Mss heeft ze in breien haar nieuwe grote liefde gevonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Musyn het volgende:
Ik denk dat het breien eigenlijk een 'symptoom' is als het ware (nee niet het breien op zich). Maar ze vlucht weg in haar eigen wereldje en dat ze zo compulsief bezig is met breien wijst toch dat er iets enorm mis.
Probeer eens aan haar te vragen wat er scheelt?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
Liefde, daar gaat het om.
De rest zijn maar breizaken.
O er is een kleine in het spelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef MrFisty het volgende:
[..]
Over gewichtsproblemen in een relatie bestaan al topics.
En is verder niet bespreekbaar, jeugdervaringen
De reden voor dit anti-brei topic was 1. er geen topic was 2. vergelijkbare ervaringen wil horen, dan wel aanpak.
Komt er gvd zojuist weer een postbode aan de deur met een postpakket met breipatronen uit Duitsland.
Waardoor de kleine weer wakker is.
Ze verkopen. Ben je nou Nederlander of niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef MrFisty het volgende:
Breisels worden niet gedragen, maar op zolder opgeborgen.
Wat moet ik nou, gvd!?
hoax, vrouwen schijten niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef Apekoek het volgende:
Ach ja liever een breiende vriendin dan een kleiende vriendin
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:21 schreef friekin_ het volgende:
Zeggen dat breien niet meer hip is. En haar dan aan het koken zetten.
Dat iemant breit hoeft niet verkeerdte zijn, alleen lijkt jouw vrouw nogal obsessief. Ik zou haar eens vertellen dat je haar aandacht mist en het jammer vindt dat ze alleen nog tijd voor haar breiwerk lijkt te hebben. Vraag haar waarom ze zoveel breit? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit pure lol voor het breien alles maar dan ook alles aan de kant zet. Het lijkt er in elk geval op dat ze ook met jou niet echt gelukkig is, anders zou ze zich wel meer op jou richten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef MrFisty het volgende:
[..]
Mss heeft ze in breien haar nieuwe grote liefde gevonden.
Sommigen kunnen zich halsoverkop in een hobby storten.
Het begon met "kralen", en mondde uit in breien.
Zo midden 30 kan de vraag zich opdringen "wat vind ik nou echt leuk?".
Was de gevolgde studie en de carriere wel eigenlijk wat ik wilde?
Ben ik eigenlijk niet een creatief persoon, heb ik die roeping gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |