Hallo,
Sorry van mijn reactie daarnet, ik liet mij leiden door het feit dat ik maar 4 euro per uur krijg, door alle toeslagen van de belasting. Natuurlijk snap ik het leed waar jij en je familie onder gebukt gaan, het was dan ook stom om zo impulsief te reageren. Mijn oma is zelf 93, wat ik erg oud vind, maar sommige mensen verdienen het om zo oud te worden. Waarschijnlijk was je tante een goedmoedig persoon, die erg bescheiden leefden om dit bedrag achter te laten voor de nabestaande. Erg edel om dit geld niet zelf te verbrassen maar te delen met de medemens. Jouw tante wil graag dat je iets moois doet met het geld, maak een mooie reis, of onderneem iets bijzonders voor de maatschappij, waardoor de dood van jouw tante toch iets moois op de wereld heeft gezet. Zelf ben ik naar Brazilie gegaan om te helpen bij ontwikkelingshulp en ik kan hier geen kwaad over spreken. Mensen die het minder hebben zijn met zo weinig gelukkig. Met dit bedrag zul je vast hele mooie dingen kunnen doen, die voor andere mensen als een wonder zullen gelden. Natuurlijk mag je het ook zelf houden, als je vind dat je het verdiend hebt. Jouw tante heeft misschien gewilt dat dit geld voor jou alleen was en niemand anders. Maar blijf vooral met je gedachte bij je tante en gecondoleerd met haar dood.
ik heb meer swag meer cash meer vrouwtjess..