Het is met name de overheid die deze vergoeding geeft. Ik zou het onnodig verspillen van belastinggeld noemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:56 schreef Leonidas82 het volgende:
De politie vergoed wél reiskosten, ook bij het solliciteren![]()
[..]
Is het ook. Jaren geleden kreeg ik zelfs een vergoeding toen ik gekeurd moest worden voor militaire dienst, terwijl ik een OV kaart had en dus geen kosten had. Maar ik moest en zou het aannemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is met name de overheid die deze vergoeding geeft. Ik zou het onnodig verspillen van belastinggeld noemen.
En principieel als je bent heb je het stug teruggestort?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is het ook. Jaren geleden kreeg ik zelfs een vergoeding toen ik gekeurd moest worden voor militaire dienst, terwijl ik een OV kaart had en dus geen kosten had. Maar ik moest en zou het aannemen.
Dat zou wel verklaren waarom hij niet in militaire dienst zit. Weigeren is geen optie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
En principieel als je bent heb je het stug teruggestort?
Klopt, ik heb het niet aangenomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
En principieel als je bent heb je het stug teruggestort?
Ik was al goedgekeurd, maar omdat de militaire dienst toen net afgeschaft werd ben ik nooit gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom hij niet in militaire dienst zit. Weigeren is geen optie.
geen idee of je profiel klopt, maar volgens mij werd je al afgekeurd als je sexuele voorkeur voor mannen had? Althans zoiets staat mij bij, maar het is alweer heel wat jaartjes terug dat ik op keuring moest.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef karr-1 het volgende:
Ik was al goedgekeurd, maar omdat de militaire dienst toen net afgeschaft werd ben ik nooit gegaan.
Nee dat is al jaren geen reden meer tot afkeuring.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
geen idee of je profiel klopt, maar volgens mij werd je al afgekeurd als je sexuele voorkeur voor mannen had? Althans zoiets staat mij bij, maar het is alweer heel wat jaartjes terug dat ik op keuring moest.
De belangrijkste woorden heb ik even uitgelichtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begin mezelf bijna vreemd te vinden dat het werkelijk nog nooit bij me is opgekomen om reiskostenvergoeding te vragen voor de kosten die ik maakte ten behoeve van een sollicitatiegesprek.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:48 schreef mvdlubbe het volgende:
De belangrijkste woorden heb ik even uitgelicht.
Ik heb het even voor je verbeterd, je was er eentje vergetenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begin mezelf bijna vreemd te vinden dat het werkelijk nog nooit bij me is opgekomen om reiskostenvergoeding te vragen voor de kosten die ik maakte ten behoeve van een sollicitatiegesprek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |