Nee dat mag niet dan gaat ie doodquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan geef je Bambi een kruimel van een koekje?
Weet ik veel wat een parkiet eet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat mag niet dan gaat ie dood!
Zaad toch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Weet ik veel wat een parkiet eet.
Vogelzaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Weet ik veel wat een parkiet eet.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef Chai het volgende:
Is Bt zelf dan ook een parkiet? [ afbeelding ]
hoop het.quote:
19° airco hierzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik lag zo te zonnen in de tuin maar jezus wat is het heet zeg.
Ja, heb je die woorden van Johan gehoord?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
hoop het.
en een dubbele beenbreuk voor onze grote mooiboy
Bedankt. Lees je PM maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
4 uur, tijd om naar huis te gaan. Pv, succes met je e-kruistocht!
zondag nog warmerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik lag zo te zonnen in de tuin maar jezus wat is het heet zeg.
Nee, hij trollde te lang en daar heb ik een melding van gemaakt zoals toen is afgesproken. Jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Smart_ass het volgende:
Pv-kruistocht? Mensen wat ik heb ik gemist?!
[KLB FB]quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Smart_ass het volgende:
Pv-kruistocht? Mensen wat ik heb ik gemist?!
Was je weer gebanned?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leukste Fok!ster op aarde die jij oneindig lang hebt gebanned.
Nee hij was oprecht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, hij trollde te lang en daar heb ik een melding van gemaakt zoals toen is afgesproken. Jammer, maar helaas.
Dus Otis trolled te lang, en ipv een tr te plaatsen gericht op hem, heb je maar besloten dat ze de hele SC moeten opdoeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, hij trollde te lang en daar heb ik een melding van gemaakt zoals toen is afgesproken. Jammer, maar helaas.
Ik heb ook TR gedaan, maar de afspraak was dat er ook een melding in FB moest worden gemaakt. Dan doen we dat maar hè.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus Otis trolled te lang, en ipv een tr te plaatsen gericht op hem, heb je maar besloten dat ze de hele SC moeten opdoeken?
gevolg van die vibo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD!
dus geen aandacht aan gevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Otis en WF, trollen voor het leven. Niets willen aannemen. Verder trollen.
Die melding in de FB ging helemaal niet over Otis, die ging over dat de hele SC moet sluiten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook TR gedaan, maar de afspraak was dat er ook een melding in FB moest worden gemaakt. Dan doen we dat maar hè.
De afspraken waren dat er TR en een melding in FB moest worden gemaakt, daar houd ik mij aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die melding in de FB ging helemaal niet over Otis, die ging over dat de hele SC moet sluiten.
Dus als 1 Marokkaan jou heel veel pest, moeten ze ineens ALLEMAAL het land uit?
Nee, iedereen moet welkom zijn en het is niet de bedoeling dat elke keer dezelfde persoon getrollt moet worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef MouzurX het volgende:
kliekjesvorming? Is dat niet het principe van een sc of wa?
Ja, dat is inderdaad zo. Maar jou melding in de FB ging over dat ze de SC moeten opdoeken, ik heb helemaal NIKS gelezen over een Otis en WF die trollde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De afspraken waren dat er TR en een melding in FB moest worden gemaakt, daar houd ik mij aan.
Salatrel was hartstikke welkom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet welkom zijn en het is niet de bedoeling dat elke keer dezelfde persoon getrollt moet worden.
Dat staat in de TR. De afspraak was toen toch dat de SC dan maar gesloten moest worden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo. Maar jou melding in de FB ging over dat ze de SC moeten opdoeken, ik heb helemaal NIKS gelezen over een Otis en WF die trollde.
Ik zie elke dag andere mensen discussies hebben hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet welkom zijn en het is niet de bedoeling dat elke keer dezelfde persoon getrollt moet worden.
Ja, maar niet de halve middag. Dan is de lol er wel af.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zie elke dag andere mensen discussies hebben hoorEn iedereen wordt ongeveer wel getrollt.
Als het maar bleef doorgaan, en dit was vrij onschuldig trollen leek me. Ze trollen mij net zo vaak als jou hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat staat in de TR. De afspraak was toen toch dat de SC dan maar gesloten moest worden?
Je moet ook niet de halve middag in de SC posten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar niet de halve middag. Dan is de lol er wel af.
Ik had het eerst niet door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als het maar bleef doorgaan, en dit was vrij onschuldig trollen leek me. Ze trollen mij net zo vaak als jou hoor.En trouwens, happen was eigenlijk ook banbaar.
Ik heb pas vanaf maandag iets te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet ook niet de halve middag in de SC posten.
Je mocht ook niet happen op trolls en als jij denkt dat het trollen was dan deed je dat dus wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar niet de halve middag. Dan is de lol er wel af.
Dat niet, maar nu zitten ze zelf te spacen omdat ik er een melding van maak.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je iets aantrekken van trolls OP HET INTERNET.
Lees je in en post dan verder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mocht ook niet happen op trolls en als jij denkt dat het trollen was dan deed je dat dus wel.
Mooiste vind ik nog wel dat ik hem er ook nog op heb gewezen en dat hij dan dom doorgaat is zijn eigen probleem. Maar zoals ik al zei, ik heb hem bij mijn eigen Pact gesloten en negeer hem dan gewoon. Dan hoepelt ie zelf wel op, zoals hij al zei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als het maar bleef doorgaan, en dit was vrij onschuldig trollen leek me. Ze trollen mij net zo vaak als jou hoor.En trouwens, happen was eigenlijk ook banbaar.
Zkersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die Italianen konden er ook wat van gisteren, vooral Chiellini.
waaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg allemaal lieve afscheids mailtjes![]()
.
niet eens een vrijdagmiddagborrel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
.
Van?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |