Alsnog gefeliciteerd meis!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:44 schreef Tanjaa het volgende:
Zeg, zijn er inmiddels nog 15-jarige mensen bij gekomen? Zo ja, dan ben ik de jongste niet meer
Dankjewel!quote:
Ik kom zelf ook niet meer zo heel vaak langs.....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dankjewel!
Hoe is het hier? Nog steeds druk?
Ik wou dat ik eens wat vaker op de computer kon zittenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook niet meer zo heel vaak langs.....Maar ik denk nog wel erg gezellig!
Jaahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoi Tanjaa, leuk dat je er weer eens bent
Ah dan ben je dus straks weer elke dag online!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens wat vaker op de computer kon zittende schoolgoden laten het niet toe. Ach, nog
2 weken en dan heb ik vakantie![]()
Verder alles goed, andy?
Ja, zie de link in m'n sigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaaheven pauze tussen het huiswerk in.
Ben je aan het klussen?:)
Schiet het al op in je nieuwe huis?quote:
Vandaag heb ik de keuken eruit gesloopt en nu is al het grove sloopwerk wel gedaan, dus er begint schot in te komenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schiet het al op in je nieuwe huis?
Ah dus nu kan het opbouwen gaan beginnen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag heb ik de keuken eruit gesloopt en nu is al het grove sloopwerk wel gedaan, dus er begint schot in te komen
Ik hoop in ieder geval iets meerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dan ben je dus straks weer elke dag online!![]()
Met mij gaat het goed op het gebied van werk maar ik ben nog steeds ongelukkig in de liefde....
Ah dat is leuk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:58 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval iets meerMijn vrienden hebben mijn hele vakantie volgepland met leuke dingen. Niet mis mee
Is er nog steeds geen nieuw kassameisje?![]()
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben er weg van
Tot over iets meer dan een weekje
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben er weg van
Tot over iets meer dan een weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |