Ik zou dat alleen niet met zo'n warm weer nu IVM smeltgehalte enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit er geen Lush winkel bij jou in de buurt? Ik haal het hier in de winkel namelijk voor 10 euro.
Wil best voor je versturen ..
Dat spul zorgt daar idd voor, maar ook dat dode huidcellen worden verwijderd van je nagels en nagelriemen. Bij mij zorgt het ervoor dat velletjes weggaan ook (natuurlijk niet van die vellen die erbij hangen doordat je niet genoeg gesmeerd hebt) en mijn nagelriemen zien er gewoon flawless uit.. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijvenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:08 schreef Juud- het volgende:
[..]
Als ik het goed snap is dat spul er dus voor als je nagelriemen een beetje aan je nagel zijn vastgegroeid?
Mijn Lemony flutter is niet gesmolten hoor, en die staat in een ruimte waar het nu ca 27,5 graad isquote:Op zondag 27 juni 2010 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen niet met zo'n warm weer nu IVM smeltgehalte enzo.
smelt het dan? dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 27 juni 2010 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen niet met zo'n warm weer nu IVM smeltgehalte enzo.
Nee maar post enzo, als het daar een paar uur in een hete auto ligt is t zo weg.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn Lemony flutter is niet gesmolten hoor, en die staat in een ruimte waar het nu ca 27,5 graad is
Nou, ik denk dat dat wel mee valt hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar post enzo, als het daar een paar uur in een hete auto ligt is t zo weg.
Waar kan ik die onderste twee bestellen danquote:Op zondag 27 juni 2010 12:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zijn even uit mijn hoofd nummer 63 en 65quote:Op zondag 27 juni 2010 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar kan ik die onderste twee bestellen dan? Zit nu op nfuoh-nederland.nl maar geen idee welke lakjes het dan precies zijn?
Uit Estlandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zijn even uit mijn hoofd nummer 63 en 65
ik ga bestellen op http://www.viis.ee/stores/show?page=2
Owja en ze shippen als een malle, vorige keer was het er binnen een weekquote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uit Estland? Hoeveel zijn de verzendkosten?
Oh dat valt wel mee ja! Maar ze hebben die holo lakjes ook op de Nederlandse site en dan zijn de verzendkosten 7 euroquote:Op zondag 27 juni 2010 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht 9 euro, maar als je mee doet zijn we al met 3 personen dus dan is het alweer gedeeld door 3, en misschien doen er nog wel meer mensen mee?
Je kunt op deze website de bedragen in euro's neerzettenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee ja! Maar ze hebben die holo lakjes ook op de Nederlandse site en dan zijn de verzendkosten 7 eurobovendien is de nagellak omgerekend duurder dan op de NL site? Of zie ik dat verkeerd?
Kan zo'n nagellak potje door de brievenbus?
Nee, past niet echt door de brievenbus. Alleen met heeeeeel veel moeite...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee ja! Maar ze hebben die holo lakjes ook op de Nederlandse site en dan zijn de verzendkosten 7 eurobovendien is de nagellak omgerekend duurder dan op de NL site? Of zie ik dat verkeerd?
Kan zo'n nagellak potje door de brievenbus?
Ik wil wel meedoen, onder voorbehoud dat het goedkoper is voor me. Als zo'n potje niet door de brievenbus kan ben ik dan dus 10 euro aan verzendkosten kwijt terwijl dat op de Nederlandse site 6,75 zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt op deze website de bedragen in euro's neerzettenIk wacht even hoeveel mensen er meedoen en dan kijk ik waar het bestellen goedkoper is. Bij viis zijn de lakjes goedkoper dan bij de NL website, en als er meerdere menen meedoen worden de verzendkosten dus ook maar 3 euro, en bij nog meer mensen zelfs iets van 2
Ik heb ze naar miss-moana ook gestuurd via brievenbuspostquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen, onder voorbehoud dat het goedkoper is voor me. Als zo'n potje niet door de brievenbus kan ben ik dan dus 10 euro aan verzendkosten kwijt terwijl dat op de Nederlandse site 6,75 zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |