
Praatjes vullen geen....quote:
Met dit weer neuken is ook niet lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Met dit weer neuken is ook niet lekker
Ik word non heurquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Ik ben onbetaalbaarquote:
Zal ik voor de verandering gewoon eens een keer geen kutopmerking maken en je helemaal gelijk geven?quote:
Ik ben dan ook sowieso niet TEABquote:
Als je niet wilt dat ik ga huilen hier is dat verstandig jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik voor de verandering gewoon eens een keer geen kutopmerking maken en je helemaal gelijk geven?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik voor de verandering gewoon eens een keer geen kutopmerking maken en je helemaal gelijk geven?
*valt om*quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was heul geen kutopmerking toenquote:
Ik heb het teruggelezen en geef je serieus helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was heul geen kutopmerking toenIk zei bij de opmerking al iets van dat ik er vast weinig van snapte
[..]
Ik ook (toen al)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggelezen en geef je serieus helemaal gelijk.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Ml, je hebt gebruikt de nieuwe layout nog niet zeker?
Strijk jij ook je ondergoed?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*zet schoenen vast in de kast en vouwt sokken op*
quote:
quote:
Nou, da's dan ook niet echt veelbelovend als we het over lekkere sex hebben.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja zat met 3 schermen open plus msndan zie je dat dus niet.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen we vragen of hij een sirene inbouwt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, da's dan ook niet echt veelbelovend als we het over lekkere sex hebben.
Nou... Geen idee eigenlijk. Ik zie het somber inquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
En wat denken jullie wat het nieuwe kabinet word?
Oooooooooooooohhhhhhquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook eh.... *loert naar TT*... slapen!
Ja, maar iets concreets heeft ie niet toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
Die Rosental is er wel klaar mee toch?
En dan hoop je op een mooie knappe sexy inbreker om de tt mee te beleven?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Greys het volgende:
Nee ik ga echt slapen
Nee ik lieg. Ik ga eerst nog ff lezen.
En daarna tukkie doen met de ramen wagenwijd open
Whut, ik weet niet hoor, maar dat klinkt meer als verkrachtingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan hoop je op een mooie knappe sexy inbreker om de tt mee te beleven?
Niet als ie mooi knap en sexy is en jij hem je bed in sleurtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, ik weet niet hoor, maar dat klinkt meer als verkrachting
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
JHajajaja
Veel plezier met Air Crash Investigation![]()
Ik zet Alanis nog ff op
Issie wel thuis nu?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh. This could get messy!
Geen tv boven. Nou ja, wel tv, maar geen Digitenne
Maar ik moet echt ff slapen, Heer G snurkt al weken lang elke nacht (arghhhh) en ik pak gemiddeld een uurtje of 4 slaap per nacht daardoor tegenwoordig.
quote:
Je hebt vorige vrijdag ff kunnen oefenen op het 'door snurken heen slapen'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar inmiddels is het slaaptekort zo ver opgelopen dat ik overal doorheen slaap.
Hoop ik
Maak hem alleen maar sterker . toch ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens ronduit schandalig dat Wilders niet bij de Kannegin mocht komen.
Wel of geen Wilders-fan, dit kan je niet maken.
Die is compleet afgeserveerd, terwijl het CDA niet eens wilde praten.
En Cohen wil weer niet met de VVD, en die mochten weer wel komen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt vorige vrijdag ff kunnen oefenen op het 'door snurken heen slapen'
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen dacht ik ook serieus even 'Nee!'.
Maar dat duurde maar héél even. Godzijdank
En als Heer G niet ronkt doet Bink het wel...
Maar ik ga een poging wagen.
Ik spreek/sms/zie jou morgen! En ik PM GB wel even hoe laat we waar nou precies staan enzo!
Trust voor straks allen!
Is goed, je ziet me om 17uquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen dacht ik ook serieus even 'Nee!'.
Maar dat duurde maar héél even. Godzijdank
En als Heer G niet ronkt doet Bink het wel...
Maar ik ga een poging wagen.
Ik spreek/sms/zie jou morgen! En ik PM GB wel even hoe laat we waar nou precies staan enzo!
Trust voor straks allen!
Doe iets om me over te halen om te blijven zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net een nieuwe Olm, gaat iederen slapen
Oh ja, daar blijf ik voor opquote:
Dat doet t m ook wel iddquote:
Ik ben onder de indruk van jequote:
Dank jequote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ga maar slapen, hopelijk slaap je een beetje
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het was echt enorm gezellig. Leuke muziek (veel nineties-achtig, dus mucho meezingbaar
). Veel (te veel denk ik nu) gedronken. Dansen (wat altijd hilarisch is in mijn geval). Blijven tot het einde.
Ik heb wat rondgekeken, maar om nou te zeggen dat de zaal vol stond met jonge goden enzo, nee. Wel een aantal cute, maar die waren dan vooral met hun eigen groepje in de weerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe waren de mannen Erik? [ afbeelding ]
Kon het een beetje goed zoenen?quote:
Luilak, kan je dat zelf nog niet tikken?quote:
Geen PM ontvangen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ummh Greys zou je PM'en geloof ik? Ik ben rond 17u bij haar, dus rond 18u ofzo bij de Arena
Erik!quote:
Ja gewoon rond 18u is prima. Dan bellen we elkaar wel even hoe en wat en waar wij geparkeerd staan enzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen PM ontvangen!Maar er stond me al iets bij van zes uur, dus dat is prima
Wilde het nog even dubbelchecken, want ik ga zo nog even gauw met het bootje weg!
Okeeee, heb er zin in!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gewoon rond 18u is prima. Dan bellen we elkaar wel even hoe en wat en waar wij geparkeerd staan enzo
Lekker uitgeslapen?quote:
quote:
quote:
Tis al geregeldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu pas uit bed en ik zou GB zo PMen hoor
Maar zo is het ook goed
Ik had zes uur al in mijn hoofd zitten hoor, dus dat was sowieso wel goedgekomenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu pas uit bed en ik zou GB zo PMen en smsen hoor
Maar zo is het ook goed
Afspraak bij de sportschoolquote:
quote:
Ja, nou, we moesten zo'n intake doen en alle "goede" tijden zaten al weken vooruit vol. Dus dan maar om kwart voor negenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, da's wel heul fanatiek!
En je bent natuurlijk nog haske bruin ook vanavond, met je bootje vandaag.
Ik ben nog steeds veel te wit
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, we moesten zo'n intake doen en alle "goede" tijden zaten al weken vooruit vol. Dus dan maar om kwart voor negen![]()
Eerder een verlopen hoofd door te weinig slaap deze week en veel bruiner zal ik ook niet worden. Dus je kan stráááálen naast me
Ahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Druk is een groot woord hoor
Maar ik ga niet met blote benen ergens heen als ik vind dat ze nog te wit zijn, da's toch niet zo gek?Het viel me de vorige keer op dat die van GB mooi bruin waren al, toen
Hiihihihihihihihiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Straaaaaalen zal lichtgeven in het donker in de bios worden denk ik.
*giechel*
Maar fijn, dan zijn we tenminste allemaal brak vanavond!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AhValt ook nog tegen in sommig licht hoor
En ik stoor me altijd aan litteken wat ik heb opgelopen in Thailand. Zo heeft iedereen zijn eigen ding
Hoezo, ik ben niet brak heurquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Straaaaaalen zal lichtgeven in het donker in de bios worden denk ik.
*giechel*
Maar fijn, dan zijn we tenminste allemaal brak vanavond!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:22 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen!
Wat was Erik gisteren (niet) met mannen aan het doen?Feestje?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HiihihihihihihihiIk heb trouwens wel zin om naar de film te gaan!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:22 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen!
Wat was Erik gisteren (niet) met mannen aan het doen?Feestje?
Ooooh! Erik is een heel zachte gay! Kon niet anders dan dat die lol had daar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik weet de link niet meer, maar het zag er uit als een tof feestje
Gezellig met een zachte Gay, ofzoiets![]()
Met diverse andere FOK!ers.
[..]
Ik ook!
Dit is de eerste dag in weken dat ik niet weg ben dus vandaag is het binnen en aandacht voor poezels. Vanmiddag krijg ik nog bezoek (voor Anna!). Alleen een beetje zielig dat ik nu in de schemering zit met de rolluiken naar beneden omdat het binnen anders zo heet wordt.quote:
Afbakbroodjes met verse aardbeitjes en tonijnsalade.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de kater begint gelukkig weg te trekken.
Hier is het ook nog goed uit te houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het lekker koel nog eigenlijk![]()
Poes ligt languit voor de ventilator op het laminaat
Ik vind het ook te vies klam.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt nu al veel te warm binnen. Het is 24 graden in de woonkamer.
Maar ik ben sowieso een jankerd met warm weer in Nederland, vooral als je dan iets doet (zoals net de voortuin water gegeven en het balkon) dan ben je meteen weer plakkerig en kan je weer douchen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe. Sla ik net mijn dekbed weer terug, blijkt er een katerknul onder te liggen.Bovenste verdieping, warmste deel van het huis dus dan is het logisch om daar ook nog eens onder het dekbed te kruipen.
Fotooo!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat snap je écht niet he?![]()
Net het vijvertje weer eens bijgevuld tot de rand. Die is zó mooi nu!
Met een knalroze waterlelie bloem er in!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe. Sla ik net mijn dekbed weer terug, blijkt er een katerknul onder te liggen.Bovenste verdieping, warmste deel van het huis dus dan is het logisch om daar ook nog eens onder het dekbed te kruipen.
Het is hier 26,5 in de woonkamer, mij ook veel te warm.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt nu al veel te warm binnen. Het is 24 graden in de woonkamer.
Maar ik ben sowieso een jankerd met warm weer in Nederland, vooral als je dan iets doet (zoals net de voortuin water gegeven en het balkon) dan ben je meteen weer plakkerig en kan je weer douchen
quote:
quote:
Veel plezier straks!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij goed!
Ik zag ze vanmorgen nog alle vijf. Het netje is geweldig natuurlijk.
Zal morgen even een foto maken, het vijvertje ligt er echt prachtig bij. Dirkh zou trots op me zijn.
Vanmorgen nog weer even goed bijgevuld, het verdampt nu best snel.
Even teruglezen hier of ik nog iets gemist heb.
En daarna maar eens even gaan omkleden enzo
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee kwam net 10 minuten geleden binnen en ga over 15 minuten weer wegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kommie doen dan?![]()
Voetbal aan staan?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee kwam net 10 minuten geleden binnen en ga over 15 minuten weer weg
Ik wacht op zinvolle tipsquote:
quote:
quote:
Mwah. Gewoon spijkerbroek met mijn allstars en een shirt, geen zin in overhemd met dit warme weerquote:
Ja nou, dan moet je er maar bij zetten dat het een hallo smiley was.quote:
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar de laatste twee keer heb ik mijn leukste jurkjes al aan gehadquote:
Al gedaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja nou, dan moet je er maar bij zetten dat het een hallo smiley was.![]()
Kun je wel mooi de update in mijn topic lezen.
Spijkerbroek is al heet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon spijkerbroek met mijn allstars en een shirt, geen zin in overhemd met dit warme weer
Boeiend, met dit weer moet het gewoon comfortabel en niet te warm zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar de laatste twee keer heb ik mijn leukste jurkjes al aan gehadEn verder heb ik bizar veel winterjurkjes en daar kom ik nu niet zo ver mee
Snellert.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar de laatste twee keer heb ik mijn leukste jurkjes al aan gehadEn verder heb ik bizar veel winterjurkjes en daar kom ik nu niet zo ver mee
Ja, van die combi heb ik er niet zoveelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boeiend, met dit weer moet het gewoon comfortabel en niet te warm zijn
En jij mag altijd naar mijn poesje komen kijken hoor...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Cat die foto'sEn ik duim duim duim duim duim voor Limoentje
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, van die combi heb ik er niet zoveelIk ga straks wel even een half uur voor de kast staan, komt wel goed
Alweer?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek gewoon Dat Ene Geweldige Jurkje weer aan, kan jou het schelen
quote:
Druk gehad?quote:
Examen om 12.30, om 13.00 klaar en dan tot 15.00 moeten wachten tot een mondelingquote:
Oooh, was dat vandaag?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Examen om 12.30, om 13.00 klaar en dan tot 15.00 moeten wachten tot een mondeling
Verschrikkelijk slecht geregeld alles daar
Ja, primaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooh, was dat vandaag?Da's ook afzien zeg, met dit weer. En balen dat je tussendoor moest wachten. Hoe is het gegaan?
Waar moet de Fok knokploeg naartoe?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, prima
En idd balenEn toen kwam er zo'n meisje naar de leiding: "mag ik eerder mn mondeling, want ik woon heel ver weg
" Die bleek in Amsterdam te wonen
IK WOON VEUL VERDER!![]()
Ja, Amsterdam dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar moet de Fok knokploeg naartoe?![]()
Er ligt een roodwit minikatje op mijn borst te spinslapen.![]()
![]()
quote:
Ja, maar "dat was te laat"quote:
over 10 dagenquote:En wanneer krijg je een uitslag? En fijn dat het goed is gegaan
Geslaagd dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar "dat was te laat"
[..]
over 10 dagenEn mondeling en mn werkmap was sowieso goed, en de theorietoets was een eitje
Zal ik je wat komen brengen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geslaagd dus.![]()
Ik heb honger, maar Blue ligt zo lekker vast te slapen op schoot.![]()
![]()
Gelukkig is het zo warm dat de andere katten niet om hun eten komen zeuren.
quote:
quote:
Gezellig! Ik zal de kinders speciaal voor jou ophouden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben er over eeh... * anwb aanslingert *
2 uur
* keert weer om *quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Crap! Wil ik aan mijn pasta beginnen, ontdek ik dat ik geen spekjes meer in de vriezert heb. En nu moet ik dus eerst gehakt gaan ontdooien.
Pm je adres maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Bezorg je ook smoothies of milkshakes Tombo?![]()
Ik heb eigenlijk trek in koffie, maar ik vrees dat het zweet me dan weer in de nek staat
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pm je adres maar
Een flurry dan hea![]()
Gadsamme, die Marketiers zijn de hort op en het is hier meteen rustig
Je mag evengoed komen hoor.quote:
Ik lust geen pasta dus dan kom ik alleen voor het toetjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag evengoed komen hoor.Ik heb verse rabarber/aardbei compote als toetje!
Is prima, ik heb nog een groooote kom (ik snij altijd te enthousiast afquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lust geen pasta dus dan kom ik alleen voor het toetje![]()
quote:Voor als jullie een wit veulen willen? (geen idee of ie het nog doet)
http://www.farmville.com/track.php?creative=&cat=Feed_share_nursery_adult&subcat=&key=19c6b63a76c27010785bf02e0618a5a4&next=reward.php%3FfrHost%3D1459078120%26frId%3Dbf5c5d7be29534c9db70a5461c471b0b%26frType%3DNurseryBuildingFriendReward&src=ingamefeed
Who the hell is Lindsay?quote:Sorry, this event for Lindsay's stable has expired. Try again next time!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
hatseflatse hoppakee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, gooi er maar een paar over!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
hatseflatse hoppakee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*gooit*quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, gooi er maar een paar over!![]()
*zet het raam open*
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*gooit*
*kijkt uit raam*
ze liggen nu op de stoep
ik kon niets bedenken met een stoepquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Komt daar geen gebruikelijk Zwabbertplaatje bij?
Goed gevuld avondje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Okee wacht, mn planning:
* naar Pisces rijden om een flurry te brengen![]()
* langs Zwabber rijden om bapao's van de stoep te schrapen![]()
* naar Cat om bapao's en rabarber te eten
En nu heb ik zin in sushi.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kon niets bedenken met een stoep![]()
[ afbeelding ]
dus dan maar dit
hahahahahahahahah meesterlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kon niets bedenken met een stoep![]()
[ afbeelding ]
dus dan maar dit
Uhm... nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh weet iemand dat misschien hier. Ik zoek een boek en heb er al jaren over gelezen en volgens mij is het in de ESF SC ook een keer voorbij gekomen nog. Zo'n vaag Engels boek waar je zelf crea aan de slag moet en bv een bladzijde vies moet maken (toch? dacht ik?![]()
) en allerlei krabbels moet verzinnen.
Iemand enig idee wat ik bedoel?
Gaat het over kaas dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Het klinkt wel vaag als Geronimo Stilton... Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Het klinkt wel vaag als Geronimo Stilton... Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag
Nee, dat is een boekenreeks voor kinderen over een soort speurneus-muis maar dat is meer met geuren en voelen etc. erinquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Zeg Pisces, deze misschien?
http://www.bol.com/nl/p/e(...).html#product_images
quote:
gij lui mensquote:engels boek + creatief + vies maken
Ja, nu wil ik hem ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is dat hem, of er moeten meer van dat soort boeken zijn.
Thanks Tombo
Geef ik je een opdracht...quote:
Is het toch weer niet goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Gadsamme, die Marketiers zijn de hort op en het is hier meteen rustig
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh weet iemand dat misschien hier. Ik zoek een boek en heb er al jaren over gelezen en volgens mij is het in de ESF SC ook een keer voorbij gekomen nog. Zo'n vaag Engels boek waar je zelf crea aan de slag moet en bv een bladzijde vies moet maken (toch? dacht ik?![]()
) en allerlei krabbels moet verzinnen.
Iemand enig idee wat ik bedoel?Soort van krabbel-dagboek-met-opdrachten.
Ja, maar dit was een te makkelijke opdrachtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef ik je een opdracht...
[..]
Is het toch weer niet goed
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dit was een te makkelijke opdracht
meeeeeeeeeeeeeeeeeer
op afstand?quote:
Cat, heb je gezien welk boek het is? Die wil ik!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Dames, ik ga een paar collecties rechtstreeks op de feed gooien.
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Dames, ik ga een paar collecties rechtstreeks op de feed gooien.
Koop jezelf een notitieblok!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat, heb je gezien welk boek het is? Die wil ik!![]()
okee danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als het boek "weer eens iets heel anders"![]()
Nee joh, het gaat er juist om dat je allemaal dingen doet die je normaal nooit doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Oh, nou, dit was meerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan het begin met het boek/film/musical even opnieuw?
Of doen we mensen die we kennen? Want dan weet ik hem wel
Ja, echt cool!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Je moet hem later ook naar jezelf opsturen Tombo
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, nou, dit was meer
(ik)
![]()
(hou niet van)
(mannen met baarden)
[..]
Oh, nou, dit was meer
(ik)
![]()
(hou niet van)
(mannen met baarden)
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt cool!
Ik ga m voor mn verjaardag vragen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iemand van hier was
En hoe uitgelegd?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
omg die opdrachten
"bindt het boek aan een touwtje en loop er mee rond"
(man = LL)
![]()
(Tombo
LL, en soms ook niet
)
("hey maisjuhs")
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
heb je het over dat boek wat je kapot moet maken?
Dat klinkt wel lolliger dan een notitieblok.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
omg die opdrachten
"bindt het boek aan een touwtje en loop er mee rond"
"laat een druppel van iets vallen en sla het boek dicht om een afdruk te maken"
![]()
![]()
![]()
whahahahahahahahaha, zou ook kunnen idd (vooral diequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb hem gelezen in omgekeerde volgorde![]()
[..]
Allemaal het boek bestellenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lolliger dan een notitieblok.![]()
Volgens mij heb ik nog een Amazone kadobon, eens kijken of ik ermee kan bestellen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha, zou ook kunnen idd (vooral die![]()
![]()
![]()
)
Nu jij!
Er staan maar 10 pagina'squote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nog niet het inkijkexemplaar volledig in, ik wil nog de verrassingen houden
EEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Die mevrouw heeft nog meer boeken geschreven.![]()
Deze dus
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
meisjes die zoenen met mannen met baarden en daarna puffen krijgen schone tanden?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke:
(ik)
(hou van)
(mannen)
(en samen zweten)
(zie TT)
Zo weinig maarquote:
quote:
hahahahahahahaha gekkiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo weinig maarOh wacht je bedoelt bij Bol.com
Ik dacht het hele boekje
![]()
Doe jij eens een hints danquote:
Nee Loveless, ik vind het vet cool om een lege post te zetten, sneu hequote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee Loveless, ik vind het vet cool om een lege post te zetten, sneu he
Nee, dat is een trucjequote:
Ik was boekjes aan het bestellen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Cat is ineens spontaan met d'r katjes in de weer
quote:
Nee, ander trucjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets weghalen, maar dan zie je dat ie bewerkt is of bedoel je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |