quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:31 schreef BB-King het volgende:
We winnen 2-0 met goals in de 40ste en 45ste minuut.
Als we van de Slowaken winnen, wordt Chili de absoluut moeilijkste ploeg die tegengekomen kan worden. Ik ben er zeker van dat Chili Brazilië verslaat en dan wordt het een geniale wedstrijd Chili - Nederland, alhoewel ik Sanchéz tegen Van Bronckhorst een ongelijke strijd vind. Daarbij vind ik Chili absoluut top spelen op dit WK. Nederland zal boven zichzelf moeten uitstijgen om deze ploeg eventueel te verslaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Cappy het volgende:
het gebeurt gewoon niet .. gelukkigHet wordt gewoon Nederland vs Diego
Als we niet verliezen van Chili nadat zij Brazilie in hun hemd hebben gezet.
Sorry kon het niet laten .. Geblondeerd mannetje met bewogen uitspraken .. lolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We hadden het over revanche van nederland op duitsland he, niet de hele wereld.
Ik werd helemaal voor gek gezet in een groep van 10 maar ik ben het volledig met je eens. Een team met beleving, technisch en eer. Het zal geen gelijke wedstrijd worden de 1 of de ander loop uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als we van de Slowaken winnen, wordt Chili de absoluut moeilijkste ploeg die tegengekomen kan worden. Ik ben er zeker van dat Chili Brazilië verslaat en dan wordt het een geniale wedstrijd Chili - Nederland, alhoewel ik Sanchéz tegen Van Bronckhorst een ongelijke strijd vind. Daarbij vind ik Chili absoluut top spelen op dit WK. Nederland zal boven zichzelf moeten uitstijgen om deze ploeg eventueel te verslaan.
sorry ging erop door ..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:39 schreef JohnDDD het volgende:
Jongens waarom gaat het hier nu opeens over de Holocaust?
Is die rivaliteit tussen ons en Duitsland ook niet een beetje vanwege de oorlog?
Voelt toch gewoon als een lekkere revanche...?
Kunnen mensen daarvan niet de ironie inzien?
Het dan rationeel gaan vergelijken met deportaties of doden is belachelijk
Idd. Ik werd écht emotioneel in de drie groepswedstrijden van Chili. Zo hoort een voetbalelftal te spelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Cappy het volgende:
[..]
Ik werd helemaal voor gek gezet in een groep van 10 maar ik ben het volledig met je eens. Een team met beleving, technisch en eer. Het zal geen gelijke wedstrijd worden de 1 of de ander loop uit.
Zo is ´ie nog leukerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef JohnDDD het volgende:
en 4 spelers die eraf worden gestuurd voor spugen kotsen.
Duitsland wint.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe ziet jouw ideale Nederland-Duitsland eruit?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
RM-rf, vergeet niet dat Duitsland ook altijd goede kwaliteitsspelers heeft gehad.
Nee!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:39 schreef JohnDDD het volgende:
Jongens waarom gaat het hier nu opeens over de Holocaust?
Is die rivaliteit tussen ons en Duitsland ook niet een beetje vanwege de oorlog?Voelt toch gewoon als een lekkere revanche...?
Kunnen mensen daarvan niet de ironie inzien?
Het dan rationeel gaan vergelijken met deportaties of doden is belachelijk
Ze spelen wat mij betreft het mooiste voetbal op het toernooi tot nu toe. het geeft geen garanties, maar met de beleving groeit het wel. Ze kunnen er met 3-1 af gaan tegen Nederland, maar ze kunnen er ook afgaan met schoten op doel 6-1 als je snapt wat ik bedoel. Brazilië of Chili daar hangt het op als WE dat overleven .. gaan we gewoon .. ( moet positief zijn .. al zal ik geld zetten op Chili gewoon omdat het winst zou zijn ).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Ik werd écht emotioneel in de drie groepswedstrijden van Chili. Zo hoort een voetbalelftal te spelen.
Echt een hechte ploeg is Chili. Als ze de bal verliezen of als het een chaos dreigt te worden, gaan ze vliegensvlug weer in positie.
Als het Chili - Nederland wordt en Nederland niet goed oplet in de beginfase, kan het wel eens een nachtmerrie voor het Nederlands elftal gaan worden.
Toch blijf ik positief. Maar ik vind wel dat de realiteit wel mag worden gezegd.
nederlandse!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:06 schreef F.M.D. het volgende:
Iedereen die denkt en roept maar dat we wel even naar de finale wandelen![]()
waar is de hollandse nuchterheid gebleven?
Dan vind ik Robinho & co toch echt een stuk beter spelen, van wat ik heb gezien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Cappy het volgende:
[..]
Ze spelen wat mij betreft het mooiste voetbal op het toernooi tot nu toe. het geeft geen garanties, maar met de beleving groeit het wel.
Nee, Hollandsequote:
Ik snap je exact. Chili gaat Nederland een tik geven als Nederland tegen Chili moet. Zoals Chili nu speelt, zie ik niet in hoe Nederland Chili moet verslaan. Op de counter spelen lijkt me gevaarlijk tegen Chili.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Cappy het volgende:
[..]
Ze spelen wat mij betreft het mooiste voetbal op het toernooi tot nu toe. het geeft geen garanties, maar met de beleving groeit het wel. Ze kunnen er met 3-1 af gaan tegen Nederland, maar ze kunnen er ook afgaan met schoten op doel 6-1 als je snapt wat ik bedoel. Brazilië of Chili daar hangt het op als WE dat overleven .. gaan we gewoon .. ( moet positief zijn .. al zal ik geld zetten op Chili gewoon omdat het winst zou zijn ).
heb ik wat gemistquote:
10 jaar balkenende en "global warming" daar is de nuchterheid..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:06 schreef F.M.D. het volgende:
Iedereen die denkt en roept maar dat we wel even naar de finale wandelen![]()
waar is de hollandse nuchterheid gebleven?
Brazilie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan vind ik Robinho & co toch echt een stuk beter spelen, van wat ik heb gezien.
ja, dat zou leuk zijn...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:16 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
Bij 0-0 stand in de 95e minuut van de blessure tijd maakt huntelaar (want iedereen weet dat dat een duitser is) een schwalbe en scoort Dirk Kuyt (dat is geen duitser) de strafschop en spuugt hij iedere duitser aanwezig, inclusief huntelaar, in het gezicht.
Ik kan er niks aan doen hoor, het gaat helemaal vanzelf als ik die Duitsers zie. Domme maniertjes van het publiek, een lelijke vlag, Ballack in beeld, nog meer Duitserkoppen in beeld, dan komt de irritatie helemaal vanzelf opzetten bij mij. Dat ik verder geen problemen heb met Duitsers doet daar niks aan af.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Die geforceerde haat / rivaliteit tov Duitsland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |