Alleen als scully ook komtquote:
Ben ik er naar alle waarschijnlijkheid ook weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yups! Paraat. Zelfde kroeg, zelfde volk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yups! Paraat. Zelfde kroeg, zelfde volk
Inderdaad. Laat die wankers eerst maar eens een degelijke competitie op dat eiland opzetten. Eentje waar ook weer eens wat Engels talent in opkomt enzo.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef FJD het volgende:
Blatter noemt vandaag pure passie, denk dat de Engelsen & Mexicanen er een ander woord voor hebben
Help, Na de wedstrijd heb ik nog een feestje in Etten-Leur en ik heb morgen om 9:00 een vergadering in Parijs.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef FJD het volgende:
Zag er best naar uit zo op TV![]()
MogguhVanmiddag kroeg, kom je ook Keltie? Tis in Breda
Ik schijn weer eens bereikbaarheidsdienst te hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef FJD het volgende:
Zag er best naar uit zo op TV![]()
MogguhVanmiddag kroeg, kom je ook Keltie? Tis in Breda
In de kroeg heb je ook bereikquote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Keltie het volgende:
Ik schijn weer eens bereikbaarheidsdienst te hebben
Ik heb direct na de wedstrijd nog een vergadering in Utrechtquote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef FJD het volgende:
Ik heb om 09:00 een vergadering op Barendrecht, niet zo zeiken
Kom nou ook maar naar de kroeg ipv thuis te gaan zitten.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef FJD het volgende:
Trein vanaf Barendrecht is 35 minuten. Nog sneller dan auto en t bier kan rijkelijk vloeien. Zonnetje, buitenterras
Fiets naar Barendrecht is ook max een half uurtje. We pakken de trein van 14:44
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee geen zin om helemaal naar Breda te rijden en ik kan toch geen bier drinken dan hé
Lekker relaxt thuis voor de buis
Iets minder drinken, dan blijft die kater geen 2-3 dagen hangenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je weet het allemaal mooi te vertellenSowieso ga ik niet drinken want heb tentamen donderdag
Daarnaast kan ik pas om 15:45 uur weg hier
Als je dit een topic levend houden noemt, kijk dan eerst maar eens naar dit topicquote:Op maandag 28 juni 2010 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ach we houden het topic levend
Man man man ik heb nog een iPhone-duimquote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je dit een topic levend houden noemt, kijk dan eerst maar eens naar dit topic
Het BoF! Topic: Dag vriendjes! Dag vriendinnetjes!
Eentje voor in de BoF!-geschiedenisboekjes
Dat zou een misvatting zijn. Of je moet Persie op de plek van VdV of Nr10. gaan gebruiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:15 schreef Sickert het volgende:
Als Oranje vrijdag alles uit de kast haalt dan verpletter je Brazilie. Alle ballen op Robben. En the Hunt er in voor Rvp
Nee dit keer niet neequote:
spelen met Pers in de spits faalt sinds hij terug is hard. Voor Sneijder hebben we niets beters lopen, dus dat is uitgesloten. Dus kan hij niet op 10. Vond het gister ook raar dat hij niet afentoe wisselde met Kuyt als je zo ongelukkig speelt. Van mij mag Bert tegen Brazilie starten met Elia, Huntelaar, Robben. Al ben ik al blij als hij Elia laat starten op Maicon.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zou een misvatting zijn. Of je moet Persie op de plek van VdV of Nr10. gaan gebruiken.
Ja echt heel ergquote:
Ik heb me ingehoudenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was je nou zelf lam of...?
Sjaak belde,. Heb al wat juicy details doorgekregen. Maar ik was toch blij dat ik op tijd eieren voor mijn geld heb gekozen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb me ingehoudenT gezelschap niet zo
vanavond jongenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef ursel het volgende:
JP, denk je dat je momenteel nuchter genoeg bent om een mailtje te tikken
Ik weet dat je weleens wakker wordt in t verkeerde bed maar vind je dit zelf ook niet een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef jpjedi het volgende:
nee, heel de dag vergaderen en ga nu vertrekken uit Parijs.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik ben op zoek naar een film en iets in mij zegt dat jullie het antwoord weten
Er is een reorganisatie bezig bij een bedrijf en 2 gasten doen de interviews met de werknemers, 1 van de werknemers vertelt hun de waarheid. Hij voert helemaal geen flikker uit en die gasten vinden het helemaal geweldig! Als ik het goed heb steelt hij ook geld van het bedrijf ofzo.
Heeft iemand een idee hoe deze film heet, hij is ook al een aantal jaar oud....
quote:
Ik ga jou vanmiddag ff bellen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Scheelt weer een hoop bagage
Ik ga pas op zaterdag komen en ga zondag weer naar huis. Ik kom met de auto
Kevin, kan ik dan op zaterdag nog langs komen om even naar binnen te kijken of gaan jullie al op vrijdag naar JP?
Ahh, cool. Hoe laat vertrek je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er alleen zaterdag en ik kom met de auto. Ik kan zaterdag je spullen wel meenemen Ursel als je die ff in Heinenoord komt afleveren.
Is het trouwens makkelijk te vinden? Heb geen navigatie meer omdat iOS4 nog niet te jailbreaken is met nieuwe bootrom (die ik heb)
Thanks, zal het vanavond ff met Sanne overleggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehhh denk zo rond 12:00 uur...
Kom dan gewoon zaterdagavond? Kun je eerst tour kijken en dan aansluiten bij onsquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef FJD het volgende:
Wie zijn er vrijdag al Arie? Even in combi met werk kan ik wel kijken voor vrijdagavond en zaterdagochtend terug.
Combinatie van factoren waardoor t onpraktisch is; Overdag wil ik de stad in, feest bij m'n baas begint om 16:00, ik heb geen auto dus als ik daar om 18:00 weg zou gaan zou ik incl. omkleden max. om 22:00 in Zeeland kunnen zijn. Zondag ga ik wss naar het strand en zo niet dan neem ik een dienst over voor iemand die liever vrij zou hebben (return the favor van eergister).quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kom dan gewoon zaterdagavond? Kun je eerst tour kijken en dan aansluiten bij ons
Dus dat je een afspraak had staan om te komen maakt niet uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Combinatie van factoren waardoor t onpraktisch is; Overdag wil ik de stad in, feest bij m'n baas begint om 16:00, ik heb geen auto dus als ik daar om 18:00 weg zou gaan zou ik incl. omkleden max. om 22:00 in Zeeland kunnen zijn. Zondag ga ik wss naar het strand en zo niet dan neem ik een dienst over voor iemand die liever vrij zou hebben (return the favor van eergister).
Kortom, het past gewoon echt niet lekker.
Beschuldig je me nou van een "Frankie"quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dus dat je een afspraak had staan om te komen maakt niet uit
ach ja, past het niet dan past het niet.
En toch lees ik in het 2de mailtje van JP het volgende:quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Beschuldig je me nou van een "Frankie"
De BBQ van m'n baas stond al langer geplandPlus dat als JP de BBQ op zondag had gebleven dan had ik de zondag natuurlijk dicht gezet in m'n agenda en had ik niet eens afgesproken om iets anders te gaan doen zondag
![]()
Mensen die een "Frankie" doen!
Dus je wilde 3 dagen komen, maar omdat de BBQ verplaatst is naar de zaterdag kom je helemaal niet meer.quote:Vrijdag: 16:00 voetbal kijken
Zaterdag: fietsen en als alternatief boot huren of strand
Zaterdagavond: BBQ
Zondag: tour kijken langs de route vlakbij
Update slaapplaatsen:
(-=overnachting)
<knip>
• Ferdi: vr-za-zo
Pijnlijk he dat je niet de eerste bentquote:
Nah, vind het pijnlijker dat ik iedere nacht pas ergens tussen 01.00 en 02.00 in slaap vla en dat de wekker gewoon om 05.30 gaatquote:
Volgende week vrijdag?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef FJD het volgende:
Das zuur ja
Volgende vrijdag ok? Hoe was vakantie trouwens
ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk zaterdag pas rond 13:00 omdat Vera nog even wil winkelen in de ochtend in Goes. Of ging jij vrijdag al? ik ben namelijk om 13:00 klaar en rond kwart over thuis. Dan zou ik evt de wedstrijd bij Jp kunnen kijken als ik met jou mee kan rijden. Ik heb alleen nog geen idee wat de planning van Jp isquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Kevin: Wanneer gaan jullie naar JP? En kan ik van te voren nog even bij jullie langs komen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Beschuldig je me nou van een "Frankie"
De BBQ van m'n baas stond al langer geplandPlus dat als JP de BBQ op zondag had gebleven dan had ik de zondag natuurlijk dicht gezet in m'n agenda en had ik niet eens afgesproken om iets anders te gaan doen zondag
![]()
Mensen die een "Frankie" doen!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh!
@Frank, kan hier Flashbag en serokwaldeluxe. een slotje op?
Check je mail dan eens man, eergisteren heb ik iedereen gemaild.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk zaterdag pas rond 13:00 omdat Vera nog even wil winkelen in de ochtend in Goes. Of ging jij vrijdag al? ik ben namelijk om 13:00 klaar en rond kwart over thuis. Dan zou ik evt de wedstrijd bij Jp kunnen kijken als ik met jou mee kan rijden. Ik heb alleen nog geen idee wat de planning van Jp is
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk zaterdag pas rond 13:00 omdat Vera nog even wil winkelen in de ochtend in Goes. Of ging jij vrijdag al? ik ben namelijk om 13:00 klaar en rond kwart over thuis. Dan zou ik evt de wedstrijd bij Jp kunnen kijken als ik met jou mee kan rijden. Ik heb alleen nog geen idee wat de planning van Jp is
Morgen moet ik werken dus ik ga pas zaterdag weg en dan kan ik eerst bij jullie langs, maar ik was niet van plan om heel erg vroeg weg te gaan, dus wat mij betreft na het winkelen van Vera dat ik bij jullie benquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef Sickert het volgende:
Lol ik lees net allesJorrit hoe laat wilde jij naar jp gaan in de ochtend? De weg is hier tussen 11:00 en16:00 afgesloten geloof ik. A naar Beter zou het moeten vermelden volgens de borden.
Hmm, jij hebt anders wel eens vaker een gast-slotje geplaatstquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, mag ik niet doen want is niet mijn subforumPlaats een TR.
Ja verdomme, zet eens terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
-edit- waarom ga ik erop in eigenlijk
Zo jammerquote:
Wielrennersquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rot toch op met al die wielrenners hier in de Hoeksche Waard. Doe er 2x zolang over om van de supermarkt naar huis te komen
PM me ff je mobiele nummer, hoe laat wilde jij in zeeland zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
Morgen moet ik werken dus ik ga pas zaterdag weg en dan kan ik eerst bij jullie langs, maar ik was niet van plan om heel erg vroeg weg te gaan, dus wat mij betreft na het winkelen van Vera dat ik bij jullie ben
Daarna door naar JP, daar Argentinie - duitsland kijken en dan lekker BBQ-en ofzoiets
Doen! Jorrit komt zaterdag tussen 14:00/15:00.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil ook graag je huis zien Kev! Anders kom ik ook eerst naar jou toe?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doen! Jorrit komt zaterdag tussen 14:00/15:00.
Waarom ik nog zo laat wakker ben? Wk koorts!
donequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
PM ff je adres dan
WK koorts en de hitte gok ik?
quote:nou leuk,laat ik eerst ehh...gewoon een wandelingetje in het park, of zo. In het zonnetje, gewoon leuk.
Whehe.. Jiskeferquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus, kennen jullie Jiskefet niet? Fer is gewoon baas
[..]
Post eens een Youtube dan!quote:
Zondagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef ursel het volgende:
En gisteren maar stoer doen dat die naar het strand zou gaan
Non-believerquote:
Non-believer2quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/169199-radioverslag-21-nedbra.html
Had het al in de auto gehoord maar wat een baas"Hij is 22 centimeter groot"
\quote:
Zou dat wat zijn! ?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef FJD het volgende:
Met een beetje geluk zit ik komende zondag op 13 uur afstand, in een andere tijdzone op een ander continent in een voetbalstadion![]()
![]()
en dan ga je weer terug naar dat dorp in Belgie met die kerkquote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef FJD het volgende:
Met een beetje geluk zit ik komende zondag op 13 uur afstand, in een andere tijdzone op een ander continent in een voetbalstadion![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:49 schreef ursel het volgende:
Oohja, en natuurlijk onze held van het weekend
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met mijn N96
Weet niet wat erger is; niet komen omdat je ergens anders bier gaat drinken of wel komen en vroeg op de avond weer nuchter wegrijden.quote:
Gewoon gezellig met een klein groepje thuis kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:50 schreef FJD het volgende:
Enige waar ik me zorgen over maak is de wekker die morgenochtend om 05:45 weer gaat![]()
Gesink
Je zal maar in Utrecht wonenOveral grote schermen behalve in Utrecht
Breda
Zondag Museumplein?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon gezellig met een klein groepje thuis kijken![]()
![]()
Het verhaaltje stadion 13 uur en continent is dus van de baan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Zondag Museumplein?
Jankende kut-kinderen, werkschuw tuig en trage ambtenaren, t zwaarste van een nieuw paspoort halen is de wachtruimte
Zou ik dan hier zitten voor een paspoort?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:55 schreef ursel het volgende:
Het verhaaltje stadion 13 uur en continent is dus van de baan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is; niet komen omdat je ergens anders bier gaat drinken of wel komen en vroeg op de avond weer nuchter wegrijden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met een klein groepje thuis kijken![]()
![]()
Ahh, dus zo is het dus gelopen met afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou ik dan hier zitten voor een paspoort?Simpelweg backup planning. Morgen gaat de molen in gang en dan weet ik of t gaat lukken anders wil ik wel graag naar iets echt groots zoals bv Museumplein.
*proest*quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat gezelligheid en een leuke dag het belangrijkste is. Zoiets ophangen aan het wel of niet kunnen drinken van bier is wel erg
Behalve voor Jorrit
Ik blijf het niet uitleggen hèquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef ursel het volgende:
Ahh, dus zo is het dus gelopen met afgelopen weekend.![]()
Met ons plannen maken, alleen blijkt dat wij als backup vriendjes mogen dienen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
*proest*
Moest je zelf ook niet een beetje lachen?Als er eentje 99% vd keren straalbezopen uit Bibelot komt dan ben jij het
Plus dat het ook om het vroeg weggaan gaat
Dat het wel eens voorkomt is dan weer een understatementquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
99% is wel heel overdreven! Maar dat het wel eens voorkomt klopt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Holland!
Alleen met vrouwen voetbal kijken is wel vermoeiend. Elke enigzins boeiende moment keihard gillen, pfffff
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-feest-bij-jack.html
GENIAAL!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
IddKan je de wedstrijd ook nog beetje volgen
Extra WK-vluchten KLM uitverkochtquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:02 schreef FJD het volgende:
Vrouwen![]()
Had dan ook gewoon naar de binnenstad gegaanWat een enorm feest was het in het centrum zeg
As we speak zijn er vier reisbureaus hard bezig, fingers crossed
We zullen zien hèquote:
quote:In de Belgische media wordt ook teruggekeken naar het verleden. "Beenhakker, Advocaat, Hiddink, Rijkaard, Van Gaal, zelfs Van Basten: onder deze grootmeesters van het Nederlandse trainersgild ging Oranje telkens het EK of WK winnen, maar even veel keer gingen onze noorderburen plat op de bek", schrijft Het Laatste Nieuws. "Tot daar ene Lambertus van Marwijk aan het hoofd van Oranje kwam. Weg grootspraak, weg totaalvoetbal, weg spektakel ook. Maar welkom die WK-finale. Als enige land in Zuid-Afrika wist Nederland al zijn matchen tot dusver te winnen."
Breda zat vol met Belgenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:44 schreef FJD het volgende:
Neem je ze mee naar AmsterdamIk ga ook mocht ik er zijn. Zie wel wie meegaat, kan altijd bij Jorrit aansluiten. Wat een feest zeg
Ik neem m'n Pa wss ook gewoon mee de kroeg inquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:10 schreef FJD het volgende:
Het gaat mijn verbeeldingsvermogen te boven. Je pa is een goede kerel maar ik begrijp niet hoe voetbal kijken met je pa & buurman leuker is dan op een afgeladen Museumplein. Heb je het journaal vanmorgen wel gezien?
Je hebt wel de looks om voor Jezus door te gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef ursel het volgende:
Ik neem m'n Pa wss ook gewoon mee de kroeg in
eg niequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt wel de looks om voor Jezus door te gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:10 schreef FJD het volgende:
Het gaat mijn verbeeldingsvermogen te boven. Je pa is een goede kerel maar ik begrijp niet hoe voetbal kijken met je pa & buurman leuker is dan op een afgeladen Museumplein. Heb je het journaal vanmorgen wel gezien?
wtf..nu ben je redenen aan het verzinnen! Rellen kun je voor weglopen en de kosten voor een WK finale moet je in historisch perspectief plaatsen en niet als "huishoud" kosten!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja prachtige beelden inderdaad, kreeg zelfs kippenvel! Maar toch, weet niet, als ze bijv. verliezen dan is de kans op rellen groot. En sowieso moet ik ook beetje op centjes letten he, treinkaartje alleen kost al ¤ 30,-...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wtf..nu ben je redenen aan het verzinnen! Rellen kun je voor weglopen en de kosten voor een WK finale moet je in historisch perspectief plaatsen en niet als "huishoud" kosten!
quote:'Rondvaart moet misschien maar kunnen'
Volgens Van der Laan, die vanmiddag wordt geinstalleerd, is een rondvaart wel iets wat mensen heel graag zouden willen en daarom misschien maar moet kunnen. De nieuwe burgemeester zei er wel bij dat we dat nog niet als een toezegging moeten opvatten.
www.at5.nl
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat moeten al die Belgen hier![]()
http://www.break.com/inde(...)worst-band-ever.html
Dat beseffen ze zelf maar al te goed..quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja, je moet ergens fan van worden als België al jaren faalt
Sommige mensen plannen hun agenda vrij rondom een finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik verzin niks, zeg gewoon hoe ik erover denk
En ik moet maandag om 8 uur bij de garage zijn voor APK
ff quotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is in Oud-Beijerland, niet in Rotterdam. Hier zijn de mensen netjes en betrouwbaar
Dan zou ik de monteur de sleutel geven en vragen oftie m ook even stofzuigt voordat hij de auto maandag weer voor m'n deur neerzet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is in Oud-Beijerland, niet in Rotterdam. Hier zijn de mensen netjes en betrouwbaar
quote:
Neequote:Op donderdag 8 juli 2010 08:45 schreef FJD het volgende:
Moe? Wat hebben ze gedaan, je een 40-urige werkweek gegeven?
Mogguh
EDIT:quote:Pornoster Bobbi Eden geeft gratis blowjobs als Oranje WK wint
07 juli 2010, Woensdag
De Nederlandse pornoster Bobbi Eden zal het druk krijgen na het WK. Ze heeft namelijk al haar Twitterfollowers beloofd om hen een blowjob te geven wanneer Oranje de finale wint.
Na de wedstrijd van dinsdagavond twitterde ze enthousiast het volgende: "Als Nederland de wereldcup wint geef ik al mijn followers orale sex, samen met Vicky Vette, Miss Hybrid en Gabby Quinteros.” Maar liefst 5.000 volgers zagen het interessante bericht. Hierna groeide haar account zelfs naar 27.000 leden en dit worden er nu per uur steeds meer.
Nu is het voor iedereen (en de followers van Bobbi) maar te hopen dat Nederland gaat winnen aanstaande zondag.
quote:Kaakproblemen door grote hamburgers
Uitgegeven: 8 juli 2010 08:41
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 08:40
TAIPEI - Taiwanese tandartsen hebben fastfoodrestaurants dringend verzocht om bij extra grote hamburgers consumenten te waarschuwen, dat ze hun mond niet te ver open moeten doen.
© ANPZe hopen zo het aantal mensen met kaakproblemen na het eten van een hamburger terug te dringen.
Patiënten hebben last van pijnlijke kaken of hebben moeite hun mond te openen na het eten van de burgers. Dat berichtte de Taiwanese krant The China Post donderdag.
De problemen ontstaan bij hamburgers, die ten minste 8 centimeter dik zijn. De mond is volgens experts in de krant gemaakt voor producten die maximaal zo'n 4 centimeter dik zijn.
Wel van Euro2008 maar tochquote:
Heb je niet gewoon een of ander virus ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
NeeZit nog in die slaapproblemen
Sochtends _> Zwaar brak. Smiddags rond 13.00-14.00 -> Zwaar brak en na het begin van de avond gaat het weer goed
Maareuh:
[..]
EDIT:
Hopelijk houd ze hier rekening mee dan:
[..]
Misschien, even aankijken nog. Bloedtestje is zo gedaan zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een of ander virus ofzo?
Misschien iets als pfeiffer?
"U heeft ambtenarenbloed, dat is nu eenmaal snel moe"quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:20 schreef Keltie het volgende:
Misschien, even aankijken nog. Bloedtestje is zo gedaan zullen we maar zeggen
quote:In verband met het aanstaande wereldkampioenschap van Oranje, acht ik het niet verantwoord om maandag op kantoor te komen.
Voor ¤7500quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef FJD het volgende:
Vijf nummertjes verwijderd van een paspoort en volgens de laatste berichten ook akelig dichtbij tickets
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:12 schreef Keltie het volgende:
Wat is er mis met het zusje van Fer, Frank?
Hier werkt momenteel geen enkele koeling.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voorspelbaar +1
Mogguh
Hier werkt de topkoeling ook niet, alleen in de nieuwbouw maar ik zit in de oudbouw
Merk er hier niks vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:12 schreef ursel het volgende:wat een smeerlap is die Danny trouwens.
Wil je een bericht editten, klik je opinvoeren, blijkt het gewoon een link van een banner te zijn
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, de oude layout is weer terug gelukkig
Nieuwe layoutquote:
Danny had vanochtend de vroege vogels ff laten schrikken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog nooit iets gemerkt van andere layouts
Ja behalve dan dat jullie er altijd over lopen te emmeren![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog nooit iets gemerkt van andere layouts
Ja behalve dan dat jullie er altijd over lopen te emmeren![]()
Agh, als de layout te kut voor woorden is (waar het vanochtend wel op leek), is het een goede reden de Shredder aan te zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniet er nog maar ff van
Nieuw Layout
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef FJD het volgende:
Ti's een algemene IT-kwaal; features bedenken waarvan ze denken dat de userbase er op zit te wachten (al dan niet op basis van wat een stel andere ITers roepen) maar die de software continue verzwaren. Uiteindelijk merk je dat 99% vd users er helemaal niet op zit te wachten en gewoon een gebruiksvriendelijk & snel systeem wil.
Het is niet voor niets dat de iPhone zo groot is geworden. De software dient daar de gebruiker en niet de ITer. Wel jammer dat Apple die filosofie los lijkt te laten met OS4. Multitasking en folders zit geen normale user op te wachten maar maken het OS wel zwaarder. Was de 3G int begin nog erg snel, nu heb ik steeds vaker de neiging om m'n iPhone door t raam te gooien. Ik kan echter niets meer of minder dan wat ik twee jaar terug kon.
Daar gaat het ook vaak fout in de IT. Aannames.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het constant F5'en meer load op de server veroorzaakt dan het automatisch updaten in de nieuwe layout!
Mijn iPhone 3GS is nog steeds erg snel met iOS4!
Hoelaat ben je eigenlijk thuis? Normale tijd?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef FJD het volgende:
Constant F5en? Hoe vaak denk je dat de gemiddelde user op F5 zit te rammen? Ik switch veel meer AT-topic-AT-topic-MyAT-etc.
"Ik denk dat de gebruikers dit willen..."quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar gaat het ook vaak fout in de IT. Aannames.
Ik denk => aanname.
Meten = weten.
Assumption is the mother of all fuckups
16:20 ongquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef Keltie het volgende:
Hoelaat ben je eigenlijk thuis? Normale tijd?
Scheelt dat wij geen productontwikkeling doenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar gaat het ook vaak fout in de IT. Aannames.
Ik denk => aanname.
Meten = weten.
Assumption is the mother of all fuckups
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef FJD het volgende:
Ti's een algemene IT-kwaal; features bedenken waarvan ze denken dat de userbase er op zit te wachten (al dan niet op basis van wat een stel andere ITers roepen) maar die de software continue verzwaren. Uiteindelijk merk je dat 99% vd users er helemaal niet op zit te wachten en gewoon een gebruiksvriendelijk & snel systeem wil.
Het is niet voor niets dat de iPhone zo groot is geworden. De software dient daar de gebruiker en niet de ITer. Wel jammer dat Apple die filosofie los lijkt te laten met OS4. Multitasking en folders zit geen normale user op te wachten maar maken het OS wel zwaarder. Was de 3G int begin nog erg snel, nu heb ik steeds vaker de neiging om m'n iPhone door t raam te gooien. Ik kan echter niets meer of minder dan wat ik twee jaar terug kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |