oh..ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet Portugal toch ook verliezen?
Ja, dat kan alleen als je met de mond open kauwt volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bah, inderdaad. Of smakken, dat vind ik ook zo vies.
Dat is het enige wat ze hoeven te zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Ons internet + telefoon deed het net nietheel irritant
Moest ik met mn mobiel naar de helpdesk bellen. Dus ik was meteen die persoon voor door te zeggen stekker eruit gehaald, dit gedaan, gereset, alles. Zegt ie ineens uit het niets "oh eh ja eh storing ja ik zie het al"klonk echt als een desperate attempt om ervanaf te zijn...
en 5 minuten later deed alles het weer
Jolly good tale, chaps
Het kan ook met de mond dicht...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat kan alleen als je met de mond open kauwt volgens mij.
Ik kan het sowieso niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kan ook met de mond dicht...
Gelul.quote:
Leugens.quote:
Smakelijk. Eet met het mondje dicht en zonder gesmak.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:53 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, tijd om te gaan koken en eten. Doeidoei.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smakelijk. Eet met het mondje dicht en zonder gesmak.
Met wie?quote:
Jan van Halst.quote:
geen interessequote:
Dan lezen ze het niet voor ben ik bang.quote:
Otisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
Zal ik Potloodvis als naam invullen?
Ik heb ook geen vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan lezen ze het niet voor ben ik bang.
Ja heel soms wel, maar even vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef Salatrel het volgende:
link naar een banner? dat werkt idd niet
Waar kan ik het eventueel voorbij horen komen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
Ik ga als de 9-jarige Edwin uit Zoetermeer vragen waarom Van Marwijk Jan van Halst niet heeft opgeroepen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar kan ik het eventueel voorbij horen komen?
Of de directe link: http://livestreams.omroep.nl/nos/live03quote:
Waarom doe je nu geen boodschappen dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef Salatrel het volgende:
had eigelijk woensdag al boodschappen moeten doen maar ben nog steeds niet geweest
nu moet ik verplicht broodje kroket eten omdat ik niks anders in huis heb
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb geen zin om vanavond bier te drinken. Heeft iemand nog een beter idee dan Safari-7up?
het is kiezen tussen 2 kwaden... gedwongen broodje kroket of gedwongen boodschappen doen. dan blijf ik liever lui op de bank liggen :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet noodgedwongen een broodje kroket te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |