Kiwi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik veel tijd en moeite in de TT heb gestoken? Druif!
Ja sorry, het is gewoon zo'n dag (afgezien van het feit dat ik hier sowieso al de boodschappen vrijwel niet doe).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus deze openbaring is weer voor niks geweest.
Iedereen mag voor zichzelf een titel bedenken en die dan de hele tijd voor zichzelf gebruiken tijdens het posten in dit topic.quote:
Je eet hem toch wel koud uit de koelkast? Zo vind ik ze wel het lekkerstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik heb er zo'n zin in. Ik denk dat ik m maar gewoon probeer.
Soms heb ik het zo goed he, mag ik mijn vent aankledenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, absoluut niet. Maar wie keck wil zijn moet lijden.
Overigens is het op het moment niet eens vrijwillig, ik heb geen andere schoenen en geen korte broeken. Eerstvolgende keer dat ik bij Meer ben duik ik met haar de stad in.
Je moet Galia's niet in de koelkast bewaren, dude! Dan gaan ze juist rottenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je eet hem toch wel koud uit de koelkast? Zo vind ik ze wel het lekkerst
Een beetje Duitser heeft een korte broek toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soms heb ik het zo goed he, mag ik mijn vent aankleden![]()
Weer eens wat anders
Hij stond naast de koelkast. Te rijpen. Nu heb ik m wel in de koelkast gezet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je eet hem toch wel koud uit de koelkast? Zo vind ik ze wel het lekkerst
Ik heb het over eten, niet over bewaren. Ik heb trouwens nooit last dat ze rotten, ook niet in de koelkast. Zo'n ding eet je toch in twee-drie dagen op?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet Galia's niet in de koelkast bewaren, dude! Dan gaan ze juist rotten
Die lengte is in elk geval wel beter dan die slip die Remlof net liet zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Duitser heeft een korte broek toch?
[ afbeelding ]
Daaruit blijkt maar weer dat ie gewoon een nepDuitser isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Duitser heeft een korte broek toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet Galia's niet in de koelkast bewaren, dude! Dan gaan ze juist rotten
Alleen als ze rijp zijn, kun je ze nog twee dagen in de koelkast bewaren, mits in aluminiumfolie.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die lengte is in elk geval wel beter dan die slip die Remlof net liet zien.
Ah, ok. Ja als ze rijp zijn kan t wel, maar niet te lang en in folie dus, anders gaat al je zuivel naar meloen ruikenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het over eten, niet over bewaren. Ik heb trouwens nooit last dat ze rotten, ook niet in de koelkast. Zo'n ding eet je toch in twee-drie dagen op?
meloen-kaasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja als ze rijp zijn kan t wel, maar niet te lang en in folie dus, anders gaat al je zuivel naar meloen ruiken
Ik moest anderhalf jaar lang elke week een stukje tekst schrijven met weetjes over de groente- of fruitaanbieding van die week, zo heb ik dat geleerd.quote:
Hij is tot net boven de knie hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die lengte is in elk geval wel beter dan die slip die Remlof net liet zien.
Cookie doughquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef Gert het volgende:
Zo, even de koelte van de huiskamer opgezocht. Al is het hier binnen nog 23 graden maar het voelt lekker koel.
Het is echt ijsjes-weer. Straks maar eens aan de kleine vragen of-ie het daarmee eens is.
Welke smaken nemen jullie altijd / vaak?
Ik pistache en strachiatella.
[ afbeelding ]
Magnum of Solero.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef Gert het volgende:
Zo, even de koelte van de huiskamer opgezocht. Al is het hier binnen nog 23 graden maar het voelt lekker koel.
Het is echt ijsjes-weer. Straks maar eens aan de kleine vragen of-ie het daarmee eens is.
Welke smaken nemen jullie altijd / vaak?
Ik pistache en strachiatella.
[ afbeelding ]
Da's geen smaak, da's zo'n emmertje met ongaar deeg van B&J.quote:
Wel erg lekker, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's geen smaak, da's zo'n emmertje met ongaar deeg van B&J.
En dat is jezallij!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Magnum of Solero.![]()
Maar als ik in Italië ben ook stracciatella, of choco of aardbei.![]()
Nu heb ik ook zin in een ijsjeGelukkig is het braderie in ut durp
Da's een foto voor volgende week, dan hebben we inderdaad een grote, Bourgondische bierproeverij rond het stadhuis.quote:
Tom Waits heeft aids.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tom Waits cd nergens vinden...
Ja maar die kies ik altijd.... bij de Italiaanse ijssalon overigens meestal citroen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's geen smaak, da's zo'n emmertje met ongaar deeg van B&J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |