Goffer, ik helemaal PMmenquote:
quote:De voorkeur ligt hier bij klef, traag en irritant
quote:
hahahahahahahaquote:
Of bedoelde je met 'shoot' in je OP niet dat Tombola mocht zeggen wat het moet worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoelde je met 'shoot' in je OP niet dat Tombola mocht zeggen wat het moet worden?
Dan zet ik het wel weer terug hoor.NOES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb het gewoon gevraagd hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoelde je met 'shoot' in je OP niet dat Tombola mocht zeggen wat het moet worden?
Dan zet ik het wel weer terug hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat bedoelde ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Net beweerde je andersquote:
Nee, geen slotje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Poesjes doe de nageltjes eens in
quote:
Jij hebt duidelijk de trouwdag van Victoria en Daniel niet gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hollen wel veel, en hard... die chilenen. Word gewoon moe van als je dat zo ziet...
Okee, nu weer liefquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
ja de coach heeft vast gezegd 'JULLIE MOETEN GOED VOETBALLEN!! WEET JE NOG DIE AARDBEVING'
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hollen wel veel, en hard... die chilenen. Word gewoon moe van als je dat zo ziet...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
ja de coach heeft vast gezegd 'JULLIE MOETEN GOED VOETBALLEN!! WEET JE NOG DIE AARDBEVING'
Ik ben eigenlijk neutraal, maar ik vind het gewoon grappig als die favorieten het een beetje moeilijk hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Waarom zijn jullie pro-chili/ Antispanje?
Datquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neutraal, maar ik vind het gewoon grappig als die favorieten het een beetje moeilijk hebben
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Waarom zijn jullie pro-chili/ Antispanje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |