afijn, maandag je plant verzopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:Hij staat met zn bibs in de hondenvoerbak nu, nu gaat ie t echt wel redden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef Lau. het volgende:
Ben een beetje chaggie vanavond...
Dus ik ga maar poetsen met keiharde muziek aan, ben ik straks niet meer chaggie maar moe, en is m'n huis mooi schoon!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:03 schreef Pagan het volgende:
Kijk ik niet een stuk helderder uit mijn ogen, toch!
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valsspeler, hij heeft gewoon nieuwe ogen
quote:
Komt me bekend voor. Boel sjaggie, dat wel, niet beetje....quote:
Sssst, niet verder vertellen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valsspeler, hij heeft gewoon nieuwe ogen
quote:
Dat zou je wel zeggen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Hij staat met zn bibs in de hondenvoerbak nu, nu gaat ie t echt wel redden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedmet jou?
Bevalt het? Trek je het een beetje die 40 uur?
Hier niet zozeer chaggo als wel jankerig van moeheid. Morgen naar het strand en een luie zondag op het balkon in de schaduw met mijn schilderspullen zullen wel helpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Boel sjaggie, dat wel, niet beetje....
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik keus dan?
Nou.... ik kom zwaar slaap tekort. 6 uur op en ik slaap nog steeds slecht.
De baan opzich trek ik best. Zo zwaar is dat werk niet.
Geniet ervan. 't Is IMHO reuze zwaar om in een ander dagritme en tegelijk een nieuwe baan te beginnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier niet zozeer chaggo als wel jankerig van moeheid. Morgen naar het strand en een luie zondag op het balkon in de schaduw met mijn schilderspullen zullen wel helpen.
Nou, het schoonmaken heb ik na de ramen lappen, de afwas en het balkon schrobben ook maar voor gezien gehouden. Ben ik m'n administratie maar ff gaan bijwerken, toen ik zag hoe weinig centjes er overbleven op de rekening, toen alle rekeningen, betaald waren werd ik nog sjaggie-er.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Boel sjaggie, dat wel, niet beetje....
Wat een tijd zegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 05:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen allemaal. Wij zitten klaar om te vertrekken naar de TT het vervoer is al onderweg.
Tot morgen
Hier hebben de beestjes ook niet echt last van de warmte... Sjors sjeest zoals gewoonlijk het hele huis door, en stoeit met Tessy, en Tessy met hem... Alleen die dikke Frum is een beetje slomer dan normaal, die ligt het liefst op het balkon in de schaduw of languit op de rugleuning van de bank in de wind van de ventilator.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Mijn balkon grenst aan de slaapkamers, naast de woonkamer en op het achterste deel bij mijn slaapkamer is de zon nu alweer bijna weg gelukkig!
Superfijn, want als ik thuiskom van mn werk kan ik alles altijd lekker open gooien.
Kees en Sjon lopen gewoon te stoeien hier, die hebben t echt niks nie warm
En de vraag is...........................?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
Voor de mensen met katten en kinderen heb ik nog een vraagje
We hebben van de week drie opblaasbare zwembaden op onverklaarbare wijze verloren, inmiddels zijn we achter de oorzaak....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de kinderen willen natuurlijk wel graag in bad, en het schottenbadje wat ik heb gekocht is geen succes![]()
Hij is al een jaar trouwens inmiddels, wat is dat snel gegaan he?![]()
En kijk hem eens juichen als nederland speelt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
En de vraag is...........................?
Voor Tashi hebben we vorig jaar een Little Tike zandbak gekocht, dat is gemaakt van hard hondennagelsbestendig kunststof. Voor 1 of 2 tientjes via marktplaats, misschien alleen wat klein voor jullie kinderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er voor de kinderen (niet te dure) badjes die de katten niet kunnen slopen?
Dat klinkt heerlijk Greys! Volgens mij is dat een koopje voor 50 euro!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
Bij tuincentrum Overvecht hadden ze een mooie zeg, eentje waarvan alleen de bovenste rand opblaasbaar is en de rest gewoon 'vast'. Wel oprolbaar enzo. Met pomp/filter en groot genoeg om met je luchtbed in te gaan liggen. En diep! 74 cm, dus dieper dan andere baden. Voor maar 50 euroIk twijfel nog, het is wel een enorm ding voor in de tuin
En Heer G riep al dat hij er toch niet in gaat liggen.
ja ik ben wakker, moet nog even wat dingetjes doen, maar daarna is het bapao-tijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, op t heetst van de dag de ramen gaan doen is niet echt een hele slimme actie.
2 down , 5 more to go![]()
Zwabber ben je al wakker voor onse bapaomaakdeal of ben je nooit teruggekomen uit Rotterdam met je pen?????
Ben even voor je gaan nadenken. Ik zou Sjon de Bachremedy Hulst (Holly) geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:Ik ga ff de Hans crap uit mn plant knippen geloof ik
Oh dank je, ik ga t in mn agenda schrijven, dat kan ik wel gewoon kopen bij een reformtoko toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben even voor je gaan nadenken. Ik zou Sjon de Bachremedy Hulst (Holly) geven.![]()
Dat zou moeten helpen bij zo'n dwarskont.
Ja hoor gewoon drogist of reform!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
I
[..]
Oh dank je, ik ga t in mn agenda schrijven, dat kan ik wel gewoon kopen bij een reformtoko toch?
Moet ook weer voor nieuwe ogentroost gaan![]()
Zwabke, je was onze date niet vergeten![]()
Ik doe nog ff 1 groot raam en dan ga ik mn beslag maken.
Maak jij ook foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |