Erg weinig. Je komt (whehehe) eigenlijk altijd bij haar uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat heeft tali niet met jesters te maken, NJ?
En ik zal ze in mijn blouse houden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef NJ het volgende:
Daarom zouden Chowi en Moblo eens wat meer (jesters) moeten posten hier. Dan komt er wat meer afwisseling.
Ik ben vijf jaar jonger dan jij. Prima leeftijd dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Ja maar zijn is 10 jaar jonger NJ! Jij niet!
Toch is ze van mij! Ze valt op vrouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben vijf jaar jonger dan jij. Prima leeftijd dus.
Ik weet niet of ze kan squirten. Als ik dr vanavond spreek zal ik het dr eens vragen.quote:
Valt ze lekker zacht. Ik heb goede airbags. En die van haar mogen er ook zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik had zo'n mental image dat ze daadwerkelijk fysiek op vrouwen viel.
*splut*
Sorry hiervoor, het is warm en ik moet weekend hebben, vind ik.
Alstie een tennisarm heeft dan weet ik genoeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J zegt wel dat-ie voetbal wil kijken, maar hij zit nu gewoon 3D HD pr0n te kijken.
Ik denk dat J meer sport dan JK gok ik zo.quote:
Hij zit zich op te winden over al die gele kaarten bij Portugal - Brazilië.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, waarom is je hoofd zo rood, J?
Koffie gedaan met de monteur ?quote:
Niet echt he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dat is wel een dillemma ja, thuis op een monteur wachten of naar je werk.
Ja dat laatste had ik je wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef KingOfMars het volgende:
Alles doet het behalve TV.. Ff naar de Gamma voor een nieuw antennedoosje dan maar. Wat een gedoe.
En ik moet nog een smartcard halen voor digitale TV want die krijg je kennelijk niet als je geen decoder mee besteld. Onduidelijke zooi ook.
Maar goed je schiet lekker op dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef KingOfMars het volgende:
Alles doet het behalve TV.. Ff naar de Gamma voor een nieuw antennedoosje dan maar. Wat een gedoe.
En ik moet nog een smartcard halen voor digitale TV want die krijg je kennelijk niet als je geen decoder mee besteld. Onduidelijke zooi ook.
Zal me niets verbazen hoor. Bij mijn ouders heeft het ook een tijdje geduurdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een geklooi. Dure aansluitdoos (whehehe) gehaald maar of ik ben enorm verstandelijk beperkt of er komt gewoon echt geen TV uit dat putje. Zo maar eens boven proberen...
ik gok punt 1 J.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een geklooi. Dure aansluitdoos (whehehe) gehaald maar of ik ben enorm verstandelijk beperkt of er komt gewoon echt geen TV uit dat putje. Zo maar eens boven proberen...
Nee kan ook makkelijk aan het kastje liggen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, boven in 1 x beeld.. Ergo: ik doe iets fout...
ik heb nog een Coax netwerk beheerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kan toch GVD nog wel coax aansluiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |