quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie hem niet hier
we kunnen wel even roepen?
Eeeeeeeeeerik????? Eeeeeeerik????
Cool! Wat was je eerst?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Woohooo net terug van de kapper, ik ben blond.![]()
Eerst was het lichtbruin met highlights, maar nu ben ik echt goudlokje.quote:
Lillikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerst was het lichtbruin met highlights, maar nu ben ik echt goudlokje.![]()
No pictures please.
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nee goudlokje is vast leuk, zeker zo met de zomer
NEE HOERRRRRRRquote:
Coolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerst was het lichtbruin met highlights, maar nu ben ik echt goudlokje.![]()
No pictures please.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool
Ik ben nog nooit blond geweest
Geen behoefte aan?quote:
Wel hequote:
deja vu!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef Koen66 het volgende:
De weinigen die hier nu kijken: ik ga naar huis (ben nog opd e zaak)
Laterssss
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella is te knap om op de foto te zetten.
Hoi!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
Effe frietje scoren met een kroketje, het is snackweer
Okquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het zijn dikke patatekes, en geen dunne frietekes.
Dus patat vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OkAardappelen zijn aardappelen. Patat is patat. Friet is dunne patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de Belgen niet, en die hebben ze gecreëerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aardappelen zijn aardappelen. Patat is patat. Friet is dunne patat
Aardappelen worden ookwel patatten genoemd, daarvan maak je friet, dunne friet zijn franse frietjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aardappelen zijn aardappelen. Patat is patat. Friet is dunne patat
We wonen in nederlandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens de Belgen niet, en die hebben ze gecreëerd.
Je noemt foe-yong hai toch ook niet anders?quote:
Ik wilde als vragen of ze ook Grote Mac zegtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je noemt foe-yong hai toch ook niet anders?
Steve Jobsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde als vragen of ze ook Grote Mac zegt
Heul wel, dat noem ik die ei-meukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je noemt foe-yong hai toch ook niet anders?
O dat is beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:12 schreef j95 het volgende:
examen was een eitje, voor degene die het wat uitmaakt
Ik noem het altijd stoute haai hoi.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik noem het altijd stoute haai hoi.
jij had mij vraag nog niet beantwoord laatst...quote:
Iphone dus van alles. Nu komt Waylon voorbij... Fragile People.quote:
ONe, zonder Thequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iphone dus van alles. Nu komt Waylon voorbij... Fragile People.
Hiervoor 'the one' metallica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Als ik dit chocolade koekje op heb, pak ik denk ik wat kersen of een nectarine (of had ik nu perzikken gehaald)quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ONe, zonder The
SollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een Soledo (of hoe dat ook heet), met een fruitsmaakje
Dat je het draait maakt al een hoop goed hoor. Al had ik liever gezien dat je een nummer als Master of Puppets luistertquote:
Ik ben niet helemaal van de rockmuziek eigenlijk. Maar ik ben het wel meer gaan waarderen door Guitar heroquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je het draait maakt al een hoop goed hoor. Al had ik liever gezien dat je een nummer als Master of Puppets luistert
Ook mooi. als skip ik die meestal wanneer ik het Black Album op heb staanquote:
Okee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal van de rockmuziek eigenlijk. Maar ik ben het wel meer gaan waarderen door Guitar heroEn luister het nu ook vaker
Nee, een anderequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Welke met bosvruchten? Dies wel erg lekker
O die oranje/gele, ja die gaat welquote:
Volgens mij heeft dat nummer hetzelfde verhaal als Angie van The Rolling Stones. De niet echt fans vinden het nummer geweldig, en de echte fans vinden het niks. Al ben ik een echte fan van RS en ik vind Angie wel leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi. als skip ik die meestal wanneer ik het Black Album op heb staan
Okeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nummer hetzelfde verhaal als Angie van The Rolling Stones. De niet echt fans vinden het nummer geweldig, en de echte fans vinden het niks. Al ben ik een echte fan van RS en ik vind Angie wel leuk.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar er zijn ook nummers dat ik denk: neeeeeee me oren, dat geschreeuw
verschrikkelijk! Versta je nou wat ze zingenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Dit luister ik nu. Is denk ik wel een voorbeeld van geschreeuw C_A
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verschrikkelijk! Versta je nou wat ze zingen
Vier posts achter elkaarquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]maar komt meer omdat ik de tekst van het origineel al kende
[..]
Vier posts achter elkaar
quote:
Jazeker. Gratis kaarten voor de TT trainingen, kan ik niet afslaan.quote:
Zeg laat mij erbuitenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Oh ja, hier zitten alleen asportievelingen.
Google het maar.
En warm! Morgen weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg laat mij erbuiten![]()
ben je vandaag geweest? Was erg druk hoorde ik
quote:
Had vandaag zelfs VIP kaartenquote:
Ja maar ach neem aan dat het het waard wasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had vandaag zelfs VIP kaarten.
Morgen niet, dat wordt flink dokken. Die kaartjes zijn echt een rib uit m'n lijf.
Heb ik één keer gedaan tot nu toe, Nürburgring. Best leuk maar je ziet geen reet en je wordt zo doof als een kwartelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ach neem aan dat het het waard was![]()
Ik wil volgend jaar graag een keer naar de F1, dat is ook dokken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb ik één keer gedaan tot nu toe, Nürburgring. Best leuk maar je ziet geen reet en je wordt zo doof als een kwartel.
Bovendien was die camping helemaal rampzalig....
Ja, met duizenden Duitsers van middelbare leeftijd op een gigantisch grasveld. Ik kon m'n lol niet opquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, met duizenden Duitsers van middelbare leeftijd op een gigantisch grasveld. Ik kon m'n lol niet op.
Als in nueken?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu een mental image van Benny met die Duitse chick, krikkend op een eenpersoonsbed, zij schreeuwend OJA GANZ GEIL MEINE BENNY JAWOHL RURHE DAS MUCHI JAAAA
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nu een mental image van Benny met die Duitse chick, krikkend op een eenpersoonsbed, zij schreeuwend OJA GANZ GEIL MEINE BENNY JAWOHL RURHE DAS MUCHI JAAAA
Ik weet wel waar je het over hebt hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Oh ja, hier zitten alleen asportievelingen.
Google het maar.
IK NU OOKquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Heb je alles af trouwens? Is het gelukt voor vandaag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je het over hebt hoor. Ik bedoel of het vroege opstaan moeilijk was
Nou lekker gezellig danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK NU OOK![]()
* rent snel het topic weer uit *
Ja maar toen ik het wilde inleveren was de leraar al wegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je alles af trouwens? Is het gelukt voor vandaag?
Pff ik ga ook zo'n hamster kopen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
O en Rauz ik had het nog even op school over zijn lezen en spelling (rapportbespreking) maar hij kan idd. al veel meer dan hij zou moeten, als de juf bv. zegt vis kan hij de letters al (er is een naam voor) apart opnoemen en andersom ook, en merkte thuis dat hij dat al met langere woorden doet ook
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar toen ik het wilde inleveren was de leraar al weg
quote:
Dat is hakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
O en Rauz ik had het nog even op school over zijn lezen en spelling (rapportbespreking) maar hij kan idd. al veel meer dan hij zou moeten, als de juf bv. zegt vis kan hij de letters al (er is een naam voor) apart opnoemen en andersom ook, en merkte thuis dat hij dat al met langere woorden doet ook
Hoi.quote:
ben jij nog wel eens in FMT eigenlijk?quote:
Oh ja, jij rent snel hierheen als iedereen terugkomt?quote:
Ze hebben er weer een nieuwe naam voor, lekker moeilijk en hij heeft zijn rapport nu mee naar papa dus kan het niet nakijkenquote:
quote:
fonemen? Auditieve analyse en synthese?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
Nee, wil wel, maar... tja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben jij nog wel eens in FMT eigenlijk?
Oh handigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben er weer een nieuwe naam voor, lekker moeilijk en hij heeft zijn rapport nu mee naar papa dus kan het niet nakijken
Ik vind het hééééérlijk als je zo praat lekkere knul van me, ga door maak me gek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
fonemen? Auditieve analyse en synthese?
Dat was gelukkig een leraar die er maandag ook is en het ter plekke samen met me bespreekt. De ander wil het eerst lezen, daarmee was ik wel op tijd gelukkig.quote:
÷ dit teken zeker? Is er al best lang vond het ook altijd zo kut.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh handig
Ze moeten tegenwoordig ook leren delen op een of andere rare manier
Ja zoiets jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
fonemen? Auditieve analyse en synthese?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
÷ dit teken zeker? Is er al best lang vond het ook altijd zo kut.
Staartdelingen geloof ik, die snapte ik vroeger al niet laat staan dat ik het nu weet, maar ik heb mazzel ze zijn er allebei goed inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh handig
Ze moeten tegenwoordig ook leren delen op een of andere rare manier
Omg daar ben ik nooit goed in geweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Staartdelingen geloof ik, die snapte ik vroeger al niet laat staan dat ik het nu weet, maar ik heb mazzel ze zijn er allebei goed in
Nee, nog rotter dus... Daar komen ze nog wel van terug volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Staartdelingen geloof ik, die snapte ik vroeger al niet laat staan dat ik het nu weet, maar ik heb mazzel ze zijn er allebei goed in
Ja het is best wel saai. Allemaal zo serieus enzo.quote:
Ik was een drama op school, eerlijk wiskunde je kon het me 80 keer uitleggen ik snapte er de ballen van, ik ben gaan werken toen werd er gevraagd wil je boekhouding erbij gaan doen ff cursus, ik heb het maar gedaan en ben geslaagd met een 9quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg daar ben ik nooit goed in geweest.Moest uren nablijven omdat ik er niks van snapte.
Ik was ook een drama, had altijd een 2 ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was een drama op school, eerlijk wiskunde je kon het me 80 keer uitleggen ik snapte er de ballen van, ik ben gaan werken toen werd er gevraagd wil je boekhouding erbij gaan doen ff cursus, ik heb het maar gedaan en ben geslaagd met een 9
Ze hebben nu van die rapporten met leeftijdlijnen dus hoever ze moeten zijn en hoever ze al zijn, ze lopen met rekenen allebei een jaar voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, nog rotter dus... Daar komen ze nog wel van terug volgens mij
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was ook een drama, had altijd een 2 ofzo.Toen had ik wiskunde in Amerika, haalde ik voldoendes.
!
Je man was toch zo'n enge papzak? Of was dat van een andere user van een andere SC.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hebben nu van die rapporten met leeftijdlijnen dus hoever ze moeten zijn en hoever ze al zijn, ze lopen met rekenen allebei een jaar voor![]()
Van wie ze het hebben ??????
Ja, dat is waar... En allemaal van die rotvragenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het is best wel saai. Allemaal zo serieus enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zat vooraan, maar die leraar praatte zo gnmdhbfhjbhdbkkh, althans voor mij dus ik had een mooie toto score, 1, 2 en 3
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... En allemaal van die rotvragen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je man was toch zo'n enge papzak? Of was dat van een andere user van een andere SC.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Wie was de makeup assisten van Jodie Foster in Hannibal?
Geen idee
DAT JE DAT NIET WEEET!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, ik stel ook veel vragen over de jaren 30 en 40 en 50 en zijn de meeste ook clueless.
Ik heb nog nooit het woord driehoek gehoordquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij telden hoevaak hij het woord driehoek zei, aan het eind van het jaar echt heeeeel veel blaadjes afgeturfd.
Waren jullie high school sweethearts?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja maar die was niet van de school enzo, hakken over de sloot
Ja, al boven benny en patrique ookquote:
Neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren jullie high school sweethearts?
Dat is niet erg, ik zelf ook niet meer zoquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet erg, ik zelf ook niet meer zo
Heb in de wedstrijden die ik wel heb ingevuld 85 punten gehaald, met allemaal 0-0's was dat gewoon nog meer geweestquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, al boven benny en patrique ookSimpelweg door gewoon niks in te vullen
Zo zie je maar, luiheid loontquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, al boven benny en patrique ookSimpelweg door gewoon niks in te vullen
Da's toch alleen in filmsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren jullie high school sweethearts?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet erg, ik zelf ook niet meer zo
In Amerika komt het idd meer voor!quote:
Nee ik ken een stel die echt high school sweethearts zijn en nu nog steeds happy zijnquote:
Ja voor mij welquote:
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ken een stel die echt high school sweethearts zijn en nu nog steeds happy zijn
Ik heb dit topic geopend toevalligquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyy Tombola, ook hier verzeild geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
D is one of the gurlzquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ook Bella... Een meidenchat
(onee, D is er ook
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ook Bella... Een meidenchat
(onee, D is er ook
Je bent o zo zuur op mijn haute coutuur want mijn haute coutuur is o zo duur.quote:
Tsja, op deze pagina had je niets geroepenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn tattoo ingekleurd met smink
staat best leuk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde een hartje tekenen op het hoofd van me schoonpapa, maar mag niet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn tattoo ingekleurd met smink
staat best leuk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent o zo zuur op mijn haute coutuur want mijn haute coutuur is o zo duur.
quote:
HEB JE NU OOK AL IETS TEGEN SCHOONPAPAP'S HGEKKE KALLY ALS JE HEKS HEEL SNEL ACHTER ELKAAR ZET EG JE SEKS AHHHAHAHAHAHAquote:
Gaat het?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HEB JE NU OOK AL IETS TEGEN SCHOONPAPAP'S HGEKKE KALLY ALS JE HEKS HEEL SNEL ACHTER ELKAAR ZET EG JE SEKS AHHHAHAHAHAHA
Nee mijn schoonpapa was best wel coolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HEB JE NU OOK AL IETS TEGEN SCHOONPAPAP'S HGEKKE KALLY ALS JE HEKS HEEL SNEL ACHTER ELKAAR ZET EG JE SEKS AHHHAHAHAHAHA
quote:
Wat een flauwerik...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik mag geen hartje tekenen op de kont van me man
Sexquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mijn schoonpapa was best wel cool![]()
Hekshekshekssekseksekseksekseks
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mijn schoonpapa was best wel cool![]()
Hekshekshekssekseksekseksekseks
quote:
Hij kreeg zn Duitse penvriendin te logerenquote:
Volgens mij is Benny zo'n jongen die met zijn hand als een tennisracket tegen de borst van een meisje aanslaat. En dan inzichzelf zegt: 15 love!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op z'n Duits. Heel lafjes er tegenaan en dan doen alsof het heel wat is
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op z'n Duits. Heel lafjes er tegenaan en dan doen alsof het heel wat is
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
OMG 'penvriendin'
Ze zitten zeker de hele avond gedichten te schrijven
Nou,,,, daar had wel wat tegenover gestaan....quote:
Pics van je borstenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is Benny zo'n jongen die met zijn hand als een tennisracket tegen de borst van een meisje aanslaat. En dan inzichzelf zegt: 15 love!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is Benny zo'n jongen die met zijn hand als een tennisracket tegen de borst van een meisje aanslaat. En dan inzichzelf zegt: 15 love!
Ligt eraan welke kraan je aandoetquote:
Neeequote:
Doe maar nietquote:
Kraan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die arme jongen
[..]
Ligt eraan welke kraan je aandoet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou,,,, daar had wel wat tegenover gestaan....
* Koen66 denkt nu hard na wat dat zij zijn...
Eh, heb ik even niet bij de hand, sorryquote:
Dat hij nog maagd is en wacht tot de juiste vrouw om z'n bloempje te plukken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zal Benny zeggen als hij dit terugleest ?
Iedereen een permbanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heet geen Monicaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hij nog maagd is en wacht tot de juiste vrouw om z'n bloempje te plukken?
Zou me niks verbazen inderdaad....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik weet niet, misschien is ze nog ziekies
Zou hij haar ook meteen ten huwelijk vragen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die krijgt gelijk een stijve........
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou hij haar ook meteen ten huwelijk vragen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou hij haar ook meteen ten huwelijk vragen?
Ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
hahaha zelfde gedachtequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ze Jaqueline heet.
En jullie?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Of zou hij zo gespannen zijn dat hij z'n lading al loost zodra ze d'r BH'tje uit doet?
Helga of olgaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
En jullie?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Of zou hij zo gespannen zijn dat hij z'n lading al loost zodra ze d'r BH'tje uit doet?
Helga, ook echt zo'n Duitse naamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
En jullie?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helga, ook echt zo'n Duitse naam
Edit: weer te laat
OMGquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Of BH natuurlijk.
Misschien heeft ze wel 2 van die onmeunig grote Oost-duitse jetsers.
Dan kan ik het Benny wel vergeven als hij direct daar wel een beetje van moet ejaculeren
Dan verzuipt ie er tussenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Of BH natuurlijk.
Dan kan ik het Benny wel vergeven als hij direct daar wel een beetje van moet ejaculeren
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Helga nicht so schnell!!! Ander komme ich schnell
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Jetzt Benny, gehen wir bumsen machen..![]()
Aber OlgaIch muss Sie was sagen. Ich habe jetzt gespritzt in meiner unterbruch, wenn Sie deine burstenhalter aus had getrochen
Ik heb vanmorgen nog met haar gemaild, dus ze leeft nog welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Niet als ie zn emmer op heeftquote:
En dan zo'n geluid maken: brbbrbrbrbbrbrbrbquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ala slapstick z'n hoofd ertussen en dan schudden
Habe sie eine grosse piemol.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ich spreche beetje deutchs aber nicht so schnell maar dat komt noch welll
Ja dat ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan zo'n geluid maken: brbbrbrbrbbrbrbrb
Bella is ook wel een Duitse naamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ja.
*noteert; Bella heeft > cup C
Of het is allemaal nep en er zit niksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Of BH natuurlijk.
Bijnaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ja.
*noteert; Bella heeft > cup C
quote:
Ja, BH uit -----> borsten uitquote:
Hoeft niet met zn emmerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Wieviel kondome zou Benny bij hebben eigenlijk
Hij gaat toch wel voorbereid op pad. Genoeg protectie voor z'n Duitse Helm
Ze is niet zo lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog met haar gemaild, dus ze leeft nog wel
Hij doet gewoon zijn emmer op zijn pielemuis. Die Duitsers hebben altijd een grote kut, hoorde ik van een vriend. Een Duitser wilde een keer dat hij haar deed fistfucken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Wieviel kondome zou Benny bij hebben eigenlijk
Hij gaat toch wel voorbereid op pad. Genoeg protectie voor z'n Duitse Helm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |