Nieuwe Char hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als we van de Slowaken winnen, wordt Chili de absoluut moeilijkste ploeg die tegengekomen kan worden. Ik ben er zeker van dat Chili Brazilië verslaat en dan wordt het een geniale wedstrijd Chili - Nederland, alhoewel ik Sanchéz tegen Van Bronckhorst een ongelijke strijd vind. Daarbij vind ik Chili absoluut top spelen op dit WK. Nederland zal boven zichzelf moeten uitstijgen om deze ploeg eventueel te verslaan.
Nee ik heb dat toaal niet. Nederland heeft allang afgerekend met het trauma uit 1974 door in 1988 van de Duitsers te winnen. Overigens had ik aan dat Duitse elftal destijds ook een hekel, maar destijds liep het Duitse elftal ook vol met arrogante, vieze mannetjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen hoor, het gaat helemaal vanzelf als ik die Duitsers zie. Domme maniertjes van het publiek, Ballack in beeld, nog meer Duitserkoppen in beeld, dan komt de irritatie helemaal vanzelf opzetten bij mij. Dat ik verder geen problemen heb met Duitsers doet daar niks aan af.
hetzelfde kan ik zeggen over tegenstander Spanje....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe kun je dat dan een droomfinale noemen?
WHAHAHAHA HAHAHAHAHA HAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:16 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
Bij 0-0 stand in de 95e minuut van de blessure tijd maakt huntelaar (want iedereen weet dat dat een duitser is) een schwalbe en scoort Dirk Kuyt (dat is geen duitser) de strafschop en spuugt hij iedere duitser aanwezig, inclusief huntelaar, in het gezicht.
Lijkt me mooi ja als we van Duitsland winnen, maar na vandaag kom ik ze liever niet tegen..ik vrees dan het ergstequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:39 schreef Kurt. het volgende:
De Duitsers hebben de Argentijnen met 4-0 verslagen.Hiermee moeten wij en de Duitsers allebei nog één wedstrijd winnen, en dan is de finale tussen Nederland en Duitsland een feit! Heerlijk man. Mocht Nederland de finale ook winnen van Duitsland, dan weet ik niet wat dit land over zal gaan komen. Haha.
![]()
![]()
![]()
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:31 schreef BB-King het volgende:
We winnen 2-0 met goals in de 40ste en 45ste minuut.
Kleine kans...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Uruguay - Paraguay is ook best een aardige finale.....
Maar laten we eerst maar eens in die finale komen... Nederland doet het prima, maar laten we het maar gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken.quote:
Je bent echt niet stoerder als je meer dan één vraagteken zet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:09 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Wacht eens even?!?!
Er zijn toch ook nog halve finales?
Of zijn die afgeschaft per 2010??
Ik d8 toch echt dat Nederland nog tegen Uruguay moet en Duitsland tegen Spanje/Paraguay?!?!??!?!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:09 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Wacht eens even?!?!
Fout. Die zijn afgeschaft. De finale wordt Nederland - Zhe germansquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:09 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Wacht eens even?!?!
Of zijn die afgeschaft per 2010??
Ik d8 toch echt dat Nederland nog tegen Uruguay moet en Duitsland tegen Spanje/Paraguay?!?!??!?!
Dat jij bang bent betekend niet dat het Nederlands Eftal bang is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:50 schreef Armageddon het volgende:
Finale is inderdaad Nederland - Duitsland. Ik zei voor het WK al dat wij de finale zouden halen. Niemand geloofde erin.
Echter ben ik voor Duitsland wel bang. Als we dat winnen, dan is alles weggevaagd. De ned - dui haat.
Ik hoop het zo!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |