Oh jeetje, de gewoonte zit er al inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En niet alleen tijdens halloween:
[ afbeelding ]
Of eigenlijk:quote:
Die laag poeder, die dan bij de haargrens heel "onopvallend" ophoudtquote:
haha volgens mij verschillen wij chronisch van meningquote:
zeg het maar niet te hard anders krijg je allemaal boze shitney fans achter je aan hier @t fokquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
Brit heeft me toch een stel stalpoten, qua bovenbenen.
Viel me net extra op, bij een foto in The National Enquirer (heerlijk hangmatvoer).
Zolang je het niet in het Prutney-topic zelf post, zal het niet zo'n vaart lopen, denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
zeg het maar niet te hard anders krijg je allemaal boze shitney fans achter je aan hier @t fok
ik heb namelijk ook een keer aangehaald dat ze bokkepootjes heeft..en daar waren de shitney fans niet blij mee
![]()
![]()
![]()
nu weet ik waar ik de fout ben in gegaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zolang je het niet in het Prutney-topic zelf post, zal het niet zo'n vaart lopen, denk ik.
In dat topic zit anders ook maar één fanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zolang je het niet in het Prutney-topic zelf post, zal het niet zo'n vaart lopen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |