jezes, die nederlandse is echt de lelijkste.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef ethiraseth het volgende:
http://xmissy.nl/item/40901/south-africa-2010
dit is heel erg NSFW en 18+ en ik weet niet helemaal zeker of dit hier geplaatst mag worden.
Vergeet Portugal niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef de_huig het volgende:
brazilie, argentinie, paraguay en jawel, duitsland zijn toch wel de best scorende landen op dit gebied aan het vorige topic te zien..
Voor degene die het EK 2008 en WK 2006 gemist hebben bedoel je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
Even repost voor diegene die de laatste post gemist hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook dat ja. Scherp gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Voor degene die het EK 2008 en WK 2006 gemist hebben bedoel je?
dude Italie en Denemarken ...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef de_huig het volgende:
brazilie, argentinie, paraguay en jawel, duitsland zijn toch wel de best scorende landen op dit gebied aan het vorige topic te zien..
Eens wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef de_huig het volgende:
quote:
Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef de_huig het volgende:
Zo, die mag ook wel eens op mijn vuvuzela blazen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
http://nos.nl/wk2010/gemi(...)duitsland--engeland/
Hier kan je trouwens de hele wedstrijd terug kijken.
[ afbeelding ]
Dan neem ik die andere ok ?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zo, die mag ook wel eens op mijn vuvuzela blazen.
Die zag ik ook ja! Wat een lief en leuk ding!quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, daar zijn meer foto's van. (Duh).quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
yes eindelijk pics van haarquote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ afbeelding ]
Hubba hubbaquote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, daar zijn meer foto's van. (Duh).
[ afbeelding ]
gvd de paraguayaanse godinquote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, daar zijn meer foto's van. (Duh).
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Blijven we nou plaatjes van weet ik hoeveel jaar geleden posten die we al 300x gezien hebben?
ik had die nog niet gezien. Boeit mij het in welk jaar die foto genomen isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Blijven we nou plaatjes van weet ik hoeveel jaar geleden posten die we al 300x gezien hebben?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raar dat er geen negerinnen bijstaan.
Blijkbaar is blank toch het mooist
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gepost wat ik versta onder een tribunebabe.. en tuurlijk zijn er ook negerinnen die onder de tribunebabe vallen... post die gerust hoor
Op verzoekquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raar dat er geen negerinnen bijstaan.
Blijkbaar is blank toch het mooist
Ja maar dat is natuurlijk omdat je de blanken niet wil infecterenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Once you go black you never go back
zitten erg mooie dames bij, maar niet alles wat je heb gepost hoor iBenny. Valt me ook op dat sommigen onder de Make-up Plamuur hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gepost wat ik versta onder een tribunebabe.. en tuurlijk zijn er ook negerinnen die onder de tribunebabe vallen... post die gerust hoor
Dat zal best... er zijn genoeg mensen die niet zonder kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zitten erg mooie dames bij, maar niet alles wat je heb gepost hoor iBenny. Valt me ook op dat sommigen onder de Make-up Plamuur hoor
quote:
ook vol met make-upquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
Als we toch gaan kiezen.. dan kies is voor deze die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, meer blanke keuze voor mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:10 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk omdat je de blanken niet wil infecteren
Dus die vlaggetjes heeft ze al vanaf de geboorte, arm kindquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Ook mooi en geen plamuur
ik bedoel make-up plamuurquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
Dus die vlaggetjes heeft ze al vanaf de geboorte, arm kind
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Pinterman het volgende:
Als dit over tribunebabes gaat, waarom is de helft dan lelijk
iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Mooie vrouw, bij het voetbal, met spiegelreflex.
![]()
Ik ga met jouw stemming meequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we toch gaan kiezen.. dan kies is voor deze die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Pinterman het volgende:
Als dit over tribunebabes gaat, waarom is de helft dan lelijk
Verkeerde link geplaatst! Dit is de goede: http://www.vkmag.com/gall(...)etbalfan_ter_wereld/quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:16 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Goh, site overbelast![]()
Via deze link wellicht beter te bekijken
Sodejuh zeg, deze mevrouw heeft ALLES wat een vrouw hoort te hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Verkeerde link geplaatst! Dit is de goede: http://www.vkmag.com/gall(...)etbalfan_ter_wereld/
Juist, hoe kon ik dit in Godsnaam vergeten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef edraket31 het volgende:
Nog niet alles heeft ze.................................
Nog geen eigen topic op FOK terwijl ze dat wel verdient.
Als Paraguay wereldkampioen wordt en zij poedeltjenaakt door de straten huppelt, maak ik dat topic!
mensen die stoer zeggen dat ze zo'n vrouw niks vinden , terwijl ze het wellicht nog niet eens zou moeten vragen om met haar in bed te duikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef Flammie het volgende:
bah wat een vies wijf manJullie neuken echt alles volgens mij he?
homoquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef Flammie het volgende:
bah wat een vies wijf manJullie neuken echt alles volgens mij he?
Ze heeft (fucking lelijke) neptieten, iets wat een vrouw nooit hoort te hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Sodejuh zeg, deze mevrouw heeft ALLES wat een vrouw hoort te hebben.
Van geilheid tot een zwoele blik.
Jij zou haar niet doen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heeft (fucking lelijke) neptieten, iets wat een vrouw nooit hoort te hebben
doe normaal man...quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef BramKVO het volgende:
[..]
mensen die stoer zeggen dat ze zo'n vrouw niks vinden , terwijl ze het wellicht nog niet eens zou moeten vragen om met haar in bed te duiken
en van die vieze moedervlekken op haar tieten.. nou geweldig hoor... maar goed de fokkers zijn niks gewend dus vinden ze dit ULTIEM..quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze heeft (fucking lelijke) neptieten, iets wat een vrouw nooit hoort te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |