quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:12 schreef Keltie het volgende:
Wat is er mis met het zusje van Fer, Frank?
Hier werkt momenteel geen enkele koeling.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voorspelbaar +1
Mogguh
Hier werkt de topkoeling ook niet, alleen in de nieuwbouw maar ik zit in de oudbouw
Merk er hier niks vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:12 schreef ursel het volgende:wat een smeerlap is die Danny trouwens.
Wil je een bericht editten, klik je opinvoeren, blijkt het gewoon een link van een banner te zijn
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, de oude layout is weer terug gelukkig
Nieuwe layoutquote:
Danny had vanochtend de vroege vogels ff laten schrikken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog nooit iets gemerkt van andere layouts
Ja behalve dan dat jullie er altijd over lopen te emmeren![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog nooit iets gemerkt van andere layouts
Ja behalve dan dat jullie er altijd over lopen te emmeren![]()
Agh, als de layout te kut voor woorden is (waar het vanochtend wel op leek), is het een goede reden de Shredder aan te zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniet er nog maar ff van
Nieuw Layout
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef FJD het volgende:
Ti's een algemene IT-kwaal; features bedenken waarvan ze denken dat de userbase er op zit te wachten (al dan niet op basis van wat een stel andere ITers roepen) maar die de software continue verzwaren. Uiteindelijk merk je dat 99% vd users er helemaal niet op zit te wachten en gewoon een gebruiksvriendelijk & snel systeem wil.
Het is niet voor niets dat de iPhone zo groot is geworden. De software dient daar de gebruiker en niet de ITer. Wel jammer dat Apple die filosofie los lijkt te laten met OS4. Multitasking en folders zit geen normale user op te wachten maar maken het OS wel zwaarder. Was de 3G int begin nog erg snel, nu heb ik steeds vaker de neiging om m'n iPhone door t raam te gooien. Ik kan echter niets meer of minder dan wat ik twee jaar terug kon.
Daar gaat het ook vaak fout in de IT. Aannames.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het constant F5'en meer load op de server veroorzaakt dan het automatisch updaten in de nieuwe layout!
Mijn iPhone 3GS is nog steeds erg snel met iOS4!
Hoelaat ben je eigenlijk thuis? Normale tijd?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef FJD het volgende:
Constant F5en? Hoe vaak denk je dat de gemiddelde user op F5 zit te rammen? Ik switch veel meer AT-topic-AT-topic-MyAT-etc.
"Ik denk dat de gebruikers dit willen..."quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar gaat het ook vaak fout in de IT. Aannames.
Ik denk => aanname.
Meten = weten.
Assumption is the mother of all fuckups
16:20 ongquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef Keltie het volgende:
Hoelaat ben je eigenlijk thuis? Normale tijd?
Scheelt dat wij geen productontwikkeling doenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar gaat het ook vaak fout in de IT. Aannames.
Ik denk => aanname.
Meten = weten.
Assumption is the mother of all fuckups
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef FJD het volgende:
Ti's een algemene IT-kwaal; features bedenken waarvan ze denken dat de userbase er op zit te wachten (al dan niet op basis van wat een stel andere ITers roepen) maar die de software continue verzwaren. Uiteindelijk merk je dat 99% vd users er helemaal niet op zit te wachten en gewoon een gebruiksvriendelijk & snel systeem wil.
Het is niet voor niets dat de iPhone zo groot is geworden. De software dient daar de gebruiker en niet de ITer. Wel jammer dat Apple die filosofie los lijkt te laten met OS4. Multitasking en folders zit geen normale user op te wachten maar maken het OS wel zwaarder. Was de 3G int begin nog erg snel, nu heb ik steeds vaker de neiging om m'n iPhone door t raam te gooien. Ik kan echter niets meer of minder dan wat ik twee jaar terug kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |