Goffer, ik helemaal PMmenquote:
quote:De voorkeur ligt hier bij klef, traag en irritant
quote:
hahahahahahahaquote:
Of bedoelde je met 'shoot' in je OP niet dat Tombola mocht zeggen wat het moet worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoelde je met 'shoot' in je OP niet dat Tombola mocht zeggen wat het moet worden?
Dan zet ik het wel weer terug hoor.NOES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb het gewoon gevraagd hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoelde je met 'shoot' in je OP niet dat Tombola mocht zeggen wat het moet worden?
Dan zet ik het wel weer terug hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat bedoelde ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |