U gaat niet door voor de koelkast. Het is een Fendi.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]Givenchy ? Chanel? Jezus wat een mooi ding!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkast. Het is een Fendi.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jessica heeft zo te zien een leuke gewone kerel aan de haak geslagen![]()
![]()
quote:'Jessica Simpson gebruikt door nieuwe liefde'
van onze redactie
AMSTERDAM - Jessica Simpsons nieuwe liefde Eric Johnson zou meer oog hebben voor haar centen dan voor haar fascinerende persoonlijkheid.
De ex-footballspeler zou met volle teugen genieten van alle luxe die het leven met haar met zich meebrengt. Hij woont bij haar en onlangs gingen ze op haar kosten op vakantie, waar ze verbleven in een hotel dat drieduizend dollar per nacht kostte en gingen ze touren op een jacht voor vijfduizend dollar per dag. Kortom, laat Eric maar schuiven. Een bron vertelt aan perezhilton.com: "Jessica is zo wanhopig op zoek naar liefde, dat ze helemaal niet in de gaten heeft dat ze voor alles moet betalen. Dat wil Eric graag zo houden."
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Daar denkt "een bron"heel anders over:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:14 schreef Jolx het volgende:
[..]
Marinaik vind dit juist een leuk jurkje
![]()
[ afbeelding ]
dit daarentegen
Die vind ik wel mee vallen. Die oranje die ze eerder aanhad daarentegen; net een nieuw-ontdekte rups uit het regenwoudquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zo ieder zijn smaak. Ik denk dat ik het wel zou dragen als ik 70 ben.
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Volgens mij zou ik het met ander schoeisel ook geen mooi jurkje vinden...iig niet bij haar. Het is voor mij niet zo dat die laarzen het lelijk makenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Les 1 van Prutney's cursus: hoe maak je een duur designerjurkje alsnog lelijk met lelijke laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wanneer zou vriendlief het beu worden haar zooi te dragen?
[ afbeelding ]
afgezien van het lelijke jurkie zou een meisje met donkerder huid en slankere benen er beter mee wegkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Les 1 van Prutney's cursus: hoe maak je een duur designerjurkje alsnog lelijk met lelijke laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wanneer zou vriendlief het beu worden haar zooi te dragen?
[ afbeelding ]
Waar is de "mom" in momsenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Taylor Momsen. Tienerhoer. Althans; zo ziet ze er uit.
tja het blijft prutney hequote:Op maandag 26 juli 2010 16:32 schreef Manono het volgende:
[..]
afgezien van het lelijke jurkie zou een meisje met donkerder huid en slankere benen er beter mee wegkomen
Dan nog zou ik het geen combi vinden.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:32 schreef Manono het volgende:
[..]
afgezien van het lelijke jurkie zou een meisje met donkerder huid en slankere benen er beter mee wegkomen
Ze heeft gewoon geen goede stylist. Ik denk dat veel van die goed geklede celebs dat wel hebben en er daarom leuk uitzien.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Britney Spears heeft ook eigenijk totaal geen smaak hè. Ik zie haar nooit in iets leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |