quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die chicks hosselen via MSNquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die geen chicks hosselen op MSN.
en al de smiley's van fok dan? is het niet gewoon iets standaardsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Beter dan mensen op msn die helemaal niet weten waar ze vandaan komen.. Maar gewoon kopieren van andere mensen.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik gebruik altijdomdat er gewoon geen betere emoticon is om je gevoelens mee uit te drukken
3 krakende festivalgangers voor je topicquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
Msn emoticons hier op FOK! hebben ook zo'n andere impact hier op msn
hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hier zien ze er ronduit zwakzinnig uit, evenals hun gebruikers, nog meer dan op msn zelf(is dat mogelijk ?)
Vind je? Zal er wel aan liggen bij wie je die dingen gebruikt danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
Msn emoticons hier op FOK! hebben ook zo'n andere impact hier op msn
Geluidstechniciquote:
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik gebruik altijdomdat er gewoon geen betere emoticon is om je gevoelens mee uit te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smily's schrijvenquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die geen chicks hosselen op MSN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |