Hewitt zal wel blij geweest zijn met deze match-up..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Typical Monfils dit...had echt genoeg kansen om terug in de wedstrijd te komen, maar zoveel belachelijke keuzes
oh jeejquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Berdych en Istomin gaan ook lekker, 2e tie-break en nog geen enkele break geweest.
Federer zal wel blij zijn met een makkelijke wedstrijd als deze.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Federer serveert voor de match, Berdych en Istomin beginnen zo aan set 5.
Hij verliest de set in de volgende game thoughquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Kohlschreiber wint de tie-break van Roddick, 1-1 in sets. Hopelijk net zo'n match als een paar jaar terug.
Bijna de rebreak na 0-40quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij verliest de set in de volgende game though
Je hebt het nog niet gezegd of Hanescu breakt Brands op lovequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Berdych.
Hanescu en Brands kunnen elkaar ook al niet breken. 7-6 7-6 4-3*.
En de rebreak na 2MP voor Hanescuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gezegd of Hanescu breakt Brands op love
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de rebreak na 2MP voor Hanescu.
Hanescu sloeg een paar DF, umpire riep nog dat het 0-3 stond, Hanescu gaf 'm ongeveer tegelijk een hand, pakte z'n racket in en vergat nog bijna om Brands een hand te geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik miste het, wat was er?
Wel een faal hoor na al die matchpoints.
Laat dat "schijnt" maar wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef nightcowboy het volgende:
Hanescu schijnt naar het publiek gespuugd te hebben.
Dat kan goed hoor. In Roemenië is dat een teken van respect.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef nightcowboy het volgende:
Hanescu schijnt naar het publiek gespuugd te hebben.
Zekerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:09 schreef borisz het volgende:
Mooie aankondiging toch weer van al die sporters.
En terecht. Als die gast beter zijn zenuwen in bedwang zou hebben, zou hij een stuk verder zijn gekomen, want het is best een getalenteerde speler.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
Commentator op Betfair begint meteen over het choken van PHM.
Ferrer 2-0 voor tegen Chardy.
De Bakker favorietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
Commentator op Betfair begint meteen over het choken van PHM.
Ferrer 2-0 voor tegen Chardy.
18 minutenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
6-0 S. Williams.
Het is wel leuk dat Mathieu ook wel aardig kan beukenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef Norrage het volgende:
Veeeel meer overtuiging bij thiemo zeg nu al!! Dat belooft iig een mooie partij
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Chardy komt er ineens in, 2 breaks en 2-1 in sets nu.
zeker, maar ik betwijfel of dat genoeg is om vandaag te winnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:40 schreef El_Bassie het volgende:
Thiemo speelt vandaag echt stukken beter dan de afgelopen graspartijen.
Daar kijkt hij niet eens meer naar. Volgens mij kijkt jojo alleen naar de prijsuitreiking op de finaledag.quote:
Vandaag lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
Komt de OOP voor maandag vandaag of pas morgen?
Ook een DF van Mathieu. Wat een zeldzame choker is het toch.quote:
Oke, dank je wel.quote:
Oah, ik dacht al waarom haalt hij die bal niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef jojomen4 het volgende:
Vamos Rafaaaaa!!! Vandaag op 45%!
SIIIIIII!!!!!
Ja, Siemerink doet dat ook af en toe als er een Nederlander speelt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:21 schreef Tim86 het volgende:
Mooi hoe je Eltingh tijdens de rally hoort zuchten als er weer zo'n domme dropshot komt
Ik vind Mathieu altijd wel de ultieme choker, dus wie weet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
En 2-0, zo close, maar lijkt onmogelijk nu.
Toch heeft hij z'n zenuwen tot nu toe beter onder controle dan De Bakker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Mathieu altijd wel de ultieme choker, dus wie weet.![]()
Ja, da's waar, maar ik heb Mathieu volgens mij vaker voorsprongen zien weggeven dan wie ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch heeft hij z'n zenuwen tot nu toe beter onder controle dan De Bakker.
Goed dat je het even zegt, want ik was naar Nadal aan het kijken.quote:
Rochusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Staat er nou een midget het scorebord bij te houden?
De derde telg van de Rochusfamilie.quote:
Precies, daarom gaat het NOOIT gebeuren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef Forgive het volgende:
dit is ook de reden dus waarom de bakker nooit verder komt dan plek 30 op de wereldranglijst,
totaal geen initiatief in de rally en totaal geen idee erachter.
hij heeft alle slagen in huis maar doet er gewoon helemaal niks mee, robin daarintegen wist precies wat die moest doen tegen rafael, maar die liet zien dat hij gewoon beter was in de 4e en 5e set.
er valt wel iets aan te veranderen,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies, daarom gaat het NOOIT gebeuren.
Onveranderbaar zoiets.
Of het is gewoon een gravelspeler die zich (misschien) nog later ontwikkeld op de andere ondergronden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef Forgive het volgende:
dit is ook de reden dus waarom de bakker nooit verder komt dan plek 30 op de wereldranglijst,
totaal geen initiatief in de rally en totaal geen idee erachter.
hij heeft alle slagen in huis maar doet er gewoon helemaal niks mee, robin daarintegen wist precies wat die moest doen tegen rafael, maar die liet zien dat hij gewoon beter was in de 4e en 5e set.
Hoe speelde Federer in de jeugd?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:11 schreef Forgive het volgende:
[..]
er valt wel iets aan te veranderen,
maar het zal er altijd in blijven zitten.
onder druk val je altijd terug op het spel wat je altijd gespeeld hebt.
In dít geval kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Mathieu zit er nu mentaal even door, slaat 3 ballen ontzettend onnodig uit, nu even aanzetten Thiemo!
ik zou zeggen zoek het opquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe speelde Federer in de jeugd?
kennelijk niet, heeft er in ieder geval niet genoeg vertrouwen in, anders zou die er wel meer voor gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef Forgive het volgende:
hij heeft alle slagen in huis maar doet er gewoon helemaal niks mee
quote:
quote:
quote:
Alles goed en wel, maar eh…quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dacht dat wordt een slachtpartij na die 1e set voor Rafa.
[...]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef jojomen4 het volgende:
Vamos Rafaaaaa!!! Vandaag op 45%!
[...]
Wat betekent dat -7.5 precies? Ik snap dat nooit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa -7.5 games @ 7 op BF.EASY MONEY!
Volgende 2 sets gaat die ff blazen! BOOOOM!
-7.5 games handicapquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat -7.5 precies? Ik snap dat nooit.
Dank je wel voor de uitleg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
-7.5 games handicap
Bijvoorbeeld 6-4 6-3 6-3 = 18-10 > 18-7.5 = 10.5 - 10 = Win
Was jij niet degene die ooit ¤2000 verloor op een wedstrijd van Nadal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa -7.5 games @ 7 op BF.EASY MONEY!
Volgende 2 sets gaat die ff blazen! BOOOOM!
Nee, niet 2000.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:07 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN!
[..]
Was jij niet degene die ooit ¤2000 verloor op een wedstrijd van Nadal?
ja, 2300 ofzo.quote:
Wow, dat is precies wat ik in mijn hele leven heb verloren met wedden.quote:
Eentje over.quote:
Bedoel je "Haase's wedstrijd"?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:24 schreef Norrage het volgende:
Brengt haast zijn wedstrijd wel weer in ander perspectief .. Maar geweldig van petzhner ohoor... Hup rafa!!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:29 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie dat Rafa me vanochtend nog heeft gesmst, maar die had ik nog niet gelezen. Hij schrijft dat hij vanwege drukte gisteren niet 8 uur maar alleen 6 uurtjes heeft kunnen trainen, en dat hij vandaag dus wat extra uurtjes wil maken bij de wedstrijd.
Dat verklaart een hoop.
je lacht je rot hierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:29 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie dat Rafa me vanochtend nog heeft gesmst, maar die had ik nog niet gelezen. Hij schrijft dat hij vanwege drukte gisteren niet 8 uur maar alleen 6 uurtjes heeft kunnen trainen, en dat hij vandaag dus wat extra uurtjes wil maken bij de wedstrijd.
Dat verklaart een hoop.
Omdat Philipp ook zo wisselvallig als de pest is. 5 sets tegen Kubot is nog niet zo raar, maar tegen Robert......quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Hoe kan het dat deze Petzschner 5 sets nodig had tegen Robert en Kubot?
Ja hoor, ik geloof echt dat Nadal je heeft ge-sms't.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:29 schreef jojomen4 het volgende:
Dat verklaart een hoop.
He's not talking to me.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef TheGeneral het volgende:
Nu wordt Nadal ook nog aangesproken op het coachen van de zijkant... Dat ontkent hij natuurlijk..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef Norrage het volgende:
Wow rafa is goed nu zeg! Volgens mij is ie getergd
Terecht ook, gewoon irritant dat er toch gecoached wordt, al dan niet als hij zo lang de tijd neemt...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
De umpire roept al voor de tweede keer dat Oom Toni niet mag coachen.
Het is ook bloedheet. Vooral de service is een groter wapen dit jaar. Goede serveerders (Haase, De Bakker, Mahut) veranderen allemaal in servicekannonen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er dit jaar weer meer service-volleyspel in vergelijking met afgelopen jaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:44 schreef Nalbandian het volgende:
*wacht op jojo's reactie*Easy voor Rafa. VAMOSSSS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat vind ik dus niet! Ik vind Nadal erg goed spelen! Serieus! Maar voorlopig serveert iedereen hem eraf..hij heeft in beide partijen maar 2bps tegengekregen die gepakt werden met fenomenale ballen..kan ie niks aan doen..rafa is sterk!! De meeste zorgen maak ik om zijn fysieke...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef Marcoss het volgende:
Jammer, opnieuw totaal niet indrukwekkend van Nadal, maar toch "gewoon" door..
3.25quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Niet gehoord, maar dat is wel wazig..Als Murray er langer over doet dan een uur of 2.15 gaan ze dus het publiek teleurstellen en de wedstrijd afbreken?
Maar waarom überhaupt een eindtijd? Willen ze echt het park leeghebben voordat het zondag is ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:11 schreef TheGeneral het volgende:
Eerst zouden ze stoppen om 23.00.
Nu dus een half uur later. Dat is goed toch?
Heeft te maken met de gemeente. Om 23.00 moeten zulke aangelegenheden gewoon stoppen. Belachelijk natuurlijk, maar zo is het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar waarom überhaupt een eindtijd? Willen ze echt het park leeghebben voordat het zondag is ofzo?
Dan blijven de Engelse mensjes een half uurtje langer op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien omdat het weekend is dat die tijd nu 23.30 is.
Waarom gingen Djokovic en Rochus maandag dan door tot bijna 11 uur GB-timequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft te maken met de gemeente. Om 23.00 moeten zulke aangelegenheden gewoon stoppen. Belachelijk natuurlijk, maar zo is het nou eenmaal.
Misschien omdat het weekend is dat die tijd nu 23.30 is.
Bijna 23.00 uur is toch geen 23.00 uur? Dus daarom is die partij niet afgebroken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom gingen Djokovic en Rochus maandag dan door tot bijna 11 uur GB-time
6-1 Murray, Simon is nog niet veel.
Ja, Simon is ook niet echt meer wat hij was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray alweer op 2-0*, die is met een beetje geluk nog eerder klaar dan die andere match.
Welke tijd heb je het nou overquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bijna 23.00 uur is toch geen 23.00 uur? Dus daarom is die partij niet afgebroken.
Is dat zo? Wat gek. Ik had ok begrepen dat ze maar tot 23.00 uur Engelse tijd mochten spelen wegens afspraken met de gemeente en ik wist niet dat ze daarvan waren afgeweken..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke tijd heb je het nou over?
Ze speelden maandag tot bijna middernacht (NL-time) en vandaag mogen ze tot 23.30 NL time doorspelen, dat is vreemd imo. Zeker als jij zegt dat ze maar tot 23.00 mochten spelen en daarom mijn opmerking dus ook.
[...]
Is dit jaar al een record qua vijfsetters in de eerste week?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Malisse wint de vierde set, nog maar eens een 5e set dit toernooi.
Drie mooie rally's op rij.quote:
Ze mogen van de gemeente spelen tot 23.00 GB tijd. Die tijd bedoel ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke tijd heb je het nou over?
Ze speelden maandag tot bijna middernacht (NL-time) en vandaag mogen ze tot 23.30 NL time doorspelen, dat is vreemd imo. Zeker als jij zegt dat ze maar tot 23.00 mochten spelen en daarom mijn opmerking dus ook.
Haase/De Bakker al een set en een break achter.
WTF.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En wat een naam speelt er op court 17: Razafimahatratra.
Ok, dus vandaag een half uur korterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze mogen van de gemeente spelen tot 23.00 GB tijd. Die tijd bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |