tegelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Mozy het volgende:
dan is de kans groot dat zij al een ander heeft. of 20 jongens heeft geneukt op vakantie.
Niks Chai, niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
per dag.quote:
Hoi, skylarkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens MASSIVE struggles met een chick. Ofja, ik snap geen kanker van haar.
Dat 3+ maand kan heeeeel erg afwijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja. Eerst 1x daten voor de zomervakantie. Dan zomervakantie, dan eerst nog een paar x daten, dan heb je iets en dan duurt met meestal iets van 3+ maand.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks Chai, niks.Denk jij eerder of later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, twintig meer of minder maakt niet zoveel meer uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Anders kan je pas in september beginnen, dan is de kans groot dat zij al een ander heeft. of 20 jongens heeft geneukt op vakantie.
Weet ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat 3+ maand kan heeeeel erg afwijken.
!quote:
Haha, ze domineert je vriend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens MASSIVE struggles met een chick. Ofja, ik snap geen kanker van haar.
Vertelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik mis de optie "niet".quote:
Iedereen negeert hem al heel de dag succesvol, krijg je dit weer.quote:
Die kat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt vast wel goed! Ik zou dit niet weggooien, je bent al zo lang bezig.
Ehm, wat is mijn MSN plaatje ook alweer?
Ik doe dan zoeen sprongetje met m'n wenkbrauwenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iemand op straat tegenkomt die je kent, maar niet goed genoeg kent om echt voluit te begroeten, waardoor het in de praktijk op een wederzijds ongemakkelijk knikje neerkomt?
Kun jij mij uitleggen waarom niemand iets tegen mij zegt?quote:
Oh, wat ben jij vals!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iedereen negeert hem al heel de dag succesvol, krijg je dit weer.
Hij heeft struggles met een chick, nu probeert ie het met php.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The Notebook, die moet ik nog steeds een keer kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, ik heb eerst het boek gelezen. Dude, Nicholas Sparks jonge. The Notebook is ook een boek van.
Lekker zachte rondingen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft struggles met een chick, nu probeert ie het met php.
Okay daarom postte ik het ook. Ik wil jullie mening. Ik ken haar niet lang, vond haar wel speciaal dus beetje sms-en. Ik heb haar één keer gezien op stap.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft struggles met een chick, nu probeert ie het met php.
1 2 3 | echo "boobs"; ?> |
Ik snap'm nietquote:
Ik heb hem zelf uitgenodigd in z'n fobo hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze wil je niet, next.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay daarom postte ik het ook. Ik wil jullie mening. Ik ken haar niet lang, vond haar wel speciaal dus beetje sms-en. Ik heb haar één keer gezien op stap.
Nouja, na een tijdje stuur ik een hartstikke leuk en cool sms-je, met als afsluitende zin: "Hee maar heb je zin om een keer iets te gaan drinken ofzo? x" Nou krijg ik zo'n sms terug van "Ja ik heb wel zin maar geen tijd werken rijles BLABLA". Nou, dat verhaal ken ik dus ik heb zoiets van 'dan niet' en stuur terug: "ik snap denk ik wat je bedoelt, ook prima". Stuurt ze terug: "Ja ik denk dat je het verkeerd opvat maar we wonen best wel uit mekaar dus kunnen niet voor uurtje afspreken". YEAH RIGHT?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf uitgenodigd in z'n fobo hoor.
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
The Notebook, die moet ik nog steeds een keer kijken
Aangenaam kennis met je te maken, wie ben jij?quote:
Deze man weet waar ie over praat.quote:
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik heb niet meer de letterlijke sms maar voorzover ik niet krankzinnig ben ontkrachtte die dat weer.quote:
Je bent best wel te direct met dat smsje terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay daarom postte ik het ook. Ik wil jullie mening. Ik ken haar niet lang, vond haar wel speciaal dus beetje sms-en. Ik heb haar één keer gezien op stap.
Nouja, na een tijdje stuur ik een hartstikke leuk en cool sms-je, met als afsluitende zin: "Hee maar heb je zin om een keer iets te gaan drinken ofzo? x" Nou krijg ik zo'n sms terug van "Ja ik heb wel zin maar geen tijd werken rijles BLABLA". Nou, dat verhaal ken ik dus ik heb zoiets van 'dan niet' en stuur terug: "ik snap denk ik wat je bedoelt, ook prima". Stuurt ze terug: "Ja ik denk dat je het verkeerd opvat maar we wonen best wel uit mekaar dus kunnen niet voor uurtje afspreken". YEAH RIGHT?
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
Ja, ik ken de nuances niet, maar zoals je het nu neerzet is het duidelijk, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik heb niet meer de letterlijke sms maar voorzover ik niet krankzinnig ben ontkrachtte die dat weer.
Ik heb The Notebook ook nog niet gezien.quote:
Chris was me voor met inkoppen.quote:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik moest zo hard lachen.quote:
Nu al inderdaad. Ik zou zeggen: Zoek het lekker uit en op zoek naar de volgende.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
En maar beter ook. Ze gaat gelijk weer vaag lopen doen.
puddingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik moest zo hard lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |