Stand # 1987:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Ireyon het volgende:
Ik ben weg, antwoord in spoiler.Laten we m parkeren van de enthousiaste akq'rs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
American Psycho.... christian bale >_<quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn de titel van het lied en de naam van de band die de persoon hierboven op dat moment aan het luisteren was?
Stand # 1987:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:57 schreef BasOne het volgende:
Huey lewis and the news, hip to be square
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Ok er was er dus toch nog 1 wakkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Stand # 1987:
3 Yankee
3 romika
1 PhysicsRules
1 banaantjeEE
1 Rucebo
1 Ireyon
1 BasOne
Ik doe liever de Rumbaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:12 schreef lubje25 het volgende:
Tango?
Ik ben er bij hoor. Vraag maar waar ik het over heb. Zo heette ooit een bal bij een WK als ik me niet vergis. Lijkt het meeste op die bal die jij voorstelde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik doe liever de Rumba
Tango... waar in godesnaam heeft ie het over
Denk simpelerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben er bij hoor. Vraag maar waar ik het over heb. Zo heette ooit een bal bij een WK als ik me niet vergis. Lijkt het meeste op die bal die jij voorstelde.
AKQérs zijn te gewend te veel na te denken over een vraagquote:
een voetbal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
AKQérs zijn te gewend te veel na te denken over een vraag
En daar kan je ze goed mee pesten als je een hele geniepige simpele logisch DOH vraag stelt
Niet helemaal correctquote:
Slaap lekker, kijk in de spoiler en denk er eens over naquote:
quote:
Stand # 1987:quote:Asterix is een Franse stripreeks met in de hoofdrol de gelijknamige Galliër. De stripserie is gemaakt door de Franse tekenaar Albert Uderzo en scenarioschrijver René Goscinny, die elkaar in Brussel leerden kennen.
Ik ben weer eens in zo'n buiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:31 schreef Ireyon het volgende:
Zo sarcastisch was-ie niet bedoeld, maar ik reken 'm goed![]()
En voor de zekerheid even de spoiler erbij want UPC loopt te hannesen met m'n connectie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef Ireyon het volgende:
Een verzameling van aan-elkaar-gehechte zwarte en witte vlakken die resp. 5 en 6 hoeken hebben, die uiteindelijke een bijna perfect ronde bal vormen waarmee jolige spelen gespeeld kunnen worden?
Idd een voetbal balquote:
Ik vind em sterkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef Ireyon het volgende:
Een verzameling van aan-elkaar-gehechte zwarte en witte vlakken die resp. 5 en 6 hoeken hebben, die uiteindelijke een bijna perfect ronde bal vormen waarmee jolige spelen gespeeld kunnen worden?
Dit sloeg ook nergens op, hoe kon ik dit nou antwoordenquote:
Ja je miste de 2de balquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dit sloeg ook nergens op, hoe kon ik dit nou antwoorden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja je miste de 2de bal
Voetbal is het spelletje, met een bal als attribuut.
Een voetbal bal
Kloptquote:
Stand # 1987:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef romika het volgende:
maarten spanjer
quote:
Stand # 1987:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:45 schreef romika het volgende:
Sandra Reemer
quote:
Ik ken maar 1 Krabbe die bekend is met schrijven dus de achternaam volstaat. Tim Krabbequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:05 schreef tomtomaat het volgende:
Krabbe?
Je hebt 2 keer gelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joe the plumber (en het is 'average')
Nee, die zei: Zijn we er met zijn allen toch ingetuimd..quote:
Okquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, die zei: Zijn we er met zijn allen toch ingetuimd..
Ook niet. De leermeester van Koomen en Kuiphof....quote:
Nee.quote:
Lijkt op de woonplaats van Robbedoes......quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:57 schreef romika het volgende:
Bommelstein.....maar hoe het stadje heet weet ik ff zo gauw niet
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:06 schreef romika het volgende:
bommeldam of zoiets....ik weet het niet meer.....is te lang geleden dat ik die film gezien heb
quote:
Nee.quote:
John Conner uit Terminator?quote:
Nee die is het ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
John Conner uit Terminator?
Da's ook een micheal Edwards
En als die het niet is ken ik er nog 1 en dan houd het op
Michael Edwards van Oxfam?quote:
Kijk eens goed naar de foto .......quote:
Dat was Eddy Edwardsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die schansspringer die er niets van kan, maar wel grappig was, iets met Eddy the Eagle
Eddie the Eagle idd, de man met een brilsterkte die gelijkstond aan de tempratuur in die skioorden..... Volgens de burgelijke stand heet hij Michael Edwards.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die schansspringer, iets met Eddy the Eagle
Dat is dus ook de algemene gedachte vandaar dat ik deze vraag dus deed....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:42 schreef BasOne het volgende:
lolzors, kende hem dus niet onder de naam Michael Edwards, alleen als Eddy
You sneaky bastardquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dus ook de algemene gedachte vandaar dat ik deze vraag dus deed....
Nu is ie advocaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eddie the Eagle idd, de man met een brilsterkte die gelijkstond aan de tempratuur in die skioorden..... Volgens de burgelijke stand heet hij Michael Edwards.
[ afbeelding ]
RobertoCarlos +1
Weet je het of zit je nu gewoon wat te gokken?quote:
Ik wist het.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet je het of zit je nu gewoon wat te gokken?![]()
Maar omdat ik voetbal wil kijken, keur ik dit antwoord ook maar goed..
Het is het jachtluipaar, de cheetah met een topsnelheid van iets van 120 km/u
Jean-Jacques Rousseau, heeft een hele mooie schrijfstijlquote:
Tong80 +1quote:
quote:
Bob Spaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wie was die tv-commentator nou? met coentje
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bob Spaak.
Was dat een eerdere vraag ?
quote:
Iets met belasingschulden ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom zijn Bassie en Adriaan uit elkaar gegaan?
Nou ja, laat ik deze toch maar goed rekenen. Het is toch wel een beetje vaag.quote:
Stand # 1987:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik deze toch maar goed rekenen. Het is toch wel een beetje vaag.
Adriaan werd ziek, ze wilden idd afscheid nemen en Bassie geloofde de ziekte niet. Daardoor ontstond ruzie met een definitief einde. Het is maar hoe je het bekijkt Punt voor banaantje![]()
Breuk tussen Bassie en Adriaan
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag de vraagsteller wel zelf vragen opzoeken?
Dat het er erg op lijkt dat jouw vraag gecopypasted is van wikipedia of zo. Mag dat?quote:
Neen dat mag niet en ik keek in mijn jeugdige jaren steeds naar bassie en adriaan. Ergens heb ik gelezen dat adriaan een kankergezwel in de keel had en dat hij stierf (dat laatste weet ik niet zeker)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat het er erg op lijkt dat jouw vraag gecopypasted is van wikipedia of zo. Mag dat?
Hij bedoelt waarschijnlijk de vraag die jij zelf stelde..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Neen dat mag niet en ik keek in mijn jeugdige jaren steeds naar bassie en adriaan. Ergens heb ik gelezen dat adriaan een kankergezwel in de keel had en dat hij stierf (dat laatste weet ik niet zeker)
quote:
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de vraag die jij zelf stelde..en voor zover ik weet mag je je eigen vragen gewoon opgezocht hebben.
quote:
Mean Machine?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:44 schreef Ireyon het volgende:
"I haven't felt that good since Archie Gemmill scored against Holland in 1978!"
Welke film?
Trainspottungquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:44 schreef Ireyon het volgende:
"I haven't felt that good since Archie Gemmill scored against Holland in 1978!"
Welke film?
Nou vooruit dan maarquote:
beantwoord de vraag dan nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:10 schreef Ireyon het volgende:
'k Weet vrij zeker dat het Moskou is.. maar iemand anders mag een nieuwe vraag verzinnen want ik ben weg
Helaas.. Parijs is overigens ook niet goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:10 schreef Ireyon het volgende:
'k Weet vrij zeker dat het Moskou is.. maar iemand anders mag een nieuwe vraag verzinnen want ik ben weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |