Waw die vind ik echt heel mooi, hele mooie nagels ook!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Ivanka Sssssparkle!![]()
Binnen:
[ link | afbeelding ]
Buiten:
[ link | afbeelding ]
omg!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef AmyGrace het volgende:
Binnen:
[ link | afbeelding ]
Buiten:
[ link | afbeelding ]
Ziet er netjes uit hoor! Heb je dat gedaan met die lijm van Essence?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewrapped, eerste keer met een ander soort lijm en ik denk dat deze wel eens even kon blijven zitten
Mooie kleur is het! Heb hem ook vandaag gekregenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef AmyGrace het volgende:
Binnen:
[ link | afbeelding ]
Buiten:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jatoen ik vroeg waarom zij ze ''nou een haring ziet er ook zo uit, met van die spikkeltjes en die kleur''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Korte tvp met een oudere mani, ben niet in de mood om te swatchen of te lakken
[ afbeelding ]Ahw, sterkte Daph!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Daph_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat erg voor jullie
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Korte tvp met een oudere mani, ben niet in de mood om te swatchen of te lakken
[ afbeelding ]Wat rot! Sterkte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mooi lakkie hoor!
Wants!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Daph
Sneak previeeeuuujjjwww
[ afbeelding ]
Oeh, die is mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef AmyGrace het volgende:
Binnen:
[ link | afbeelding ]
Buiten:
[ link | afbeelding ]
Kwam de buurvrouw van de eigenaar tegen en heb de sleutel aan haar overhandigdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah oke, dan is het makkelijker ja. Anders doe je hem in een envelop met een briefje en dichtplakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die groene zoya is liefdeen de bestelling hierboven ook
ik heb nu opi flower to flower, dit is samen met alice mijn favo opi! geweldig lakje!
*gaat even tsjekken of TD de deur al uit is*
edit: jaa gisteren geshipt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |