Erg weinig. Je komt (whehehe) eigenlijk altijd bij haar uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat heeft tali niet met jesters te maken, NJ?
En ik zal ze in mijn blouse houden!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef NJ het volgende:
Daarom zouden Chowi en Moblo eens wat meer (jesters) moeten posten hier. Dan komt er wat meer afwisseling.
Ik ben vijf jaar jonger dan jij. Prima leeftijd dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Ja maar zijn is 10 jaar jonger NJ! Jij niet!
Toch is ze van mij! Ze valt op vrouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben vijf jaar jonger dan jij. Prima leeftijd dus.
Ik weet niet of ze kan squirten. Als ik dr vanavond spreek zal ik het dr eens vragen.quote:
Valt ze lekker zacht. Ik heb goede airbags. En die van haar mogen er ook zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik had zo'n mental image dat ze daadwerkelijk fysiek op vrouwen viel.
*splut*
Sorry hiervoor, het is warm en ik moet weekend hebben, vind ik.
Alstie een tennisarm heeft dan weet ik genoeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J zegt wel dat-ie voetbal wil kijken, maar hij zit nu gewoon 3D HD pr0n te kijken.
Ik denk dat J meer sport dan JK gok ik zo.quote:
Hij zit zich op te winden over al die gele kaarten bij Portugal - Brazilië.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, waarom is je hoofd zo rood, J?
Koffie gedaan met de monteur ?quote:
Niet echt he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dat is wel een dillemma ja, thuis op een monteur wachten of naar je werk.
Ja dat laatste had ik je wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef KingOfMars het volgende:
Alles doet het behalve TV.. Ff naar de Gamma voor een nieuw antennedoosje dan maar. Wat een gedoe.
En ik moet nog een smartcard halen voor digitale TV want die krijg je kennelijk niet als je geen decoder mee besteld. Onduidelijke zooi ook.
Maar goed je schiet lekker op dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef KingOfMars het volgende:
Alles doet het behalve TV.. Ff naar de Gamma voor een nieuw antennedoosje dan maar. Wat een gedoe.
En ik moet nog een smartcard halen voor digitale TV want die krijg je kennelijk niet als je geen decoder mee besteld. Onduidelijke zooi ook.
Zal me niets verbazen hoor. Bij mijn ouders heeft het ook een tijdje geduurdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een geklooi. Dure aansluitdoos (whehehe) gehaald maar of ik ben enorm verstandelijk beperkt of er komt gewoon echt geen TV uit dat putje. Zo maar eens boven proberen...
ik gok punt 1 J.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een geklooi. Dure aansluitdoos (whehehe) gehaald maar of ik ben enorm verstandelijk beperkt of er komt gewoon echt geen TV uit dat putje. Zo maar eens boven proberen...
Nee kan ook makkelijk aan het kastje liggen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, boven in 1 x beeld.. Ergo: ik doe iets fout...
ik heb nog een Coax netwerk beheerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kan toch GVD nog wel coax aansluiten...
Je bedoelt de coax inbouwdoos? Daar heb ik er nu 2 van geprobeerd.... En volgens de monteur kwam er meer dan voldoende signaal binnen op dit punt (zonder een contactdoos dus).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee kan ook makkelijk aan het kastje liggen!
Mantel moet/mag toch contact maken met de doos?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nog een Coax netwerk beheerd.
J, check de kern ff wrs zit er nog een draadje tegenan.
Volgende keer stem je Geert ja ? GVD !quote:
Nou dan blijft er ook geen ziggo support over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alleen nog maar arische Ziggo monteurs vanaf nu!
Ow nou dan hoef ik niet te solliciteren met mijn dishydrotisch exceemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
ik belde werk vandaag dat ik dus waterpokken had , mag lekker niet werken top voedselindustrie
Ik werd gvd gelijk behandeld als een melaatse.
Ziggo is gewoon goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
toch moet ik zeggen dat dat NED 1 HD beter is dan wat er hier op de campif uit de muur komt
Van wie ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar in rotterdam kan ik overigens die prachtige jesters vinden?
Wat er nu zit is toch ook een incompetent zootje tuig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dan blijft er ook geen ziggo support over.
Weinig kans denk ik iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow nou dan hoef ik niet te solliciteren met mijn dishydrotisch exceem
ik dacht alleen voor de locatie Swets ik denk jij weet aan wie ze toe behoren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vraag ik. Gelet op de TT lijkt me dat een zinnige vraag.
goed ook ?quote:
kijk om 22 uur 5 , naar 131 en ga 2 pints of Lager kijken , leuk garpig enzoquote:
Met die nummertjes!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef KingOfMars het volgende:
Volgende uitdaging. Smartcard activeren (die ik hier in het dorp nog heb kunnen scoren). En hopen dat de HDD recorder het doet.
Morgen die ziggo kaart halen dus ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Anaalog beeld nog he. Dus mwoch mwoch.
Heb je geen tv met Common Interface Adapter?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef KingOfMars het volgende:
Volgende uitdaging. Smartcard activeren (die ik hier in het dorp nog heb kunnen scoren). En hopen dat de HDD recorder het doet.
We hebben niet allemaal en een luxe chalet en een sasmung led tv swets.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je geen tv met Common Interface Adapter?
In het chalet heb ik maar een 720ptjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal en een luxe chalet en een sasmung led tv swets.
Moment, ik ga ff zoeken aan de achterkant van mijn 100kg wegende breedbeeld CRT.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je geen tv met Common Interface Adapter?
Dat heb ik op de slaafkamer prima imoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In het chalet heb ik maar een 720ptje
Vraag is aan Wyppy of ze verschil ziet,.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
Wow, wat is analoge TV lelijk zeg. Dan vond ik Digitenne echt een stuk beter.
Wie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef Joene het volgende:
Gelukkig is michael jackson een jaar dood , heb je bijna geen ergin vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |