Kiwi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik veel tijd en moeite in de TT heb gestoken? Druif!
Ja sorry, het is gewoon zo'n dag (afgezien van het feit dat ik hier sowieso al de boodschappen vrijwel niet doe).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus deze openbaring is weer voor niks geweest.
Iedereen mag voor zichzelf een titel bedenken en die dan de hele tijd voor zichzelf gebruiken tijdens het posten in dit topic.quote:
Je eet hem toch wel koud uit de koelkast? Zo vind ik ze wel het lekkerstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik heb er zo'n zin in. Ik denk dat ik m maar gewoon probeer.
Soms heb ik het zo goed he, mag ik mijn vent aankledenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, absoluut niet. Maar wie keck wil zijn moet lijden.
Overigens is het op het moment niet eens vrijwillig, ik heb geen andere schoenen en geen korte broeken. Eerstvolgende keer dat ik bij Meer ben duik ik met haar de stad in.
Je moet Galia's niet in de koelkast bewaren, dude! Dan gaan ze juist rottenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je eet hem toch wel koud uit de koelkast? Zo vind ik ze wel het lekkerst
Een beetje Duitser heeft een korte broek toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soms heb ik het zo goed he, mag ik mijn vent aankleden![]()
Weer eens wat anders
Hij stond naast de koelkast. Te rijpen. Nu heb ik m wel in de koelkast gezet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je eet hem toch wel koud uit de koelkast? Zo vind ik ze wel het lekkerst
Ik heb het over eten, niet over bewaren. Ik heb trouwens nooit last dat ze rotten, ook niet in de koelkast. Zo'n ding eet je toch in twee-drie dagen op?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet Galia's niet in de koelkast bewaren, dude! Dan gaan ze juist rotten
Die lengte is in elk geval wel beter dan die slip die Remlof net liet zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Duitser heeft een korte broek toch?
[ afbeelding ]
Daaruit blijkt maar weer dat ie gewoon een nepDuitser isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Duitser heeft een korte broek toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet Galia's niet in de koelkast bewaren, dude! Dan gaan ze juist rotten
Alleen als ze rijp zijn, kun je ze nog twee dagen in de koelkast bewaren, mits in aluminiumfolie.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die lengte is in elk geval wel beter dan die slip die Remlof net liet zien.
Ah, ok. Ja als ze rijp zijn kan t wel, maar niet te lang en in folie dus, anders gaat al je zuivel naar meloen ruikenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het over eten, niet over bewaren. Ik heb trouwens nooit last dat ze rotten, ook niet in de koelkast. Zo'n ding eet je toch in twee-drie dagen op?
meloen-kaasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja als ze rijp zijn kan t wel, maar niet te lang en in folie dus, anders gaat al je zuivel naar meloen ruiken
Ik moest anderhalf jaar lang elke week een stukje tekst schrijven met weetjes over de groente- of fruitaanbieding van die week, zo heb ik dat geleerd.quote:
Hij is tot net boven de knie hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die lengte is in elk geval wel beter dan die slip die Remlof net liet zien.
Cookie doughquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef Gert het volgende:
Zo, even de koelte van de huiskamer opgezocht. Al is het hier binnen nog 23 graden maar het voelt lekker koel.
Het is echt ijsjes-weer. Straks maar eens aan de kleine vragen of-ie het daarmee eens is.
Welke smaken nemen jullie altijd / vaak?
Ik pistache en strachiatella.
[ afbeelding ]
Magnum of Solero.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef Gert het volgende:
Zo, even de koelte van de huiskamer opgezocht. Al is het hier binnen nog 23 graden maar het voelt lekker koel.
Het is echt ijsjes-weer. Straks maar eens aan de kleine vragen of-ie het daarmee eens is.
Welke smaken nemen jullie altijd / vaak?
Ik pistache en strachiatella.
[ afbeelding ]
Da's geen smaak, da's zo'n emmertje met ongaar deeg van B&J.quote:
Wel erg lekker, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's geen smaak, da's zo'n emmertje met ongaar deeg van B&J.
En dat is jezallij!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Magnum of Solero.![]()
Maar als ik in Italië ben ook stracciatella, of choco of aardbei.![]()
Nu heb ik ook zin in een ijsjeGelukkig is het braderie in ut durp
Da's een foto voor volgende week, dan hebben we inderdaad een grote, Bourgondische bierproeverij rond het stadhuis.quote:
Tom Waits heeft aids.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan mijn Tom Waits cd nergens vinden...
Ja maar die kies ik altijd.... bij de Italiaanse ijssalon overigens meestal citroen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's geen smaak, da's zo'n emmertje met ongaar deeg van B&J.
Ik heb er al een stel gezien net ja, maar de rest nog niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja! Ik zou nog een impressie van de braderie opladen. Maar dat hoeft nu niet meer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er al een stel gezien net ja, maar de rest nog niet.
Nanananááána!quote:
Jaaaaaaaa!! IJstijd is idd geweldigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mocht je ooit in de buurt van Garderen zijn, probeer dan de volgende ijssalon, die is echt goed!!
http://www.ijstijdgarderen.nl/index.php?page=Home
Google 's op Braderie Klundert!?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb niets gepost, waar heb je die gezien?
Toen ik net een foto zocht van de braderie en toen op het kanon met bierdrinkers stuitte.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb niets gepost, waar heb je die gezien?
Tom Waits is een enorm goede drummer!quote:
Ahja. Nah goed, weinig nieuws onder de zon vergeleken met voorgaande jaren, ik maak wel gewoon nog een stel foto's de komende dagen en pleur ze op de Klundert Hyvequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen ik net een foto zocht van de braderie en toen op het kanon met bierdrinkers stuitte.
Ja 't is warm hè.
De buuf introduceerde mij daar een paar weken geleden, daarna nog maar zes keer geweestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!! IJstijd is idd geweldig![]()
Vroeger zat er in dat pand een winkeltje en dan ging ik daar met mijn oma een vlieger kopen die ik met mijn opa op de hei ging oplaten
Wow! Lid worden van de Klundert braderie hyves, da's wel lekker gek om te doen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ahja. Nah goed, weinig nieuws onder de zon vergeleken met voorgaande jaren, ik maak wel gewoon nog een stel foto's de komende dagen en pleur ze op de Klundert HyveDan kun je naar hartelust bladeren en zelfs lid worden als je wilt!
![]()
![]()
![]()
Je kunt bij het Lagerhuis (op loopafstand van IJstijd) overigens ook goed eten, maar dan gewoon even wachten tot het weer buiten het seizoen is, nu struikel je over de toeristenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De buuf introduceerde mij daar een paar weken geleden, daarna nog maar zes keer geweest![]()
En of ik nu naar Grand café Hendrik Karel kom, want het wit-bier smaakt daar uitstekend en er staat een hapje voor mij klaar.
Maar ik ben ondertussen ook nog aan het werk, dat gaat niet echt samen
http://klundert-stad.hyves.nl hatseflats!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow! Da's wel lekker gek om te doen!![]()
Hyves-account.... dat wordt heel erg zoeken...
Het is wel een leuk plekje ook. Er komt van alles aan dat terras voorbijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt bij het Lagerhuis (op loopafstand van IJstijd) overigens ook goed eten, maar dan gewoon even wachten tot het weer buiten het seizoen is, nu struikel je over de toeristen
Ohja, kut.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik ben ondertussen ook nog aan het werk, dat gaat niet echt samen
Ik zat daar als klein meisje al met opa aan de bar (ik aan de chocomel en opa een jenevertje) en jaren later hadden mijn ex-schoonouders (toen nog niet ex) daar een café.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is wel een leuk plekje ook. Er komt van alles aan dat terras voorbij
Triviaal feitje:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat daar als klein meisje al met opa aan de bar (ik aan de chocomel en opa een jenevertje) en jaren later hadden mijn ex-schoonouders (toen nog niet ex) daar een café.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Triviaal feitje:
Duitser kunnen absoluut niet met Jenever omgaan. Jägermeister en Korn rammen ze naar binnen alsof het niets is maar zet een fijn Nederlandsche Jenevert voor ze neer en ze sterven bijna.
Triviaal subfeitje:
Als ik een rondje geef is het Jenever.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Marrije het volgende:
Liever waterijs dan roomijs.
Of een combi, zoals de Split.
Ga 's even herrie schoppen op die pauper school?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Anniebab het volgende:
Mera , om even op mijn zoon terug te komen, hij was mee op groep 8 kamp en ik had gevraagd aan 2 leraressen dat als ie migraine mocht krijgen, dat ze hem wel even bij wilden staan, ja nou dat kwam goed hoort, hij kreeg t dus ( jammergenoeg) en een paar vrienden hebben aspirines voor hem gepakt en een vuilnisemmer gegeven en geleegd , omdat hij dan zo moet overgeven, maar de leerkrachten waren niet bij hem geweest. hij is zelf niet zon prater en vindt t wel goed zo, maar de rest van de klas sprak er schande van en vonden t zo zielig en kwamen t mij vertellen.De leukste avond van de week lag hij alleen boven en hoorde de gezelligheid van beneden komen , en dan niet ff bij hem gaan kijken ,dat vind ik niet normaal.
Ik neem aan dat je schriftelijk een klacht hebt ingediend?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Anniebab het volgende:
De leukste avond van de week lag hij alleen boven en hoorde de gezelligheid van beneden komen , en dan niet ff bij hem gaan kijken ,dat vind ik niet normaal.
Daar zou ik ook heel zwaar van over de zeik raken...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Anniebab het volgende:
Mera , om even op mijn zoon terug te komen, hij was mee op groep 8 kamp en ik had gevraagd aan 2 leraressen dat als ie migraine mocht krijgen, dat ze hem wel even bij wilden staan, ja nou dat kwam goed hoort, hij kreeg t dus ( jammergenoeg) en een paar vrienden hebben aspirines voor hem gepakt en een vuilnisemmer gegeven en geleegd , omdat hij dan zo moet overgeven, maar de leerkrachten waren niet bij hem geweest. hij is zelf niet zon prater en vindt t wel goed zo, maar de rest van de klas sprak er schande van en vonden t zo zielig en kwamen t mij vertellen.De leukste avond van de week lag hij alleen boven en hoorde de gezelligheid van beneden komen , en dan niet ff bij hem gaan kijken ,dat vind ik niet normaal.
ik heb volgende week afscheidsavond en ga t ff duidelijk zeggen, van de andere kant wil ik me niet verlagen, ik kijk wel hoe t loopt, maar eruit moet t want ik kan t me niet voorstellen dat je zo bent.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga 's even herrie schoppen op die pauper school?
dit had ik dus even niet gepikt he Annie, hoop ook dat je even je stem laat horen, gewoon belachelijk, en diep triest voor je jongen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Anniebab het volgende:
Ja lekker handig, dan ben je straks nog dat "dronken wijf dat liep te zeiken" ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik heb volgende week afscheidsavond en ga t ff duidelijk zeggen, van de andere kant wil ik me niet verlagen, ik kijk wel hoe t loopt, maar eruit moet t want ik kan t me niet voorstellen dat je zo bent.en als ik dan een pilsje op heb stap ik erop af.....
Nee dat niet ,ik heb nooit geen klagen gehad van die school, me 2 kids hebben erop gezeten ,m aar ik ben nu wel echt zeer teleurgesteld, ze weten t al 8 jaar, ik heb m altijd zo weinig mogelijk thuis gehouden ,en dan dit flikken ,dat vind ik niet normaal.Echt ik zou t niet op me geweten willen hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je schriftelijk een klacht hebt ingediend?
Schrijf een brief naar de klachtencoördinator van die tent en verder wat Gert zegt. Je kunt ook z'n mentor-coach even bellen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat niet ,ik heb nooit geen klagen gehad van die school, me 2 kids hebben erop gezeten ,m aar ik ben nu wel echt zeer teleurgesteld, ze weten t al 8 jaar, ik heb m altijd zo weinig mogelijk thuis gehouden ,en dan dit flikken ,dat vind ik niet normaal.Echt ik zou t niet op me geweten willen hebben.
Ha, nee ik snap je , ik ga dat ook niet doen met een dronken hoofd , maar ik ga t wel vragen en ik heb toch al wel heel goed begrepen dat er echt niemand is geweest , en dat zijn leraar ook nog mopperde de volgende ochtend dat ie niet snel genoeg inpakte , omdat ie t toen nog lichtelijk had, misschien zien zij t wel te licht in, en ik heb nog getwijfeld of ik hem mee zou geven, maar hij wilde natuurlijk zelf graag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja lekker handig, dan ben je straks nog dat "dronken wijf dat liep te zeiken" ook.
Gewoon nuchter er op af stappen en vertellen dat je van vriendjes van je zoon hebt gehoord dat hij helemaal alleen ziek boven lag en dat er niet één keer een leerkracht is wezen kijken. En of dat klopt. Doe het in vragende vorm, niet meteen al verwijtend. Laat ze het maar uitzoeken of ontkennen. Of met het schaamrood op de kaken toegeven.
Ja ken je nagaan , ik gaf geen mobiel mee omdat dat niet ,mocht, terwijl er velen waren met wel een, dat ik sla me nog voor me kop ook ,want dan was ik zo heen gereden en had hem gehaald, maar ik wilde alles volgens de regels doen en ook eens hem laten gaan ,zonder hem al de gedachte te geven van ,, als je t krijgt,, bel je me. Ik bad enkel van laat t eens Niet zo zijn,weet je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heel zwaar van over de zeik raken...
Al was het alleen al omdat ze m'n zieke kind gewoon in z'n uppie boven hebben laten liggen zonder naar hem om te kijken
Zéker zien ze het te licht in, daarom zeg ik, iedereen zou het eens moeten ervarenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha, nee ik snap je , ik ga dat ook niet doen met een dronken hoofd , maar ik ga t wel vragen en ik heb toch al wel heel goed begrepen dat er echt niemand is geweest , en dat zijn leraar ook nog mopperde de volgende ochtend dat ie niet snel genoeg inpakte , omdat ie t toen nog lichtelijk had, misschien zien zij t wel te licht in, en ik heb nog getwijfeld of ik hem mee zou geven, maar hij wilde natuurlijk zelf graag.
Ja iedereen zegt t om me heen, stel dat er eentje met bijv. nekkramp oid ligt. gaan ze dan ook niet kijken? maar ik ben er ook nog niet klaar mee hoor, dat staat vast.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zéker zien ze het te licht in, daarom zeg ik, iedereen zou het eens moeten ervaren![]()
Wat Gert zei, dit moet je niet zomaar over laten waaien hoor! Dat gaat ook ten koste van andere kinderen, mochten zij het ooit krijgen (of iets anders). Dus als het effe kan andere ouders er ook bij betrekken. Wat een prutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |