Jij ook, maar ik zal het vandaag te druk hebben met vertrekken naar Griekenland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
En allemaal natuurlijk een mooie Veteranendag toegewenst.
Ik hoop voor je dat het daar iets koeler is dan hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij ook, maar ik zal het vandaag te druk hebben met vertrekken naar Griekenland.
Overigens zal ik wel op het ministerie van financien aldaar vragen of we ons belastinggeld terug mogen, ben ik toch een beetje voor jullie bezig ook
Dank je wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank je, maar niet helemaal op mij van toepassing. Ik ben afgekeurd
Maar voor jou uiteraard wel
![]()
Waarom niet een goede notebook?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik twijfelde al langer of dat ik een netbook zou kopen, maar met dit weer is het wel lekker om buiten te kunnen zitten.
Toch maar eens op zoek gaan.
Iemand goede suggesties?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat een foto van Cobra toen hij nog bij de artillerie zat?
Ik neem het laatste deel van mijn post terug.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet een flink salvo geweest zijn.
![]()
Maar de NL Artillerie gebruikt geen hulzen maar kardoezen.
De eerste, een Ridder MWO, is tijdens de bijeenkomst in de Ridderzaal al onwel geworden en naar een ziekenhuis gebracht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoop dat ern niet teveel seniore veteranen van hun stokje gaan vandaag, als ze staan te bakken in de zon...
Vooral het schuinsmarcheren doet de oudere generatie stukken beter:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu de live beelden van de medaille parade op het binnenhof te kijken. En ik moet bekennen dat de oudere Veteranen nog steeds beter marcheren dan de jonge generatie.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooral het schuinsmarcheren doet de oudere generatie stukken beter:
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
En allemaal natuurlijk een mooie Veteranendag toegewenst.
Ik heb gezapt naar Wimbledon.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Zit naar dat veteranen defile te kijken, maar ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van. De 5-jaarlijkse intocht van de Canadezen uit 1945 hier doet me meer...
Alsnog gefeliciteerd meis!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Tanjaa het volgende:
Zeg, zijn er inmiddels nog 15-jarige mensen bij gekomen? Zo ja, dan ben ik de jongste niet meer
Dankjewel!quote:
Ik kom zelf ook niet meer zo heel vaak langs.....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dankjewel!
Hoe is het hier? Nog steeds druk?
Ik wou dat ik eens wat vaker op de computer kon zittenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook niet meer zo heel vaak langs.....Maar ik denk nog wel erg gezellig!
Jaahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoi Tanjaa, leuk dat je er weer eens bent
Ah dan ben je dus straks weer elke dag online!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens wat vaker op de computer kon zittende schoolgoden laten het niet toe. Ach, nog
2 weken en dan heb ik vakantie![]()
Verder alles goed, andy?
Ja, zie de link in m'n sigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaaheven pauze tussen het huiswerk in.
Ben je aan het klussen?:)
Schiet het al op in je nieuwe huis?quote:
Vandaag heb ik de keuken eruit gesloopt en nu is al het grove sloopwerk wel gedaan, dus er begint schot in te komenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schiet het al op in je nieuwe huis?
Ah dus nu kan het opbouwen gaan beginnen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag heb ik de keuken eruit gesloopt en nu is al het grove sloopwerk wel gedaan, dus er begint schot in te komen
Ik hoop in ieder geval iets meerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dan ben je dus straks weer elke dag online!![]()
Met mij gaat het goed op het gebied van werk maar ik ben nog steeds ongelukkig in de liefde....
Ah dat is leuk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:58 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval iets meerMijn vrienden hebben mijn hele vakantie volgepland met leuke dingen. Niet mis mee
Is er nog steeds geen nieuw kassameisje?![]()
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben er weg van
Tot over iets meer dan een weekje
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben er weg van
Tot over iets meer dan een weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |