abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:53:03 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83284126
Je hebt gewoon echt helemaal geen argumenten he ?

Een ouwe hoax, een hoop koppigheid en een gebrek aan natuurkundekennis - that's it
zzz
pi_83284213
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef _Led_ het volgende:
Je hebt gewoon echt helemaal geen argumenten he ?

Een ouwe hoax, een hoop koppigheid en een gebrek aan natuurkundekennis - that's it
Amerika's meest bekende trendwatcher uit de V.S. Gerald Celente vs hoofdprijs winnaar trollen op Fok forum _led_, wie o wie heeft voorlopig het voordeel vd twijfel? moooeilijk!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:56:17 #103
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_83284271
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Mijn wat?

Kom op, mensen willen inhoudelijk discussieren met je in een topic dat hier sowieso al niet thuishoort en het enige dat jij doet is met je kont tegen de krib gaan.
Niet echt. De meesten hier gedragen zich als arrogante blaaskaakjes.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:56:33 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_83284283
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En dan google ik en kom ik met vage linkjes aan nee, dank je wel het moet toch wel onderbouwd zijn. Wie dingen beweerd moet ook dingen bewijzen anders begeef je je op net zo'n glad ijs als die free energy mannen.
Koffie met nelk heeft gewoon ongelijk, lichtsnelheid is afhankelijk van de materie waar het licht doorheen gaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:57:11 #105
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_83284305
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Zucht.... De hoogst geplaatste aristocraten zijn vaak groot aandeel houders in olie maatschappijen. qeII (Lizardbeth van UK) zit in BP en BeaTrix zit in de Shell, tevens wordt er gedaan of olie de enige optie is terwijl dit al lang niet meer het geval is. Dat is in andere woorden de mogelijkheden van de mens beperken. In het geval van een huisdier kun je een vlooienband kopen wanneer deze last heeft van een of ander parasiet , bij ons mensen ligt dit probleem veel complexer, die worden eerst vele decennia als complot theoreticus neergezet alvorens dergelijke complicaties te kunnen signaleren en benoemden.
Uhm, ik bedoel gewoon een normale wetenschapper. Vraag Haushofer anders. Of denk je ook dat zijn mond gesnoerd wordt?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:57:16 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_83284309
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Amerika's meest bekende trendwatcher uit de V.S. Gerald Celente vs hoofdprijs winnaar trollen op Fok forum, wie heeft voorlopig het voordeel vd twijfel? moooeilijk!
Als hij zo bekend en hooggeplaatst is, waarom heeft hij dan z'n twijfelachtige blog? Waarom lopen links in zijn berichten die ergens heen referen compleet dood? Omdat die referenties er niet zijn?. Kan je wel zeggen dat we aan het trollen zijn maar ga hier eens op in dan? Ben je het met me eens dat die post die je aanhaalde op de blog twijfelachtig is of niet?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:57:40 #107
45206 Pietverdriet
pi_83284323
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Niet echt. De meesten hier gedragen zich als arrogante blaaskaakjes.
Of zoals jij, hebben er moeite mee toe te geven dat ze fout zitten door tekortschietende natuurkundige kennis.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:58:02 #108
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_83284336
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Koffie met nelk heeft gewoon ongelijk, lichtsnelheid is afhankelijk van de materie waar het licht doorheen gaat.
Vertel dat die pipo van de universiteit Twente maar die licht enorm vertraagde met magnetische velden.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 13:59:55 #109
8781 crew  Frutsel
pi_83284415
nieuwe poging in Wetenschap

laat elkaar aub in waarde

[ Bericht 83% gewijzigd door Frutsel op 25-06-2010 16:51:43 ]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:58:49 #110
31101 _Led_
pi_83292797
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Amerika's meest bekende trendwatcher uit de V.S. Gerald Celente vs hoofdprijs winnaar trollen op Fok forum _led_, wie o wie heeft voorlopig het voordeel vd twijfel? moooeilijk!
Nee, eerder Gerald 'weet niks van natuurkunde' Celente vs. de wetenschappelijke wereld
zzz
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:03:23 #111
45206 Pietverdriet
pi_83293008
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Vertel dat die pipo van de universiteit Twente maar die licht enorm vertraagde met magnetische velden.
Dus de snelheid van het licht is niet altijd gelijk?
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 17:07:01 #112
45833 crew  Fogel
pi_83293153
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Frutsel het volgende:
nieuwe poging in Wetenschap

laat elkaar aub in waarde
TS had zelf al een nieuwe in BNW gezet...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:14:28 #113
45206 Pietverdriet
pi_83293468
Wat ik eerlijk gezegd niet snap is dat mediacurator moeite doet om meerdere topics opent over deze zogenaamd wetenschappelijke doorbraak, maar die vervolgens niet inhoudelijk wil bespreken, maar wel een roltrap doet.
Hij wil niets weten van wetenschappelijke onderbouwing of waarom de wet van de thermodynamica al dan niet geschonden wordt, maar hecht wel heel veel belang er aan de paper wetenschappelijk te noemen.

Niet alleen dat hij de natuurkunde niet snapt, maar ook het begrip wetenschappelijk gaat aan hem voorbij.
pi_83293813
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik eerlijk gezegd niet snap is dat mediacurator moeite doet om meerdere topics opent over deze zogenaamd wetenschappelijke doorbraak, maar die vervolgens niet inhoudelijk wil bespreken, maar wel een roltrap doet.
Hij wil niets weten van wetenschappelijke onderbouwing of waarom de wet van de thermodynamica al dan niet geschonden wordt, maar hecht wel heel veel belang er aan de paper wetenschappelijk te noemen.

Niet alleen dat hij de natuurkunde niet snapt, maar ook het begrip wetenschappelijk gaat aan hem voorbij.
Ik toon aan dat het searl effect onlangs door de Russen is getest, dit is uitgelekt aan Dr. Koonz die het paper op zijn site heeft geplaatst

Het was helemaal geen technische doorbraak want Tesla was al veel verder in zijn tijd.

Dit was een main stream media doorbraak dus gezien Gerald Celente er ook vorige maand inmiddels al een melding van heeft gemaakt via zijn web log..

Gerald Celente is toevallig wel een alom gerespecteerde main stream media journalist en trendwatcher ondertussen

Nu kun je wel leuk lacherig lopen doen over Gerald Celente maar de man heeft nu eenmaal oneindig veel meer bereikt in zijn leven dan jij bvb

Dus dat lacherige gedoe van jou is uiteindelijk nogal betrekkelijk
pi_83294053
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik toon aan dat het searl effect onlangs door de Russen is getest, dit is uitgelekt aan Dr. Koonz die het paper op zijn site heeft geplaatst

Het was helemaal geen technische doorbraak want Tesla was al veel verder in zijn tijd.

Dit was een main stream media doorbraak dus gezien Gerald Celente er ook vorige maand inmiddels al een melding van heeft gemaakt via zijn web log..

Gerald Celente is toevallig wel een alom gerespecteerde main stream media journalist en trendwatcher ondertussen

Nu kun je wel leuk lacherig lopen doen over Gerald Celente maar de man heeft nu eenmaal oneindig veel meer bereikt in zijn leven dan jij bvb

Dus dat lacherige gedoe van jou is uiteindelijk nogal betrekkelijk
Links naar meerdere onafhankelijke herhalingen van de proef, en dan mag je mee praten over wetenschap.
pi_83294167
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Links naar meerdere onafhankelijke herhalingen van de proef, en dan mag je mee praten over wetenschap.
ik volg dit onderwerp al sinds enige tijd en ben geabonneerd op nieuwsbrieven e.d. jij bent echter gewoon een anoniem no-bodie-tje die maar wat loopt te jennen, jij je zin hoor voordat je gaat rellen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:30:12 #117
31101 _Led_
pi_83294170
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nee. Je toont aan dat die quackjob Koontz linkt naar een pdf-file waarvan bekend is dat het een hoax is.
quote:
In 2000, the journal, Technical Physics Letters, published a paper by V. V. Roschin and S. M. Godin of the Institute for High Temperatures, Russian Academy of Science, but the authenticity of the paper from Roschin and Godin[12] cannot be verified. The webpage of the Russian Academy of Sciences does not list the authors or the paper.[13][14][15]

In 2004 it was reported that the paper from Roschin/Godin is a forgery, created to support a fraud. The editors of Technical Physics Letters apologized for publishing it, saying the Academy was, in fact, unrelated to the Roschin/Godin paper, and the device had never been in the Institute.[16]
Gerald Celente heeft het dus gewoon mis. Kan gebeuren in zijn vak, hij is natuurlijk zelf ook niet zwaar onderlegd in natuurkunde.

Eind van het verhaal.
zzz
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:31:32 #118
31101 _Led_
pi_83294226
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik volg dit onderwerp al sinds enige tijd en ben geabonneerd op nieuwsbrieven e.d. jij bent echter gewoon een anoniem no-bodie-tje die maar wat loopt te jennen, jij je zin hoor voordat je gaat rellen
oh noes, meneer is geabbonneerd op nieuwsbrieven !
Nou, flikker die hele 2e wet van de thermodynamica maar weg dan, die hebben we dan niet meer nodig !

zzz
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 17:31:48 #119
45833 crew  Fogel
pi_83294240
quote:

[..]

Nieuwsbrieven waarvandaan? En waarom ken je die nieuwsbrieven meer wetenschappelijke waarde toe dan scientific journals met een peer-review proces?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_83294260
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee. Je toont aan dat die quackjob Koontz linkt naar een pdf-file waarvan bekend is dat het een hoax is.
[..]

Gerald Celente heeft het dus gewoon mis. Kan gebeuren in zijn vak, hij is natuurlijk zelf ook niet zwaar onderlegd in natuurkunde.

Eind van het verhaal.
jij je zin rel del, alsof mij dat een ruk kan schelen en blijf maar gezellig door klieren tot deel 2000 van deze serie, dat mag jij nu eenmaal
pi_83294284
quote:

[..]

Ik mijn zin? Waar zijn mijn linkjes dan
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:33:17 #122
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_83294299
Gelieve elkaar niet uit te maken en ook een wat minder denigrerende toon over & weer aan te slaan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:34:14 #123
31101 _Led_
pi_83294338
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:

[..]

jij je zin rel del, alsof mij dat een ruk kan schelen en blijf maar gezellig door klieren tot deel 2000 van deze serie, dat mag jij nu eenmaal
Wat ik mag is aantonen dat je nu in meerdere topics dezelfde onzin loopt te verkondigen waarvan in 2004 al bekend was dat het een hoax was
Het Technical Physics Letters en de Russian Academy of Science zeggen beide dat het een hoax is en dat er niks van klopt.
Maar dan toch nog stug blijven volhouden dat "de russen het getest hebben!"...

zzz
pi_83294453
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:33 schreef Iblis het volgende:
Gelieve elkaar niet uit te maken en ook een wat minder denigrerende toon over & weer aan te slaan.
We zitten in een wetenschappelijk forum om bewijs te vragen voor het overtreden van de 2de wet van thermodynamica. Als dat wat denigrerend overkomt, tsja, eigenlijk wel een beetje logisch he
pi_83294766
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef mediacurator het volgende:

Direct experiment, confirming a presence of draft force was not performed, but in any case both interpretations of the weight change do not correspond to the modern physical paradigm and demand reconsideration of the standard theory of gravitation or criticism of the second law of Newton, both of which are only possible if we take into consideration the now-advert physical media ether as understood by Faraday-Maxwell-Mie. From the modern physics position electrization and luminescence of the converter's magnetic system in the near zone is not completely clear. The phenomenon of the magnetic and thermal "walls" may be connected with Alphen's magnetic-sound waves raised in near zone in magnetized plasma induced by a variable magnetic field of a rotating rotor [5].

At the present time we can not give an exact description of the interactions mechanism with environment and transformation of energy, but it is completely obvious, that without the use of the concept of physical media --- the ether in a sense of Faraday-Maxwell-Mie we are completely unable to give physically substantial theory of these phenomena. In conclusion, we emphasize that the issues of the biological influence effects and especially of the variations of real time stream effects, which must be taking place in an operative zone of the converter, were not considered at all. These issues are extremely important and absolutely unexplored; though there are some mentions of J.R.R.Searl about healing action of the SEG's radiation. Our own experience allows to make only cautious assumption that the short-term stay (dozen minutes) in a working zone of the converter with the fixed output power of 6 kW remains for the people without observed consequences. The present paper is only a beginning.

References ~

Hebben ze het hier met Ether over iets wat sinds Einstein compleet overbodig en niet bestaand is gebleken?
Als ze het medium ether nodig hebben om ook maar iets te kunnen verklaren kan het meteen de prullenbak in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')